• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації шкільного харчування ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги

Завершена

668 980.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 344.90 UAH
Номер: 19eea00734ea46bcbe41bd8d1b7610bf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-04-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.02.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 04.02.2022 13:39 - 26.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 04.02.2022 № 70 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Заступник начальника управління – начальник відділу взаємодії з правоохоронними органами Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.02.2022 №70 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2022-01-12-005184-a 12.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина САНЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, solodzhuk1987@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону пунктів 5 та 6 частини першої, частин третьої та шостої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ОСТАНКІВ ГАННА ВАСИЛІВНА" встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів за державні кошти від 14.02.2022 №1/2022 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 14 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛІЦЕЮ № 24 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП "ОСТАНКІВ ГАННА ВАСИЛІВНА", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2022 №03, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів за державні кошти від 14.02.2022 №1/2022. За результатами моніторингу встановлено, що в Додатку 2 ТД Замовника невірно зазначено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачені пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, зокрема: - Фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 5 ч. 1 ст. 17 Закону); - Службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону) Відповідно до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема: п. 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; п. 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником недотримано вимоги пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тобто фізична/службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за кримінальне правопорушення, а не за злочин. Також, у пункті 1 розділу 3 та у Додатку 2 ТД Замовник визначив, що переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатку 2 (для переможця), що є порушенням частини шостої статті 17 Закону, якою передбачено надання підтверджуючих документів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Також, в порушення частин третьої та шостої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації не вимагає від переможця торгів способу документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини ненакладення на неї КЕП. Учасником ФОП "ОСТАНКІВ ГАННА ВАСИЛІВНА" в складі тендерної пропозиції надано файл «Електронний підпис» (sign.p7s) (накладено електронний підпис на пропозицію). За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify (далі – ЦЗО), було встановлено наступне: Підписувач Останків Ганна Василівна П.І.Б. Останків Ганна Василівна РНОКПП 2362006223 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 11:23:42 01.02.2022 Сертифікат виданий КНЕДП - ІДД ДПС Серійний номер 58E2D9E7F900307B04000000DFF50F0061E78F00 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований Враховуючи вищенаведене, пропозиція ФОП "ОСТАНКІВ ГАННА ВАСИЛІВНА" не містить саме кваліфікований електронний підпис на захищеному носії, оскільки, за результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі ЦЗО, з’являється інформація, що тип носія особистого ключа «Незахищений», що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ ТД. Отже, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП "ОСТАНКІВ ГАННА ВАСИЛІВНА" через те, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Також, у пункті 1.2 Додатку 1 ТД Замовником встановлено, що для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учаснику необхідно надати копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи), які будуть залучені до виконання предмету закупівлі. Однак, учасником ФОП "ОСТАНКІВ ГАННА ВАСИЛІВНА" в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.01.2022 №01 (далі - Довідка від 14.01.2022 №01), в якій зазначено наявність мийника посуду Сенюк Ганну Ярославівну та не надано копії особової медичної книжки вказаного працівника. Слід зазначити, що копію особової медичної книжки вказаного працівника надано учасником ФОП "ОСТАНКІВ ГАННА ВАСИЛІВНА" 01 лютого 2022 року, тобто в терміни зазначені для надання документів переможцем торгів, тоді як в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 1 Розділу 4 ТД визначено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій: 28.01.2022 р. 00:00. Також, у пункті 1.3 Додатку 1 ТД Замовником встановлено, що для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учаснику необхідно надати завірені копії документів, що підтверджують трудові відносини персоналу з Учасником, зазначеного у формі. Однак, учасником ФОП "ОСТАНКІВ ГАННА ВАСИЛІВНА" у Довідці від 14.01.2022 №01 зазначено наявність кухара Рекешову Лілію Василівну та надано гарантійний лист Івано-Франківському міському центру зайнятості від 12.01.2022 року щодо гарантування працевлаштування вказаного працівника на стажування терміном один місяць. Вказане не підтверджує досвід працівника – кухара Рекешової Лілії Василівни, та трудові відносини з учасником ФОП "ОСТАНКІВ ГАННА ВАСИЛІВНА". На порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП "ОСТАНКІВ ГАННА ВАСИЛІВНА" через те, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Період усунення порушень: 14.02.2022 15:14 - 01.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2022 15:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог Держаудитслужби здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, припинено зобов’язання за договором про закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів за державні кошти від 14.02.2022 №1/2022.
Дата публікації звіту: 18.02.2022 11:15