-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15110000-2 М’ясо
Напівфабрикат м’якушевий зі свинини великошматковий охолоджений/заморожений, напівфабрикат із яловичини великошматковий охолоджений/заморожений, напівфабрикат натуральний філе грудної частини курчат бройлерів охолоджений, стегно куряче без кістки охолоджене, печінка куряча охолоджена. Процедура відкритих торгів проводиться вдруге. Процедура відкритих торгів проводиться на очікувані кошти згідно проекту кошторису видатків на 2022 рік (кошти обласного бюджету).
Торги не відбулися
575 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 750.00 UAH
Номер:
b4cf463db61d49b18473cc9c2f82f608
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-18-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.01.2022 00:00
Період моніторингу:
18.01.2022 14:21 - 09.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
18.01.2022 № 24
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 18.01.2022 № 24
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
1. UA-2022-01-13-005938-a, ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо, яка проводиться Комунальною установою «Василівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат ЗОР»;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 8 статті 12, частини 6 статті 17, пункту 11 частини 2 статті 22, частини 2 статті 24, статей 31 та 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог Закону або відміни торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «25» січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Василівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням Уповноваженої особи, що оформлено протоколом від 13.01.2022 № 08.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, зокрема:
- пунктом 1 розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, чим не дотримано вимоги частини 2 статті 24 Закону, якою передбачено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру;
- пунктом 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД (далі – Інструкція) визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, чим не дотримано вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, якою визначено строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- пунктом 5 Інструкції визначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, передбачені пунктом 5 розділу 3 ТД, шляхом прикріплення файлу на електронний майданчик та одночасно надати оригінали або належно завірені копії вказаних документів в паперовому вигляді, на адресу замовника, чим не дотримано вимоги частини 6 статті 17 та частини 8 статті 12 Закону, якими визначено надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, та заборону Замовникам щодо вимагання від учасників надання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі;
- пунктом 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД визначено перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, які не відповідають підставам для відхилення таких пропозицій, передбачених статтею 31 Закону;
- пунктом 1 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД визначено умови відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, які не відповідають підставам, визначеним статтею 32 Закону.
Період усунення порушень:
25.01.2022 09:48 - 09.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2022 09:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до вимог тендерної документації
Дата публікації звіту:
27.01.2022 16:13