-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція частини території благоустрою з організацією скверу на перехресті вулиць Троянівська та Радивилівська в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Завершена
1 963 993.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 900.00 UAH
Номер:
e45e3d6853e944168dfadc7731d878aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-01-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.08.2022 00:00
Період моніторингу:
01.08.2022 16:20 - 23.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.08.2022
№ 20-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.08.2022 №20-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
20. UA-2022-01-12-005935-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, розгляду тендерної пропозиції переможця ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушеня в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація від 26.01.2022 року (зі змінами), тендерна пропозиція переможця Приватного Підприємства «ДОБРОБУТ-ПЛЮС» (далі - ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.02.2022 року, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 09.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2022 року, договір про закупівлю від 17.03.2022 року № 13, пояснення Замовника з копіями документів від 18.08.2022 року та 22.08.2022 року.
За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено, що на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, підпункт 1.1 пункту 1 розділу V тендерної документації, містить умови щодо дотримання учасником, при формуванні договірної ціни, норм національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293, при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність.
Період усунення порушень:
22.08.2022 21:52 - 06.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.08.2022 21:52
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
06/35/2022
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту:
29.08.2022 17:32
Запити/Пояснення
Номер:
ab4e79dbe56240dc8da4fa8c0e51b508
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.08.2022 11:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по ID: UA-2022-01-12-005935-a , відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Враховуючи вищевикладене, поясніть чому договір про закупівлю не укладено протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю? Також, прошу надати обґрунтування продовження строку укладання договору до 60 днів, в разі його наявності, з відповідними копіями документів.
Слід відмітити, що відповідно до частини 1 статті 32 Закону, замовник відміняє процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
859d08c2fcfe4a1fb2ae6ffaf6c8115e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.08.2022 16:46
Опис:
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Водночас, оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено конкретного переліку випадків щодо продовження строку для укладення договору про закупівлю, замовник самостійно визначає такі випадки та обґрунтовує їх.
Так, за результатом проведення аукціону закупівлі ID: UA-2022-01-12-005935-a та розгляду тендерних пропозицій учасників, замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ПП «Добробуд-Плюс» та 11.02.2022 було оприлюднено через електронну систему закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Проте, 24.02.2022 Російська Федерація здійснила військову агресію проти України та відповідно Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 в Україні було введено воєнний стан строком на 30 діб.
Такі наявні обставини стали підставою для продовження строку для укладання договору про закупівлю з учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ «Добробуд-Плюс».
Рішення про продовження строку укладання договору, яке оформлене протоколом Уповноваженої особи від 01.03.2022 додається.
Номер:
1441d27d1b464d05837f13cf26ac2d16
Назва:
Запит про надання пояснень та копій документів
Дата опублікування:
18.08.2022 17:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція частини території благоустрою з організацією скверу на перехресті вулиць Троянівська та Радивилівська в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-12-005935-a) та ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба повторно в отримані інформації та копій документів.
Відповідно до Додатку 7 до тендерної документації «Документи, які Переможець процедури закупівлі повинен надати для укладення Договору про закупівлю» Переможець процедури закупівлі повинен у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надати ціну тендерної пропозиції за результатами проведення аукціону, а саме:
• договірна ціна;
• зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
• пояснювальна записка;
• об’єктні кошториси;
• локальні кошториси на будівельні роботи (повинні бути складені на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються);
• підсумкова відомість ресурсів на будову;
• розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
• розрахунки загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку відповідно до п. 4.3, 5.3, 6.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» (зі змінами);
• розрахунок вартості машино-години власних будівельних машин (механізмів) відповідно п. 6.2. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (із змінами);
• документ, що підтверджує вартість машино-години орендованих (залучених) будівельних машин (механізмів) відповідно до договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо;
• інформація щодо ціни енергоносіїв і мастильних матеріалів для розрахунку вартості машино-години будівельних машин (механізмів);
• розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, яку підрядник планує отримувати на об’єкті будівництва відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018 року № 196);
• календарний графік виконання робіт, у якому визначаються строки виконання будівельних робіт, передбачених Договором від 17.03.2022 року № 13.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, чи надав Переможець вищевказані документи (договірну ціну із розрахунками до неї), відповідно до яких визначена ціна вказаного договору? Якщо надав, то надайте копії вищевказаних документів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити документальне підтвердження.
Номер:
d000d2caefd049a0808e33d4c1f9aa7e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.08.2022 15:50
Опис:
На Ваш запит надаємо документи, що надав переможець закупівлі у сканованому вигляді.