-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Торги відмінено
4 468 500.00
UAH з ПДВ
Номер:
6be9edfbc68046839072213aac01ee8b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-19-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.01.2022 00:00
Період моніторингу:
20.01.2022 14:50 - 11.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.01.2022 № 17
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 19.01.2022 № 17
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2022-01-12-001192-c 12.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у річному плані закупівель встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом − порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Комунального закладу «Прилуцький гуманітарно-педагогічний фаховий коледж імені Івана Франка» Чернігівської обласної ради, (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) оприлюднене 13.01.2022 в електронній системі закупівель, протоколи рішення уповноваженої особи від 12.01.2022 № 3 та від 20.01.2022 № 11, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області та пояснення з власної ініціативи оприлюднені в електронній системі закупівель 27.01.2022.
В ході моніторингу питання повноти відображення інформації у річному плані закупівель встановлено, що в оприлюдненому в електронній системі річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2022-01-12-001644-c, Замовником не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів), при тому, що оплата товару запланована за кошти місцевого бюджету, чим порушено вимогу пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, в порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовником 20.01.2022 прийнято рішення щодо відміни переговорної процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушення, що виникло через виявлене порушення законодавства щодо закупівель.
Період усунення порушень:
04.02.2022 15:12 - 19.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2022 15:12
Запити/Пояснення
Номер:
e7517ed29c9b4423bea8f58325e5734a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.01.2022 15:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі пара, гаряча вода та пов’язана продукція, ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікуваною вартістю 4 468 500,00грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-12-001192-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
92fab2e3938e4aa3a08f34497b4446f2
Назва:
Пояснення на наданий запит
Дата опублікування:
27.01.2022 15:31
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція, код ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікуваною вартістю 4 468 500,00 UAH з ПДВ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-12-001192-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті коледжу за адресою https://college.tim.ua.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено у відповідності до кошторису.
Під час проведення закупівлі було допущено ряд порушень, зокрема при плануванні закупівлі не вказаний код КЕКВ, неправильно обраховані обсяги теплопостачання для опалення гуртожитків, врахована сума кредиторської заборгованості.
З огляду на встановленні порушення були зроблені висновки та здійснено заходи щодо усунення порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом скасування закупівлі, що затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи.