• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Скумбрія с/м, хек с/м, салака с/м для потреб КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ОХТИРСЬКИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ІНВАЛІДІВ

Завершена

300 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Номер: cef913ad54d245f89841db5119a8b5ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-17-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 17.01.2023 11:30 - 08.02.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.01.2023 №6-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 17.01.2023 №6-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-01-13-004221-a 13.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 638-84-45, jbocharovar@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення вимог пункту 2 частини п'ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом вжиття заходів щодо розірвання укладеного за результатами торгів договору, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» Сумської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.01.2022 (протокол №555), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 31.01.2022, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Охтирський м’ясокомбінат» та товариства з обмеженою відповідальність «ФУД ТОРГ 2020» (далі – ТОВ «ФУД ТОРГ 2020»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.02.2022 №863 та від 08.02.2022 №893, повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2022, договір про закупівлю від 22.02.2022 №15, укладений між Комунальною установою Сумської обласної ради Охтирський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів (далі – КУСОР Охтирський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів) та ТОВ «ФУД ТОРГ 2020» (далі – Договір), додаткові угоди від 10.05.2022 №1, від 26.07.2022 №2, від 26.12.2022 №3, від 19.01.2023 №4, пояснення та документи Замовника отримані через електронну систему закупівель від 20.01.2023 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у додатку 1 до тендерної документації для підтвердження умов зберігання та об’ємів поставки, встановив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує калібрування засобів вимірювання температури повітря та вологості у складському приміщенні, температури в транспортному засобі (допускається окремий термометр), вагів, виданий на ім’я учасника не раніше ніж за пів року до дати публікації оголошення та копії атестату про акредитацію органу із калібрування. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУД ТОРГ 2020» містяться сертифікати калібрування, видані калібрувальною лабораторією Державного підприємства «Сумський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» на термометри, гігрометри, ваги. При цьому, атестат про акредитацію калібрувальної лабораторії Державного підприємства «Сумський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», зареєстрований у Реєстрі 11.06.2021 за № 40026, учасником надано не у повному обсязі, а саме без додатків, в яких визначена сфера акредитації та які відповідно до змісту цього атестату є його невід’ємними частинами, що не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУД ТОРГ 2020» через невідповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», установленому статтею 16 Закону та визначив його переможцем торгів. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що до Договору на підставі пункту 2 частини п'ятої статті 41 Закону, вносились зміни до істотних умов Договору шляхом збільшення ціни за одиницю товару. Так, додатковою угодою від 26.07.2022 № 2 відбулося збільшення ціни за 1 кг «Скумбрії с/м» на 9,99 % з 127,44 до 140,17 грн (з ПДВ), за 1 кг «Хека с/м» на 9,98 % з 117,70 до 129,45 грн (з ПДВ), за 1 кг «Салаки с/м» на 9,99 % з 38,94 грн до 42,83 грн (з ПДВ). На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо документального підтвердження коливання ціни товару на ринку, яке призвело до збільшення ціни за одиницю товару додатковою угодою №2, Замовник надав висновок за результатами цінового моніторингу Сумської торгово-промислової палати від 11.07.2022 № ЦД-66, в якому відсутня інформація щодо коливання цін на «Скумбрію с/м» та «Салаку с/м». Таким чином, не підтверджується наявність підстав для збільшення ціни за одиницю товару «Скумбрія с/м» та «Салака с/м» додатковою угодою №2. Отже, на порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону КУСОР Охтирський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів безпідставно додатковою угодою №2 збільшено ціну за одиницю товару на «Скумбрію с/м» та «Салаку с/м».
Період усунення порушень: 08.02.2023 11:49 - 23.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.02.2023 11:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Сторони дійшли взаємної згоди розірвати Договір №15 від 22.02.22
Дата публікації звіту: 14.02.2023 11:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionChanges: Так
Опис: .
Дата публікації: 15.02.2023 09:13

Запити/Пояснення