-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло солодковершкове з вмістом молочного жиру не менше 72% на 2022 рік (ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло)
Завершена
203 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 019.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 019.00 UAH
Номер:
75775c6cdb924ff38ac8bf2866154d92
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-03-30-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.03.2022 00:00
Період моніторингу:
30.03.2022 12:14 - 21.04.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.03.2022 № 91
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
28.03.2022 № 91
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2022-01-12-000600-a, 12.01.2022, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону № 922.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону та пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій порушено абзац 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань: своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 12.01.2022 № 20; тендерні пропозиції учасників: ТОВ «МОЛОКІНІ», ФОП МАЖАРА ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ та ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ; звіт про результати проведення процедури закупівлі; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2022; договір від 16.02.2022 № 67 на суму 203685,84 грн. (з ПДВ) із ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що замовник у тендерній документації (пункт 4 розділу ІІІ тендерної документації) вказав: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.» та в Додатку № 3 до тендерної документації «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» пункт 2 зазначено: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції не менше ніж 90 днів з дня розкриття пропозицій, встановленого Вами…», водночас відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону передбачено, що: «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Отже, замовник порушив вищевказані норми Закону, в частині зазначення в тендерній документації невідповідного терміну дії тендерних пропозицій учасників.
Також моніторингом вищевказаного питання встановлено, що замовник в порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації) не зазначив приклади формальних помилок. Так, пунктом 19 частини другої статті 22 Закону передбачено, що: «У тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
Моніторингом установлено, що згідно протокольного рішення уповноваженої особи замовника від 02.02.2022 № б/н відхилено пропозицію учасника ТОВ «МОЛОКІНІ» як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям замовника, а саме: «згідно п. 1 Додатку № 1 Тендерної Документації закупівлі Замовник вимагав від учасників документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям визначених в статті 16 Закону, а саме: для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду, Учасник повинен надати копію виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів) (від одного і більше) та позитивний(і) лист(и)-відгук(и) про виконання даного(их) договору(ів) та якості поставленого товару. Учасник для підтвердження надав сканований договір № 176 від 04.06.2021 в якому Додаткова угода № 3 не є дійсною, так як в ній відсутні дата підписання та підписи обох сторін, яких стосується даний договір.».
В той же час відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що учасником у складі документів тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору від 25.01.2022 б/н, яка містить інформацію про виконаний договір за предметом закупівлі «Вершкове масло» на суму 109524,00 грн, копію аналогічного договору від 04.06.2021 № 176 (зі змінами) на суму 48682,23 грн, лист-відгук від 30.12.2021 № 760 та накладні на товар на загальну суму 1607,85 грн. Таким чином, тендерна пропозиція містить невідповідності між інформацією про досвід виконання аналогічного договору та документами, що підтверджують виконання такого договору.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, на що вказують норми абзацу 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Таким чином, замовник на порушення абзацу 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону не надав змоги учаснику з найбільш економічно вигідною пропозицією усунути невідповідності своєї тендерної пропозиції.
Моніторингом установлено, що згідно протокольного рішення уповноваженої особи замовника від 02.02.2022 № б/н відхилено пропозицію учасника ФОП МАЖАРА ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ як такого, що не відповідає інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Встановлено, що згідно протокольного рішення уповноваженої особи замовника від 03.02.2022 № б/н визнано переможцем процедури закупівлі ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ як такого, що повністю відповідає вимогам документації, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам замовника.
Період усунення порушень:
04.04.2022 13:32 - 19.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.04.2022 13:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти Шишацької селищної ради за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-12-000600-a надає наступну інформацію.
Висновком Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-12-000600-a було встановлено, що Уповноваженою особою відділу освіти було допущено порушення законодавства у сфері закупівель. З огляду на відсутність механізму їх усунення було прийнято рішення здійснити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому. Зокрема, було прийнято рішення про направлення Уповноваженої особи на навчання у сфері публічних закупівель з метою підвищення кваліфікації.
Всі встановлені порушення будуть враховані в подальших закупівлях і не будуть допускатися в майбутніх закупівлях.
Дата публікації звіту:
08.04.2022 13:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі розміщено в електронній системі закупівель 09 лютого 2022 року. Зобов’язання надані у висновку: «…зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому…». Замовником проінформовано в електронній системі закупівель: «Відділ освіти Шишацької селищної ради за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-12-000600-a надає наступну інформацію. Висновком Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-12-000600-a було встановлено, що Уповноваженою особою відділу освіти було допущено порушення законодавства у сфері закупівель. З огляду на відсутність механізму їх усунення було прийнято рішення здійснити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому. Зокрема, було прийнято рішення про направлення Уповноваженої особи на навчання у сфері публічних закупівель з метою підвищення кваліфікації. Всі встановлені порушення будуть враховані в подальших закупівлях і не будуть допускатися в майбутніх закупівлях.».
Дата публікації:
29.04.2022 13:05
Номер:
5295fcfa8358455782d611a7f861ed8a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-17-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.02.2022 00:00
Період моніторингу:
17.02.2022 16:10 - 15.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.02.2022 № 62
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 17.02.2022 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2022-01-12-000600-a 12.01.2022 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог Постанови №710; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – станом на 23.02.2022 порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу Відділу освіти Шишацької селищної ради (далі – замовник) на 2022 рік; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
04.03.2022 23:18 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2022 23:18
Запити/Пояснення
Номер:
34373fe9a316401485963f862df05369
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.02.2022 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 203 800,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-12-000600-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
66ab358f25644c92b162aaa9269c0068
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
21.02.2022 08:26
Опис:
Так як, Відділ освіти Шишацької селищної ради не має свого власного сайту, вся інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення оприлюднюється на сайті Шишацької територіальної громади (за посиланням: http://shyshacka.gromada.org.ua/viddil-osviti-shishackoi-selischnoi-radi-10-30-24-09-02-2022/)
Номер:
b55bafa37b3a4d99a8f485f13a82e25a
Назва:
НАКАЗ
Дата опублікування:
25.02.2022 11:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2022 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ВІД 24.02.2022 № 34 "ПРО ЗУПИНЕННЯ ЗАХОДІВ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ"