-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Вугілля кам’яне марок АМ, ДГ
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок АМ, ДГ)
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Номер:
9787975c3d9c45fa9e46bc692275e9fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-14-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2022 00:00
Період моніторингу:
14.11.2022 15:39 - 06.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.11.2022 №72-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.11.2022 №72-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2022-01-12-005509-a, 12.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог п.12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства «Новоукраїнська міська лікарня» Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 12 січня 2022 року б/н), тендерну пропозицію ТОВ «Сатурн», протокол від 02 лютого 2022 року №3, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 14 лютого 2022 року №37 (далі – Договір №37), звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 29 червня 2022 року №3, від 01 липня 2022 року №5, звіт про виконання договору про закупівлю (дата формування звіту: 16 листопада 2022 року) та пояснення від 18, 30 листопада 2022 року та 05 грудня 2022 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
Відповідно до п.12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
За результатами моніторингу установлено, що умовами Договору №37, визначено строк його дії до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами умов даного договору (п.10.1 Договору №37).
Відповідно до пояснення Замовника та копій документів, наданих на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, фінансові зобов’язання за Договором №37 (із змінами) виконано в повному обсязі (1680000,00 грн), підставою для оплати зазначено відповідні платіжні доручення та накладні. Зокрема, Замовником згідно платіжного доручення від 06 липня 2022 року №188 на підставі накладної від 01 липня 2022 року №35 року, здійснено останню оплату на користь ТОВ «Сатурн», у відповідності до умов Договору №37.
Однак, після повного виконання договору (поставки товару, його оплати в повному обсязі), Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель у строк, визначений п.12 частини першої статті 10 Закону, а оприлюднив 16 листопада 2022 року (в ході проведення моніторингу).
Період усунення порушень:
06.12.2022 15:24 - 21.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2022 15:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку за результатами Моніторингу UA-M-2022-11-14-000030 ● 9787975c3d9c45fa9e46bc692275e9fd, затвердженого відділу контролю у сфері закупівель Олена Вахновська (наказ Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 14.11.2022 №72-з) Комунальне некомерційне підприємство «Новоукраїнська міська лікарня» Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області повідомляє про здійснення заходів направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме:
- за встановлені порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, Уповноваженій особі Негра Валентині Юріївні оголошено догану ( наказ директора КНП «Новоукраїнська міська лікарня» від 12.12.2022 року № 157).
- додатково Уповноважену особу Негру Валентину Юріївну буде направлено на навчання у сфері здійснення публічних закупівель, про що у фінансовому плані підприємства , передбачено кошти на оплату послуг (крім комунальних) в т.ч. витрати на навчання.
Дата публікації звіту:
12.12.2022 15:20
Запити/Пояснення
Номер:
bea48ee4a1bc4fb2a610d2e2737ba5d8
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
17.11.2022 12:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного марок АМ, ДГ (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-12-005509-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c0ea27d539aa4d8dac49ca483bf3a7f9
Назва:
Ґрунтовні пояснення на Запит Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2022-11-14-000030 ● 9787975c3d9c45fa9e46bc692275e9fd
Дата опублікування:
18.11.2022 16:04
Опис:
Надання Ґрунтовних пояснень на Запит Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2022-11-14-000030 ● 9787975c3d9c45fa9e46bc692275e9fd , що додаються у прикріплених файлах.
Номер:
eb5f1b4f2d8042729e5e9f38807a450e
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
28.11.2022 08:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного марок АМ, ДГ (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-12-005509-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Надайте додаткові угоди №1, 2 та 4 до договору від 14.02.2022 №37 укладеного з ТОВ «Сатурн» (далі – Договір) та пояснення щодо причин не опублікування в електронній системі закупівель повідомлень про внесення змін до Договору зазначеними додатковими угодами.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a956456efb524cc7a2f3184260b65d31
Назва:
Ґрунтовні пояснення на Запит Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2022-11-14-000030 ● 9787975c3d9c45fa9e46bc692275e9fd
Дата опублікування:
30.11.2022 14:50
Опис:
Надання Ґрунтовних пояснень на Запит Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2022-11-14-000030 ● 9787975c3d9c45fa9e46bc692275e9fd , що додаються у прикріплених файлах.
Номер:
6aa5c4049206471480d8f6958ea13150
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
01.12.2022 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного марок АМ, ДГ (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-12-005509-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких причин звіт про виконання договору (дата формування звіту: 16 листопада 2022 року) оприлюднений в електронній системі закупівель з недотриманням вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону (надати відповідні документальні підтвердження щодо виконання договору (платіжні доручення, акти та видаткові накладні на товар, тощо)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
757ca4dad31a4904aa5845fcfa7151a4
Назва:
Ґрунтовні пояснення на Запит Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2022-11-14-000030 ● 9787975c3d9c45fa9e46bc692275e9fd
Дата опублікування:
05.12.2022 16:27
Опис:
Надання Ґрунтовних пояснень на Запит Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2022-11-14-000030 ● 9787975c3d9c45fa9e46bc692275e9fd , що додаються у прикріплених файлах.