• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупи)

Завершена

5 846 860.13 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 234.30 UAH
Номер: 585751b3cc5a4a31aaad92f371762ec9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-10-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.05.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 10.05.2022 16:10 - 01.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.05.2022 № 167 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.05.2022 №167 . Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-13-000945-b, 13.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/2714-2022 від 11.04.2022. Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, та розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини третьої статті 10 Закону внаслідок не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації, визначеної пунктами 1, 3, 5, 7, 8 частини другої статті 21 Закону англійською мовою. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ФОП Дем'янчука О.І. та ФОП Полюхович О.М. та, допущення їх до аукціону та визначення переможця тендеру встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Полюхович О.М. щодо розірвання договору. Крім того, здійснити заходи щодо недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог частини третьої статті 10 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, та розміщенні інформації про закупівлю, порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону – при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця тендеру; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Рівненського міськвиконкому (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-13-005230-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи – підприємця Полюхович Оксани Михайлівної (далі – ФОП Полюхович О.М.) та фізичної особи – підприємця Дем'янчука Олександра Івановича (далі – ФОП Дем'янчук О.І.); протокол розгляду тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №63 від 21.02.2022; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру після аукціону документи щодо підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону; договір про закупівлю від 10.03.2022 №16/22; опубліковане Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю. Згідно з нормою частини першої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Так, згідно з частиною третьою статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро, для робіт – 5 150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Отже, Законом передбачена імперативна норма щодо обов’язкового оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі товарів і послуг перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро. Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про відкриті торги UA-2022-01-13-000945-b (13.01.2022) офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 31,4796 грн (джерело інформації: https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates), відповідно очікувана вартість закупівлі перевищила суму 133 тисяч євро (5846860,13/31,4796 = 185 734,89). Одночасно, у частині другій статті 21 Закону визначено перелік інформації, що повинна міститись в оголошенні про проведення відкритих торгів. Слід зазначити, що відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 № 1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Також, згідно з пунктом 21 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №166, оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити для замовників на безоплатній основі можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом. З врахуванням наведеного, у разі технічної неможливості заповнити електронне поле щодо оприлюднення інформації, передбаченої Законом, Замовник мав можливість завантажити окремо документ, доступний для друку, із зазначенням всієї необхідної інформації англійською мовою, Разом з цим, моніторингом встановлено, що оприлюднене Замовником оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не містить викладеної англійською мовою наступної інформації (обов’язковість зазначення якої в оголошенні визначена частиною другою статті 21 Закону): місцезнаходження Замовника, місце та строк поставки товару, умови оплати, мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Окремий документ, доступний для друку, із зазначенням всієї необхідної інформації англійською мовою, Замовником теж не оприлюднено. Зазначене призвело до порушення частини третьої статті 10 Закону внаслідок неоприлюднення в оголошенні про проведення відкритих торгів англійською мовою обов’язкової інформації, визначеної пунктами 3, 5, 7, 8 частини другої статті 21 Закону, англійською мовою. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №710 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998). У тендерній документації (частина 1 розділу 3) зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної документації та не впливають на зміст пропозиції, а також вказано, що формальні (несуттєві) помилки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій: технічні помилки та описки; граматичні помилки у наданих документах. Проте, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проведеним моніторингом встановлено, що за умовами частини 1 розділу 3 тендерної документації Замовника відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Отже, Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо накладення учасником саме кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладеного учасником ФОП Дем'янчуком О.І. електронного підпису (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що на тендерну пропозицію вказаного учасника накладено удосконалений електронний підпис учасника, який з врахуванням норм Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписам (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня). Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно з пунктом 5.1 частини 5 розділу 3 тендерної документації перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, відображений в Додатку 2. Так, відповідно до пункту 1 таблиці Додатку 2 до тендерної документації, учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» повинен надати довідку у довільній формі про виконання аналогічного договору (постачання продуктів харчування до бюджетних закладів дошкільної освіти), укладеного протягом 2019-2021 років та виконаного у повному обсязі (не менше двох), складену і заповнену за наведеною у Додатку формою, а також для підтвердження інформації, що викладена у довідці - надати копії аналогічних договорів з усіма додатками (в т.ч. специфікації) та додаткові угоди (у разі наявності), які є невід’ємною частиною договору та скан-копію оригіналів відгуків про співпрацю та фактичне виконання договору від замовника/контрагента. Отже, Замовником у тендерній документації (Додаток 2) встановлено вимогу щодо надання учасником копій наведених у довідці аналогічних договорів з усіма додатками та додатковими угодами (у разі наявності), які є невід’ємною частиною договору. Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ФОП Дем'янчуком О.І. у складі тендерної пропозиції надано довідку про аналогічні договори (№26 від 06.02.2022), у якій, як аналогічні, наведено наступні договори: договір №16/21 від 01.03.2021 та договір №17/20 від 18.02.2020. Також у часником надано скан-копії договору №16/21 від 01.03.2021 з додатком (специфікація №1), додаткової угоди №1 від 01.03.2021 та додаткової угоди №2 від 18.10.2021 (разом із специфікацією) до вказаного договору. Водночас, аналізом наявної у вільному публічному доступі інформації в електронній системі закупівель (за закупівлею UA-2021-01-22-000487-a) встановлено, що до договору №16/21 від 01.03.2021 було укладено також додаткові угоди №3 від 23.12.2021, №4 від 19.01.2022 та №5 від 15.02.2022. У вказаних додаткових угодах зазначено, що вони є невід’ємною частиною договору. Проте, додаткові угоди, укладені до подання учасником тендерної пропозиції (11.02.2022), а саме додаткові угоди №3 від 23.12.2021 та №4 від 19.01.2022, до аналогічного договору №16/21 від 01.03.2021 у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Дем'янчуком О.І. не надано, чим недотримано вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Крім цього, моніторингом встановлено, що учасником ФОП Полюхович О.М. на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору (№050222/24 від 05.02.2022), у якій як аналогічні зазначено наступні договори: - договір №02/20 від 21.01.2020 (найменування предмету договору – ДК 021:2015 – 15850000-1 Макаронні вироби), - договір №9/20 від 23.01.2020 (найменування предмету договору – ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (яблука, сушені, повидло яблучне)), - договір №5/21 від 15.02.2021 (найменування предмету договору – ДК 021:2015 – 15410000-2 Сирі олії та тваринні і рослинні жири (олія)), - договір №17/21 від 03.02.2021 (найменування предмету договору – ДК 021:2015 – 1582000-2 Сухарі та печиво, пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (печиво типу «До кави», вафлі типу «Артек», сухарі панірувальні)), - договір №18/21 від 29.03.2021 (найменування предмету договору – ДК 021:2015 – 15840000-2 Какао, шоколад та цукрові кондитерські вироби (какао)), - договір №22/21 від 29.03.2021 (найменування предмету договору – ДК 021:2015 – 15850000-1 Макаронні вироби). Також, у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Полюхович О.М. надано скан-копії вищевказаних договорів та додаткових угод до них. Водночас, предметом досліджуваної процедури закупівлі UA-2022-01-13-000945-b є крупи (крупи пшенична, вівсяна, гречана, перлова, ячна, кукурудзяна, рис, пшоно, борошно пшеничне) за ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості. За нормою пункту 3 частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Отже, за вищенаведеною нормою Закону договір повинен бути аналогічним за предметом закупівлі. Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 (далі - Порядок визначення предмета закупівлі), замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749 (далі — Єдиний закупівельний словник). Єдиний закупівельний словник призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель, а також підтримування участі вітчизняних суб’єктів господарювання у торгах за межами України. Основний словник ЄЗС установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель. У пункті 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. З врахуванням вищевикладеного, предмети закупівель в оприлюднених учасником ФОП Полюхович О.М. аналогічних договорах не є аналогічними предмету закупівлі UA-2022-01-13-000945-b, у зв`язку з чим зазначеним учасником не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Окрім того, учасником ФОП Полюхович О.М. у складі тендерної пропозиції договір №02/20 від 21.01.2020 надано без додаткових угод, а договір №9/20 від 23.01.2020 лише з додатковою угодою №1 від 27.01.2020. Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом наявної у вільному публічному доступі інформації в електронній системі закупівель (за закупівлями UA-2020-01-21-002628-c та UA-2019-12-20-004600-b) встановлено, що до договору №02/20 від 21.01.2020 опубліковано додаткову угоду №1 від 23.12.2020, до договору №9/20 від 23.01.2020 окрім додаткової угоди №1 від 27.01.2020 опубліковано додаткові угоди №2 від 23.12.2020 та №5 від 03.03.2021. У вказаних додаткових угодах зазначено, що вони є невід’ємною частиною договору. Проте, учасником ФОП Полюхович О.М. у складі тендерної пропозиції вищевказані додаткові угоди не надано, чим недотримано вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Водночас, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Дем'янчука О.І., який не відповідав кваліфікаційному критерію, установленому у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, а також тендерна пропозиція якого не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону, а допущено вказаного учасника до аукціону. Також, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Полюхович О.М., яка не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, а допущено вказаного учасника до аукціону та визначено її переможцем тендеру з подальшим укладанням договору про закупівлю від 10.03.2022 №16/22 на суму 5 840 825,00 гривень. Слід зазначити, що відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень: 18.05.2022 13:50 - 02.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2022 13:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби про проведення моніторингу від 18.05.2022 року повідомляємо, що до ФОП ПОЛЮХОВИЧ О. М. надіслано листа про розірвання договору № 16 від 10.03.2022 року. Здійснено заходи (зокрема шляхом проведення роз'яснювальної роботи) щодо недопущення в подальшому порушення вимог частини третьої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, та розміщення інформації про закупівлю, порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" при складанні тендерної документації.
Дата публікації звіту: 24.05.2022 10:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Відсутній механізм
Опис: договір розірвано
Дата публікації: 04.07.2022 23:27

Запити/Пояснення