-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Торги не відбулися
711 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 110.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 110.00 UAH
Номер:
68632150426e4b4e92a088e7545631fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-03-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.02.2022 00:00
Період моніторингу:
03.02.2022 16:42 - 25.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.02.2022 №45
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 03.02.2022 №45
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13. UA-2022-01-13-002978-a 13.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзаців 2 та 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Тульчинкомунсервіс» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 13 січня 2022 року №4) із внесеними змінами (протокол від 13 січня 2022 року №6), вимогу про усунення порушення UA-2022-01-13-002978-a.a1 від 13 січня 2022 року, рішення Замовника від 14 січня 2022 року, тендерні пропозиції ТОВ «Тульчин-Нафта», ТОВ «Укрнафта-постач», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 12:00 год. 08 лютого 2022 року, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 01 лютого 2022 року №9, від 07 лютого 2022 року №11, від 08 лютого 2022 року №12, від 18 лютого 2022 року №15 та пояснення від 07 лютого 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок №1082) в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Водночас, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код ДК 021:2015: 09130000-9 – «Нафта і дистиляти», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступні позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 09132000-3 – «Бензин» та 09134200-9 – «Дизельне паливо».
Крім того, установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що тендерна пропозиція подається учасниками закупівлі з урахуванням вимог Законів України «Про електронні довірчі послуги» та «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис особи учасника закупівлі.
Однак, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Тульчин-Нафта» не містить накладений кваліфікований електронний підпис особи учасника закупівлі.
Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «Тульчин-Нафта» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Тульчин-Нафта», як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а за результатами розгляду тендерної пропозиції оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Водночас, згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель в ході моніторингу 07 лютого 2022 року Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Тульчин-Нафта» (протокол від 07 лютого 2022 року №11) як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Крім того, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрнафта-постач», якому Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим тендерною документацією Замовника.
Так, Замовником у пункті 1 Додатку 1 тендерної пропозиції встановлено вимогу, що для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору про наявність власної/орендованої або партнерської автозаправної станції у радіусі 5 км від замовника, на якій може здійснюватися заправка автотранспорту, наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази.
Однак, тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «Укрнафта-постач» не містить копії договору про наявність власної/орендованої або партнерської автозаправної станції у радіусі 5 км від замовника, на якій може здійснюватися заправка автотранспорту, наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
При цьому, Замовник оприлюднив учаснику ТОВ «Укрнафта-постач» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема: дозавантажити копію договору про наявність власної, орендованої або партнерської АЗС, на якій може здійснюватись заправка автотранспорту замовника.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій.
При цьому Замовник установив учаснику ТОВ «Укрнафта-постач» вимоги про усунення невідповідностей, шляхом надання копії договору про наявність власної, орендованої або партнерської АЗС, на якій може здійснюватись заправка автотранспорту замовника відсутнього у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
А також, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Укрнафта-постач» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а за результатами розгляду тендерної пропозиції оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель в ході моніторингу 18 лютого 2022 року Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Укрнафта-постач» (протокол від 18 лютого 2022 року №15) у зв’язку з відмовою переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
24.03.2022 14:16 - 08.04.2022 01:00
Дата публікації висновку:
24.03.2022 14:16
Запити/Пояснення
Номер:
aedff6ba6e004ef7a837ccaf8e41c47f
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
04.02.2022 10:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі нафти і дистилятів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-13-002978-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому оголошення про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не містить коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893?
3. Яким чином учасником ТОВ «Тульчин-Нафта», якого обрано переможцем торгів, виконано умови пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині накладення кваліфікованого електронного підпису особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2131a3828dd64883a21339b9509e41c6
Назва:
пояснення щодо виявлених порушень
Дата опублікування:
07.02.2022 09:06
Опис:
На ваш запит моніторингу UA-М-2022-02-03-000035по процедурі відкриті торги на закупівлю «Нафта і дистиляти» UA-2022-01-13-002978-а повідомляємо:
1.При розробці Тендерної документації до закупівлі було здійснено візуальний моніторинг цін та паливо на АЗС у м. Тульчин та приміській зоні, та враховуючи, що ми комунальне підприємство, яку фінансується за рахунок власних надходжень, було вирішено взяти за основу розрахунку ціни мінімальне значення, задля економії коштів. Та у зв’язку з коливанням цін допускали можливість зміну ціни у бік зменшення.
2. При публікації оголошення про проведення закупівлі відповідальною особою було допущено некоректне заповнення полів коду товару , а саме, не уточнено конкретний код товару, а проставлений загальний код групи товарів «Нафта і дистиляти». У подальшій роботі зобов’язуюсь подібних порушень не допускати, та оприлюднювати інформації згідно чинних вимог.
3. При визначенні переможця процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Тульчин-Нафта» уповноваженою особою було перевірено факт наявності файлу накладеного електронного підпису на тендерну пропозицію, але не проведено перевірку даного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу на факт його відповідності тендерній документації, а саме типу електронного підпису –кваліфікований. У подальшій роботі зобов’язуюсь здійснювати перевірку файлу електронного підпису на відповідність тендерній документації