-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо (яловичина) б/к заморожене, свинина нежирна, кури бройлери заморожені 1-ї категорії, чверть куряча заморожена, філе куряче заморожене(код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо)
Завершена
1 479 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 796.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 796.00 UAH
Номер:
c1c198721525447ca63424ad7d7988f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-25-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2022 00:00
Період моніторингу:
25.10.2022 11:51 - 15.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2022 №237
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 24.10.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
Від 24.10.2022 № 237
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2022-01-12-005784-a 12.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Височанської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 14.02.2021; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.01.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26 та 27 січня 2022 року, тендерну пропозицію ФО-П Неретіна Дмитра Миколайлвича (далі учасник переможець), протокол розкриття тендерних пропозиції від 28.01.2022, повідомлення про намір укласти договір 01.02.2022, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 14.02.2022 № 1/мяс-22 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 31.10.2022 року (далі – Пояснення).
За результатами моніторингу установлено, що Замовником на порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено лише код предмета закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 15112130-6 «Курятина», 15113000-3 «Свинина» та 15111100-0 «Яловичина».
Період усунення порушень:
10.11.2022 14:01 - 25.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2022 14:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти Височанської селищної ради виконує зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, які керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту:
17.11.2022 11:56
Запити/Пояснення
Номер:
75962b2c3e004ad799ba514979bb7de4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.10.2022 18:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2022 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «М'ясо (яловичина) б/к заморожене, свинина нежирна, кури бройлери заморожені 1-ї категорії, чверть куряча заморожена, філе куряче заморожене» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-12-005784-a) та, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень та в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів розміром 4 % вартості (ціни) договору про закупівлю.
Чому при оголошенні закупівлі, окрім узагальненого коду по 4 цифрі ДК 021:2015:15110000-2 – М’ясо, в системі не зазначалось коду товару за ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі (м'ясо (яловичина) б/к заморожене, свинина нежирна, кури бройлери заморожені 1-ї категорії, чверть куряча заморожена, філе куряче заморожене).
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
45ba6bae8c2b40d586ffd8b089aabd65
Назва:
Пояснення до моніторингу процедури закупівлі: UA-M-2022-10-25-000003 від 24.10.2022
Дата опублікування:
31.10.2022 19:50
Опис:
Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі — Орган державного фінансового контролю) 24.10.2022 року наказом №237 було розпочато процедуру моніторингу закупівлі м’яса (яловичини) б/к замороженого, свинини нежирної, курей бройлерів заморожених 1-ї категорії, чверті курячої замороженої, філе курячого замороженого (код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо) проведеного відділом освіти Височанської селищної ради (далі – Замовник). 26.10.2022 року о 18.32 Орган державного фінансового контролю через електронну систему закупівель надав запит Замовнику про надання пояснень. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Отже, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, а саме: 31.10.2022 року надаємо пояснення з наступних питань:
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Обґрунтування розміру витрат визначалося розміром бюджетного призначення встановленого кошторисом. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначалося відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі визначалася за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, а саме за результатами пошуку, збору та аналізу загальнодоступної цінової інформації (моніторинг середньоринкових цін на відповідні види м’яса при плануванні відповідної закупівлі).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відділ освіти Височанської селищної ради за організаційно – правовою формою є органом місцевого самоврядування, тому оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті не є обов’язковим для Замовника, проте Замовник за власним бажанням розмістив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті в мережі Інтернет за адресою:
https://vysoch.osv.org.ua/derzhavni-zakupivli-17-24-45-13-06-2021/
https://rada.info/upload/users_files/43956723/d799198291ff8bf9cf513bb800ca8cfe.pdf
Щодо забезпечення виконання договору.
В підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів розміром 4 % вартості (ціни) договору про закупівлю повідомляємо, що відносини між учасником-переможцем та Замовником з приводу забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави, були оформлені у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Тобто між учасником-переможцем та Замовником відповідно до статті 546 Цивільного кодексу України був укладений договір забезпечення виконання умов договору про закупівлю № 2 від 08.02.2022 року. На підтвердження внесення коштів за даним договором Замовником додається копія виписки Державної казначейської служби України із системи дистанційного обслуговування клієнтів за 11.02.2022
Щодо не зазначення коду товару за ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Замовник при визначенні предмету закупівлі керувався вимогами Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 708 (далі – Порядок). Відповідно до пункту 3 Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Разом з тим на виконання пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономіки від 11.06.2020 року № 1082 в електронній системі закупівель зазначено кожну номенклатурну позицію предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів, який Замовник закуповує в межах предмета закупівлі.
Відділ освіти Височанської селищної ради в своїй діяльності при здійсненні закупівлі товарів, робіт та послуг керується виключно вимогами чинного законодавства України.