-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області)
Завершена
3 903 817.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 519.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 519.09 UAH
Номер:
7169a597ca804f52a076d484297b233a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-22-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2022 00:00
Період моніторингу:
22.04.2022 14:07 - 19.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.04.2022 №3-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 22 квітня 2022 року № 3-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2022-01-12-002243-a від 12.01.2022 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пункту третього частини другої статті 21 Закону.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини шостої статті 17, пунктів чотирнадцятого та вісімнадцятого частини другої статті 22 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог частини шостої статті 17, пункту третього частини другої статті 21, пунктів чотирнадцятого та вісімнадцятого частини другої статті 22 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-12-002329-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.01.2022 № 9 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.01.2022; тендерну пропозицію учасника Могилів-Подільського міського комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» (далі – Могилів-Подільський МКП «Комбінат комунальних підприємств»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 31.01.2022; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2022 № 26; повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2022; договір про закупівлю послуг від 11.02.2022 № 32 (далі – Договір № 32); Додаткова угода від 11.04.2022 № 01 до Договору № 32; повідомлення про внесення змін до договору від 12.04.2022; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель 04.05.2022.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту третього частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив інформації про обсяг та місце надання послуг.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне.
Замовник у пункті 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не вказав вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, в той час, коли предметом даної закупівлі є послуги, чим порушив вимоги пункту вісімнадцятого частини другої статті 22 Закону.
Також, Замовник у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримав вимог пункту чотирнадцятого частини другої статті 22 Закону.
Крім того, у Додатку 2 тендерної документації в інформації про надання документів переможцем торгів, Замовник визначив строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, чим порушив вимоги частини шостої статті 17 Закону, відповідно до якої переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
13.05.2022 11:53 - 28.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.05.2022 11:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Процедуру закупівлі послуг, (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць) прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області проведено дотримуючись статті 5 Закону:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Жодних звернень, щодо дискримінаційних умов від Замовників не надходило. Суттєвих порушень які мають вплив на предмет закупівлі та його вартість не виявлено.
По при все вищевказане, договір №32 на закупівлю послуг від 11.02.2022 року ДК 021:2015 код CPV 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області) буде розірвано відповідно до листа Могилів-Подільського комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» №115 від 05.05.2022 р. (копія додається).
Дата публікації звіту:
16.05.2022 14:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
Опис:
-
Дата публікації:
19.05.2022 09:10
Запити/Пояснення
Номер:
8390403128c64b888b7c4342d2675260
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.05.2022 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-12-002243-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. З яких причин Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника Могилів-Подільське міське комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств», якщо даний учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав: як учасник – лист, визначений пунктом 2 розділу ІІ тендерної документації; як переможець – остаточну цінову тендерну пропозицію за формою згідно додатку 2.3 тендерної документації та розрахунки ціни згідно вимог додатку 2.4 тендерної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b03dfee404504e33904baa48a70b5cbd
Назва:
Надання пояснень щодо проведення закупівлі за предметом «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області)»
Дата опублікування:
04.05.2022 14:50
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовано відповідно до потреб Замовника. Вартість послуг визначенна відповідно обсягів послуг та затрачених нормо-годи.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, на сторінку власного вебсайту не опубліковувалось так як законом не передбачено обовязкового опублікування на сторінці власного вебсайту обгрунтування для органів місцевого самоврядування.
Остаточна пропозиція повністю відповідає наданій ціновій пропозиції Учасника 1 тому не було необхідності в дублюванні наданого документу.
Номер:
cd1ec64275ef47d4ae1c25023aacf480
Назва:
Надання пояснень щодо проведення закупівлі за предметом «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області)»
Дата опублікування:
04.05.2022 14:52
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовано відповідно до потреб Замовника. Вартість послуг визначенна відповідно обсягів послуг та затрачених нормо-годи.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, на сторінку власного вебсайту не опубліковувалось так як законом не передбачено обовязкового опублікування на сторінці власного вебсайту обгрунтування для органів місцевого самоврядування.
Остаточна пропозиція повністю відповідає наданій ціновій пропозиції Учасника 1 тому не було необхідності в дублюванні наданого документу.