-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 «60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (Послуги місцевого наземного електротранспорту)
Завершена
167 398 500.00
UAH з ПДВ
Номер:
fdab6845c9204a3b9e75f849ae2f6cf1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-11-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2022 00:00
Період моніторингу:
11.02.2022 12:56 - 05.03.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
11.02.2022 №86
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Заступник начальника управління –
начальник відділу взаємодії
з правоохоронними органами
Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 11.02.2022 №86
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2022-01-12-004202-a 12.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та додаткової угоди до Договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиті заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП "Управління транспорту та зв'язку Івано-Франківської міської ради" (далі – Замовник) на 2022 рік, інформацію про проведення переговорної процедури, обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі від 12.01.2022, протокол від 12.01.2022 №1, технічне завдання послуги перевезень, Договір на послуги місцевого наземного електротранспорту від 08.02.2022 № 5, додаткова угода до Договору від 08.02.2022 №1.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону не завантажено в електронну систему закупівель експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, які зазначені в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
11.02.2022 13:32 - 26.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.02.2022 13:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунуто.
Дата публікації:
15.02.2022 09:14