• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

бензин А-92, дизельне паливо; 09130000-9 Нафта і дистиляти

бензин А-92, дизельне паливо; 09130000-9 Нафта і дистиляти

Завершена

531 309.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 656.55 UAH
Номер: 8717ae6b871643d6b15d5d286c008bfe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-28-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 28.10.2022 12:05 - 18.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.10.2022 № 18-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 27.10.2022 № 18-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-01-13-003704-a 13.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 282-30-15, nakorenok1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі – Закон № 922), розгляд тендерних пропозицій, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Відділу освіти Магдалинівської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом № 11 від 12.01.2022 із змінами; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «М-7 Трейд» (далі – ТОВ «М-7 Трейд»); рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця (протокол № 01/02 від 01.02.2022); повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товару від 14.02.2022 № 23 (далі – Договір), додаткові угоди від 16.02.2022 № 1, від 22.02.2022 № 2 та від 14.06.2022 № 3. За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію ТОВ «М-7 Трейд» з остаточною ціновою пропозицією в сумі 519 223,68 гривень. Моніторингом встановлено, що Замовником укладений Договір на закупівлю товару бензину А-92 та дизельного палива з ТОВ «М-7 Трейд», відповідно до пункту 11.1 якого цей договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2022 року. Крім того пунктом 11.3 Договору передбачено внесення змін до договору щодо строку дії у випадках, передбачених Договором. Так, додатковою угодою від 14.06.2022 № 3 будо достроково розірвано Договір у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Однак, Замовником в електронній системі закупівель неоприлюдненно звіт про виконання договору протягом двадцяти робочих днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання, чим порушено вимоги пункту 12 частини 1 статті 10 Закону № 922.
Період усунення порушень: 01.11.2022 15:25 - 16.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 01.11.2022 15:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно висновку аудиту виконано дії, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю та оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту: 02.11.2022 08:47