• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ЄЗС ДК 021:2015 ЄЗС ДК 021:2015 33600000-6-Фармацевтична продукція (Фармацевтична продукція)

Завершена

3 367 293.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 836.47 UAH
Номер: a64874ae6b64426daf153bbd3675a36e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-24-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 24.10.2022 13:32 - 14.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.10.2022 № 40-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 24.10.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24.10.2022 № 40-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 1 UA-2022-01-13-005953-a 13.01.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 059-37-47, aleksandrshulga.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом визнання недійсною додаткову угоду від 08.04.2022 № 1 до Договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та з урахуванням статті 217 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік комунального некомерційного підприємства «Виноградівська районна лікарня» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) (UA-P-2022-01-13-007425-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 13.01.2022); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТМ-Фарм» (далі – ТОВ «СТМ-Фарм»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПОДОРОЖНИК ЗАКАРПАТТЯ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ХУСТФАРМ»; вимога про усунення невідповідностей; протокол уповноваженої особи Замовника від 24.02.2022; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товару від 09.03.2022 № 107 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 08.04.2022 № 1 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору від 12.04.2022; пояснення (інформація, документи) Замовника, отримані 26.10.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що до Договору про закупівлю вносились зміни щодо істотних умов договору. Так, додатковою угодою від 08.04.2022 № 1 до Договору про закупівлю збільшено ціни за одиницю окремих товарів згідно специфікації, а саме: - позиція 3 (АМІАКУ. Розчин для зовнішнього застосування 10% по 40 мл у флаконах) на 9,8 %; - позиція 5 (АТРОПІНУ СУЛЬФАТ. розчин для ін`єкцій, 1 мг/мл по 1 мл в ампулах; по 10 ампул у блістері, по 1 блістеру в пачці з картону) на 9,8 %; - позиція 8 (ВАНКОМІЦИН-ФАРМЕКС. Ліофілізат для розчину для інфузій по 1000 мг у флаконах № 1) на 5,1 %; - позиція 12 (ГЕПАРИН-ФАРМЕКС. Розчин для ін`єкцій, 5000 МО/мл по 5 мл у флаконах № 5) на 5,1%; - позиція 16 (ДЕКСАМЕТАЗОН. Розчин для ін`єкцій, 4 мг/мл по 1 мл в ампулах № 5) на 9,9%; - позиція 17 (ДЕ-СПАН®. розчин для ін`єкцій, 25 мг/мл, по 2 мл в ампулі; по 5 ампул у касеті у пачці) на 9,9%; - позиція 18 (ДИГОКСИН Розчин для ін`єкцій, 0,25 мг/мл, по 1 мл в ампулі; по 10 ампул у блістері; по 1 блістеру в пачці з картону) на 9,9%; - позиція 21 (НОХШАВЕРИН "ОЗ". Розчин для ін`єкцій, 20 мг/мл по 2 мл в ампулах № 5) на 9,9 %; - позиція 22 (ЕНОКСАПАРИН-ФАРМЕКС. Розчин для ін`єкцій, 10000 анти-Ха МО/мл по 0,2 мл(2000 анти-Ха МО) в попередньо наповнених шприцах № 1 (1х1)) на 5,9 %; - позиція 25 (АДРЕНАЛІН-ЗДОРОВ`Я. Розчин для ін`єкцій 1,82 мг/мл по 1 мл в ампулі, по 10 ампул у блістері; по 1 блістеру в картонній коробці) на 9,9 %; - позиція 31 (АЦЕТИЛСАЛІЦИЛОВА КИСЛОТА. таблетки по 500 мг по 10 таблеток у блістерах) на 9,7 %; - позиція 32 (КЛАРИТРОМІЦИН-ЗДОРОВ`Я. Таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 500 мг № 10 (10х1)) на 9,9 %; - позиція 33 (ФАРМАЗОЛІН® Краплі назальні 0,05 % по 10 мл у флаконах поліетиленових) на 6,1 %; - позиція 35 (ЛІДОКАЇН-ЗДОРОВ`Я. Розчин для ін`єкцій, 20 мг/мл по 2 мл в ампулах № 10 у картонній коробці) на 9,9 %; - позиція 36 (ЛІДОКАЇН-ЗДОРОВ`Я ,розчин для ін`єкцій100 мг/мл по 2 мл в ампулі № 10 у картонній коробці з перегородками) на 9,5 %; - позиція 43 (ПРОЗЕРИН Розчин для ін`єкцій, 0,5 мг/мл по 1 мл в ампулах № 10) на 9,9 %; - позиція 44 (НІТРОГЛІЦЕРИН Таблетки сублінгвальні по 0,5 мг № 40 у контейнерах) на 9,9 %; - позиція 47 (ОМЕПРАЗОЛ.Ліофілізат для розчину для інфузій по 40 мг у флаконах № 1) на 9,9 %; - позиція 50 (АУРОТАЗ-Р. Порошок для розчину для ін`єкцій по 4,5 г у флаконі; по 1 флакону у картонній коробці) на 6,9 %; - позиція 55 (ЦИКЛОКАПРОН-ЗДОРОВ’Я Розчин для ін`єкцій, 100 мг/мл по 5 мл в ампулах № 5 (5х1) у блістерах в коробці) на 9,9 % відсотка. Згідно оприлюдненої додаткової угоди зазначені зміни вносились на підставі пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. У поясненнях, наданих 26.10.2022 через електронну систему закупівель, Замовник повідомив, що зазначені зміни внесено на підставі листа від 04.04.2022 № 206/22/0172/631-Вих-Р від ТОВ «СТМ-Фарм», з яким було укладено Договір про закупівлю, та листа Торгово-промислової палати України (далі – ТТП) від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 щодо визнання форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) введення воєнного стану в Україні. Разом з тим, а ні лист ТОВ «СТМ-Фарм», а ні лист ТПП не містять дані щодо збільшення (коливання) цін на фармацевтичну продукцію на ринку в період з моменту підписання Договору про закупівлю до дати внесення змін, тобто не підтверджують наявність умов, передбачених пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону. Отже, у Замовника відсутнє документальне підтвердження, що збільшення ціни за одиницю товару згідно з додатковою угодою від 08.04.2022 № 1 відбулось пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону уклав з ТОВ «СТМ-Фарм» додаткову угоду від 08.04.2022 № 1 до Договору про закупівлю за відсутності законодавчо визначених підстав для збільшення ціни за одиницю товару.
Період усунення порушень: 14.11.2022 16:59 - 29.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2022 16:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник Виконав рішення моніторингу - визнав додаткову угоду від 08.04.2022 № 1 до Договору №107 від 09.03.2022 р. недійсною з моменту її укладення. Зобов'язуємося надалі не вчиняти порушення законодавства про закупівлі.
Дата публікації звіту: 21.11.2022 10:20

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionChanges: Так
Опис: -
Дата публікації: 22.11.2022 16:59

Запити/Пояснення