• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра)

Завершена

360 494.72 UAH без ПДВ
Номер: 79946374e2bc458cb0e1c516a4a7675a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-22-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 22.11.2022 13:06 - 14.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.11.2022 № 22-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 22.11.2022 № 22-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 36 UA-2022-01-11-006958-a 11.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 212-63-38, Alinkaayline@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення-порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 (далі Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунального закладу освіти «Навчально – виховний комплекс № 139 «Загальноосвітній навчальний заклад – центр творчості «ДУМА» Дніпровської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури); договір про надання послуг з організації харчування від 19.01.2022 № 2. За результатом моніторингу питання правильності заповнення форм документів встановлено, що повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) не містить обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, (посилання на процедуру закупівлі, яка оскаржується, тощо), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушено вимоги пункту 8 частини 6 статті 40 Закону.
Період усунення порушень: 30.11.2022 11:09 - 15.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.11.2022 11:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 398-р/пк-пз від 11.01.2022 року оскаржувалась закупівля Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра, ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-09-006042-a. У зв’язку з наведеним фактом, на підставі п.3 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера) була проведена переговорна процедура для закупівлі Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра), ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-11-006958-a. За результатом переговрної процедури оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір, яке містить Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме - п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ Про публічні закупівлі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. До уваги Замовника взяте вказане моніторингом зауваження стосовно відсутності у повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) посилання на процедуру закупівлі, яка оскаржувалась. Зобовязуємось у подальшому врахувати вказане зауваження при складанні форм документів у сфері публічних закупівель. З повагою, Уповноважена особа Валерія СТЕПАНЦОВА
Дата публікації звіту: 07.12.2022 21:06