-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко пастеризоване
Завершена
6 482 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 412.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 412.50 UAH
Номер:
d2c3b2142dd3407a9e88a32244106258
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-25-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.08.2022 00:00
Період моніторингу:
25.08.2022 16:15 - 16.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.08.2022 № 215
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 24.08.2022 № 215
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2022-01-12-003993-a Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації Молоко пастеризоване 6 482 500,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 12.01.2022 № 46 зі змінами, реєстр отриманих пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ПЕРЕЯСЛАВ-МОЛПРОДУКТ» та ТОВ «ФІРМА «ФАВОР», протокол уповноваженої особи про визначення переможця аукціону та намір укласти договір від 16.06.2022 № 153, повідомлення про намір укласти договір від 16.06.2022, договір від 27.06.2022 № 69, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 29.08.2022 та від 07.09.2022.
Період усунення порушень:
09.09.2022 15:17 - 15.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2022 15:17
Запити/Пояснення
Номер:
4e508bac66344fae858227357e4a2cd9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.08.2022 11:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.09.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9c57f5d7e0094ff48a8c97e475bbffc1
Назва:
Пояснення (інформація, документи) до запиту
Дата опублікування:
29.08.2022 11:23
Опис:
«Про надання пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.».
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
«На виконання норми ч. 5 стаття 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
Для забезпечення потреби та необхідних умов повноцінного функціонування освітнього процесу закладів освіти підпорядкованих Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Замовник/Управління), в тому числі, повноцінного та раціонального харчування вихованців закладів освіти Замовника та задоволення потреби продуктами харчування, зокрема, молоком, Замовником здійснено закупівлю молока пастеризованого, код 15510000-6 - Молоко та вершки за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за позиціями - Молоко пастеризоване вітамінізоване жирністю не менше 2,5% та Молоко пастеризоване безлактозне жирністю не менше 2,5%, оскільки саме це молоко вживається вихованцями закладів дошкільної освіти.
При закупівлі молока пастеризованого, Замовником було враховано та дотримано норми законодавчих актів, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон про закупівлі) від 25.12.2015 № № 922-VIII, Закону України «Про повну загальну середню освіту» від 16.01.2020 № 463-IX, Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII, Закону України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 №2402-III, Постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 «Про затвердження порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних закладах, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість», спільного наказу МОН України та МОЗ України «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 № 620/563, Інструкцію з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затверджену спільним наказом МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 (далі – Інструкція № 298/227), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих акладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 року № 305 (далі-Постанова №305), Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики молока в частині жирності визначено відповідно до вимог Інструкції № 298/227. Пунктом 4.13 Інструкції № 298/227 встановлено, зокрема, що для дітей до 3-х років необхідно використовувати молоко жирністю 3,2%, для дітей старше 3-х років – від 2,5 до 3,2%.
Пунктом 4.11. Інструкції № 298/227 передбачено, що для зберігання продуктів, які особливо швидко псуються, необхідно використовувати холодильне обладнання (холодильники побутові, холодильні шафи, прилавки, морозильні камери). Для молочних та м'ясних продуктів необхідно передбачити окреме холодильне обладнання. У випадках зберігання їх разом слід забезпечити товарне сусідство.
Пунктом 4.13 Інструкції № 298/227 визначено, зокрема, що час постачання молока необхідно відрегулювати так, щоб воно доставлялося рано-вранці, для забезпечення його рівномірної реалізації протягом дня. Сире молоко повинне зберігатися у холодильнику і кип'ятитися при необхідності його використання. Якщо це не можливо, то молоко кип'ячене після зберігання у холодильнику перед використанням необхідно повторно перекип'ятити.
Термін зберігання молока визначено з урахуванням додатку 4 таблиця «терміни реалізації та умови зберігання продуктів, що швидко та особливо швидко псуються» Інструкції № 298/227 та Закону про закупівлі в частині недискримінації учасників з урахуванням часу постачання молока до закладів освіти Замовника та залишкового терміну зберігання отриманого продукту, що має бути не менше 90% від загального.
Оскільки в харчувані дітей велика роль належить молоку, саме тому воно повинно бути високої якості. У молоці міститься велика кількість цінних компонентів, що включають жири, білки, вуглеводи, органічні кислоти, гормони, ферменти, мінеральні речовини, які необхідні для розвитку дитини.
Характеристики молока в частині молока вітамінізованого, визначено відповідно до
Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих акладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 року № 305, якою до переліку вітчизняних продуктів для харчування дітей включено молоко до якого додано вітаміни та мінеральні речовини, а вміст цукру має обмежуватися на рівні не більше 10 грамів на 100 грамів/мілілітрів харчового продукту.
Відповідно до вищезазначеної Постанови замовник створює умови для забезпечення харчування здобувачів освіти/дітей з особливими дієтичними потребами, у тому числі з непереносимістю глюнету та лактози.
Вітамінізоване молоко, рекомендують для дитячого харчування Національна асоціація виробників дитячого харчування, молочноконсервної та сокової продукції «Укрконсервмолоко» та Державна установа «Інститут громадського здоров’я ім. О. М. Марзєєва НАМНУ» та є молоком відновленим до стану первинного (парного) молока, таким, що при збиранні, транспортуванні та переробці первинного молока значна частина споживних та цілющих складових молока втрачається безповоротно, а додаванням спеціально розроблених вітамінних комплексів до готового переробленого молока проводять відновлення його до первинного стану.
Характеристики в частині фасування не менше 1000 г у поліетиленові пакети обгрунтовано зручностю при розрахунку добової норми продукту, при розподілі страв на порції працівниками харчоблоку, а також зручності утилізації використаної упаковки.
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі на КЕКВ 2230 «продукти харчування» заплановано відповідно до Бюджетного запиту (аркуш 2 Бюджетного запиту від 06.01.2022 додається).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником проаналізовано ринок, посилаючись на загальнодоступну інформацію, зокрема здійснений аналіз роздрібних цін в найбільших супермаркетах міста Києва, інформація «Планування та Моніторинг цін» (аркуш 10 додається). Кількість дітей у закладах освіти Замовника відповідно до Мережі закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти району (класів і груп у них) у 2021/2022 навчальному році затверджену від 29.10.2021 № 558 (аркуш 5 додається).
Розрахунок очікуваної вартості молока пастеризованого за позиціями - молоко пастеризоване вітамінізоване жирністю не менше 2,5% та молоко пастеризоване безлактозне жирністю не менше 2,5%:
молоко пастеризоване вітамінізоване жирністю не менше 2,5% -
215000 кг *30,00 =6 450 000 грн.
молоко пастеризоване безлактозне жирністю не менше 2,5% -
500 кг *65,00 = 32 500 грн.
Очікувана вартість закупівлі становить: 6 482 500 грн. 00 коп. з урахуванням ПДВ грн.
Кількість молока пастеризованого за позиціями - молоко пастеризоване вітамінізоване жирністю не менше 2,5% та молоко пастеризоване безлактозне жирністю не менше 2,5%, що підлягає закупівлі, розраховано виходячи з аналізу споживання відповідного молока попереднього року сформованого на підставі інформації «Планування та Моніторинг цін» та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 року № 305.
З урахуванням викладеного вище, з метою ефективного та раціонального використання коштів Замовником для забезпечення потреби, здійснено закупівлю молока пастеризованого за позиціями - молоко пастеризоване вітамінізоване жирністю не менше 2,5% та молоко пастеризоване безлактозне жирністю не менше 2,5%, яке за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам замовника.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://www.golosiivruo.gov.ua/index.php?w=section&cat=8&id=2739&subcat=151
Номер:
9ccc693b8d1047dfb2b923f6d0584cce
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.09.2022 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2022 00:00
Опис:
Прошу надати документальне підтвердження продовження строку дії тендерної пропозиції учасника, якого визнано переможцем процедури закупівлі, у випадку, якщо Замовником вимагалось таке продовження.
Номер:
9ddfd2d68be9461dab3265cca543ff23
Назва:
Пояснення (інформація, документи) до запиту.
Дата опублікування:
07.09.2022 12:59
Опис:
«Про надання пояснень.
Прошу надати документальне підтвердження продовження строку дії тендерної пропозиції учасника, якого визнано переможцем процедури закупівлі, у випадку, якщо Замовником вимагалось таке продовження.».
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
На виконання норми ч. 5 стаття 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
Замовником відповідно до пункту 4 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю Молоко пастеризоване, код 15510000-6 - Молоко та вершки за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-12-003993-a, було встановлено строк дії тендерних пропозицій тривалістю 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник мав право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій.
У зв’язку з дією воєнного стану в Україні на підставі частини 7 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником було надано вимогу про продовження строку дії тендерної пропозиції Учаснику ТОВ «ФІРМА «ФАВОР», якого визнано переможцем процедури закупівлі (Вимога додається).
Відповідно до Вимоги щодо продовження строку дії тендерної пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма "Фавор», що є учасником процедури закупівлі, надало погодження про продовження строку дії тендерної пропозиції на 20 днів.
(Лист погодження додається).
Номер:
faade4f86e654714938dd66fd956386f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.09.2022 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2022 00:00
Опис:
Прошу надати документальне підтвердження продовження строку дії тендерної пропозиції учасника, якого визнано переможцем процедури закупівлі, у випадку, якщо Замовником вимагалось таке продовження.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bb1aeaa7a05a4894893f195916a4c2bc
Назва:
Пояснення (інформація, документи) до запиту.
Дата опублікування:
07.09.2022 13:13
Опис:
«Про надання пояснень.
Прошу надати документальне підтвердження продовження строку дії тендерної пропозиції учасника, якого визнано переможцем процедури закупівлі, у випадку, якщо Замовником вимагалось таке продовження.».
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
На виконання норми ч. 5 стаття 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
Замовником відповідно до пункту 4 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю Молоко пастеризоване, код 15510000-6 - Молоко та вершки за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-12-003993-a, було встановлено строк дії тендерних пропозицій тривалістю 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник мав право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій.
У зв’язку з дією воєнного стану в Україні на підставі частини 7 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником було надано вимогу про продовження строку дії тендерної пропозиції Учаснику ТОВ «ФІРМА «ФАВОР», якого визнано переможцем процедури закупівлі (Вимога додається).
Відповідно до Вимоги щодо продовження строку дії тендерної пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма "Фавор», що є учасником процедури закупівлі, надало погодження про продовження строку дії тендерної пропозиції на 20 днів.
(Лист погодження додається).