-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
згідно ЄЗС ДК 021:2015 -03210000-6 «Зернові культури та картопля» (Придбання картоплі)
згідно ЄЗС ДК 021:2015 -03210000-6 «Зернові культури та картопля»
Завершена
1 135 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 676.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 676.00 UAH
Номер:
e5f6d71733794029a908e669b8d51dce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-19-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.07.2022 00:00
Період моніторингу:
20.07.2022 11:19 - 11.08.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.07.2022 № 189
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.07.2022 № 189
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
20 UA-2022-01-12-001117-b
Управління освіти Подільської районної державної адміністрації 1 135 050,00 ДК021-2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля згідно ЄЗС ДК 021:2015 -03210000-6 «Зернові культури та картопля» (Придбання картоплі) Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесені зміни до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 12.01.2022 року № 6, тендерні пропозиції ТОВ «Плодоовоч», ФОП ПОГРІБНИЙ ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2022, договір від 14.02.2022 № 16, відповідь замовника на запит від 26.07.2022.
Період усунення порушень:
12.08.2022 11:32 - 18.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.08.2022 11:32
Запити/Пояснення
Номер:
7da843422b634d489065120d24b4be41
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.07.2022 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.07.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на закупівлісторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета .
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
72513d5c9f354b42b91a30d3bdab1a97
Назва:
Пояснення управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Дата опублікування:
26.07.2022 14:38
Опис:
Пояснення управління освіти Подільської районної
в місті Києві державної адміністрації на запит