-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Реконструкція стадіону Петропавлівської ЗОШ №2 смт Петропавлівка Петропавлівського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».
Завершена
6 484 784.40
UAH з ПДВ
Номер:
476ce9c6c0d14846a171d676de80dfd4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-16-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.02.2022 00:00
Період моніторингу:
16.02.2022 16:53 - 12.03.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.02.2022
№ 75
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.02.2022 № 75.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
24. UA-2022-01-12-003573-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності умов для застосування переговорної процедури, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710); відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Слід відмітити, що враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в України» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року по 24.03.2022 року тимчасово припинялось здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), протокол розкриття тендерних пропозицій та повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 12.01.2022, договір про закупівлю від 28.01.2022 № 20/01-22, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 22.03.2022.
Період усунення порушень:
30.03.2022 14:22 - 05.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2022 14:22
Запити/Пояснення
Номер:
a4562594f05d4830b8d9496a121503a5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2022 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція стадіону Петропавлівської ЗОШ №2 смт Петропавлівка Петропавлівського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-12-003573-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень по наступних питаннях.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Зазначте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до частини 1 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону № 922 передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Так, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) зазначено, що «Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю».
Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу додаткових аналогічних робіт, не включених в початковий проект, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи) та перелік - відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи).
Крім того, поясніть чи перевірялись Замовником відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21», яка подана Замовнику (договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими).
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Отже, поясніть чи вимагалось Замовником подання ТОВ «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Якщо так, то надайте документи, що підтверджують встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21», якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
803d137ea47f4cd988fae83e5b99acec
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.02.2022 17:40
Опис:
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: «Реконструкція стадіону Петропавлівської ЗОШ №2 смт Петропавлівка Петропавлівського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» повідомляємо наступне:
Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ)
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проектно-кошторисної документації. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент».
Очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ.
Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.
Закон України “Про публічні закупівлі” визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Перелік умов для застосування переговорної процедури визначений частиною другою статті 40 Закону, зокрема якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Отже, замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі з підстави, передбаченої пунктом п’ятим частини другої статті 40 Закону протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт (по одному чи декількох договорах за результатами переговорної процедури закупівлі) чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю та за умови обґрунтування такої підстави.
За результатами проведення публічної закупівлі 13.09.2021 року між Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – департамент) та ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» укладено договір на виконання будівельно-монтажних робіт з реконструкції стадіону Петропавлівської ЗОШ № 2 смт Петропавлівка Петропавлівського району Дніпропетровської області № 302/09-21 від 13.09.2021 року.
Пунктом 1.3. Договору передбачено, що склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті в процесі будівництва у разі внесення змін до проектної документації. Так в процесі виконання Договору у замовника виникла необхідність в проведені додаткових робіт по вищезазначеному об’єкту реконструкції, було здійснено коригування робочого проекту, який пройшов експертизу відповідно до чинного законодавства України.
Керуючись п. 5 ч. 2 ст. 40 Закон України “Про публічні закупівлі” департаментом проведено переговорну процедуру закупівлі з підстави виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт, а саме: розроблення ґрунту, перевезення ґрунту, засипка траншей і котлованів, ущільнення ґрунту, улаштування основи під фундаменти, улаштування бетонної підготовки, установлення блоків стін підвалів, гідроізоляція фундаментів, фарбування бетонної поверхні, установлення металевої огорожі, улаштування вирівнюючих шарів основи із щебеню, улаштування вирівнюючих шарів основи із піску, улаштування хвірток, укладання трубопроводів із поліетиленових труб, улаштування круглих збірних залізобетонних каналізаційних колодязів, улаштування покриттів з рулонної трави, посів лугових газонів, що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Перелік робіт початкового проекту знаходиться за посиланням у відкритому доступі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-10-011777-a
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовником вимагалось документальне підтвердження, а саме в ЗАПРОЩЕНІ НА ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ в п.п. 1.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента (копія запрошення додається). Учасником ТОВ «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» була надана Довідка про виконання аналогічного договору (вих. №4 від 12.01.2022 р.)(копія довідки додається).
Номер:
92819ff462984b5ca8d7363e1cb07080
Назва:
Запит про надання документів
Дата опублікування:
23.02.2022 11:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2022 00:00
Опис:
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала додаткова потреба в отриманні документів, для підтвердження наявності/відсутності підстав застосування Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації переговорної процедури закупівель відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону, а саме, локальних кошторисів на будівельні роботи, виконання яких передбачено договором укладеним з ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» від 28.01.2022 року № 20/01-22.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c2e7abb5d0e2421ba706206a62c77b11
Назва:
Повідомлення про припинення проведення монітрингів процедур закупівель
Дата опублікування:
24.02.2022 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2022 00:00
Опис:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та наказу № 75 від 16.02.2022 "Про початок моніторингу процедур закупівель", на період дії воєнного стану.