-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30230000-0 – Комп'ютерне обладнання (Автоматизоване робоче місце в складі: комп’ютер персональний, монітор, клавіатура, миша, багатофункціональний лазерний пристрій)
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Номер:
3d4212a72ce14b6181f0a4583c390b64
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-13-000157
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.09.2022 00:00
Період моніторингу:
13.09.2022 22:19 - 05.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2022 №210
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.09.2022 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
39 UA-2022-01-13-003037-a 13.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови №710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 4 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою Комунального підприємства "Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка" Рівненської обласної ради протокол від 13 січня 2022 року (далі – Замовник), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 18.01.2022 та відповідь Замовника від 19.01.2022, тендерну пропозицію ТОВ «ДАЙТЕКС» (далі учасник переможець), протокол розкриття тендерних пропозиції від 01.02.2022 року, повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2022 року, Договір про закупівлю від 24.02.2022 №157 (далі – Договір), додаткова угода від 12.04.2022 №1 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 28.09.2022 року (далі – Пояснення).
В ході моніторингу встановлено, що згідно пункту 1 Додатку №1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Замовником зазначено посилання на конкретні марку, а саме: «Чіпсет не гірше Intel H510», однак не застосував посилання еквівалент, чим порушено вимоги частини 4 статті 23 Закону.
Період усунення порушень:
04.10.2022 20:31 - 19.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2022 20:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керуючись ч. 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), беручи до уваги Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-13-003037-a, оприлюднений в електронній системі закупівель 04 жовтня 2022 року, затверджений начальником управління Косіновим Станіславом Анатолійовичем (надалі – Висновок), звертаємось до Вас за роз’ясненням змісту висновку та визначених у ньому зобов’язань, а також надаємо аргументовані заперечення до висновку і інформуємо щодо неможливості усунення виявлених порушень.
1. Чому провідним державним аудитором Шалигіним Євгеном Анатолійовичем було встановлено порушення вимоги частини 4 статті 23 Закону (цитата з Висновку: « В ході моніторингу встановлено, що згідно пункту 1 Додатку №1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Замовником зазначено посилання на конкретні марку, а саме: «Чіпсет не гірше Intel H510», однак не застосував посилання еквівалент»), адже на сторінці 20 тендерної документації, що міститься у Додатку №1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі», Замовником було чітко вказано, що «Посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент»? Зважаючи на наведене вище, щодо «Чіпсету не гірше Intel H510» учасники також мали можливість надавати еквівалент. Таким чином, порушення вимог частини 4 статті 23 Закону Замовником здійснено не було.
2. Чому у п. 2 констатуючої частини (ІІ) Висновку вказано одночасно наявність та відсутність порушень щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, а саме:
- абз. 1: «За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону»;
- абз. 2: «За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови №710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено».
3. Яким чином мало б підлягати виконанню зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, що міститься у п. 3 констатуючої частини (ІІ) Висновку, а саме: «шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів»? У разі встановлення порушення, чи було б достатньо винесення попередження та отримання письмового зобов’язання від осіб, якими допущено порушення, щодо його недопущення у подальшому?
Дата публікації звіту:
06.10.2022 13:57
Запити/Пояснення
Номер:
dea1082cf3394aaeb247914b4222eb7c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.09.2022 18:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.09.2022 00:00
Опис:
Керівнику
Комунального підприємства
"Рівненска обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка"
Рівненської обласної ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-13-003037-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0a8a4d095f1648b0b82aeda39aadbcb6
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.09.2022 14:44
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ у відповідь на запит про надання пояснень (в рамках моніторингу Державної аудиторської служби України згідно наказу "Про початок моніторингу закупівель" №210 від 13.09.2022 р.) від 23.09.2022 року щодо процедури закупівлі ДК 021:2015: 30230000-0 – Комп'ютерне обладнання (Автоматизоване робоче місце в складі: комп’ютер персональний, монітор, клавіатура, миша, багатофункціональний лазерний пристрій) з очікуваною вартістю 1 800 000,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-13-003037-a, повідомляємо наступне.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 1 до тендерної документації, розроблена з урахуванням мінімально визначених/рекомендованих технічних характеристик виробника медичної інформаційної системи «Доктор Елекс» (у т.ч. передбачені тут https://doctor.eleks.com/requirements/medichnij-kabinet/), що використовується Замовником відповідно до отриманих у рамках проєкту Світового банку в Рівненській області ліцензій, процедури закупівлі UA-2021-07-06-008579-c (впровадження МІС) та укладеного за її результатами договору, беручи до уваги каталоги виробників обладнання, виходячи з реальних потреб Замовника і оптимального співвідношення ціни та якості, а також з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема використовуючи метод порівняння/моніторингу ринкових цін на аналогічні товари, що доступні у відкритих джерелах інформації у мережі Інтернет, в тому числі на сайтах виробників, постачальників та офіційних дистриб’юторів, а також на спеціалізованих торгівельних майданчиках. Відповідно до такого моніторингу та розрахунку, очікувана вартість закупівлі склала 1 800 000,00 грн. з ПДВ.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, враховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою, серед іншого, доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Замовником 19.01.2022 на сайті https://rokl.rv.ua/ оприлюднено зазначену інформацію, що відповідає вимогам чинного законодавства (посилання на публікацію: https://rokl.rv.ua/pro-nas/publichna-informatsija).
Додатки:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (закупівля UA-2022-01-13-003037-a), що опубліковане за посиланням https://rokl.rv.ua/pro-nas/publichna-informatsija.