-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
55520000-1 Кейтерингові послуги
Код ДК021-2015(CPV) 55520000-1 Послуги з організації шкільного харчування учнів Ліцею №13 Івано-Франківської міської ради
Торги відмінено
430 800.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 154.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 154.00 UAH
Номер:
3af7249b3e3b4c5f8a802a81c9654ee3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-09-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.02.2022 00:00
Період моніторингу:
09.02.2022 11:37 - 03.03.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.02.2022 №78
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Заступник начальника управління –
начальник відділу взаємодії
з правоохоронними органами
Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 09.02.2022 №78
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2022-01-11-006850-a 11.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону та частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Копчак Марія Петрівна встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення усунення порушень вимог пунктіу 1 частини першої статті 31 Закону в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ФОП Копчак Марія Петрівна.
Крім того, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону та частини другої статті 24 Закону при внесенні змін до тендерної документації та їх оприлюдненні, зокрема шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель перелік змін, що вносились до ТД.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 16 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛІЦЕЮ № 13 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП Копчак Марія Петрівна, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.02.2022 №3, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником не оприлюднено перелік змін до ТД, що призвело до порушення вимог частини другої статті 24 Закону та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
Крім того, у частині 1 Додатку 3 до ТД Замовник для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагає надання довідки, в якій вказується обладнання яким володіє, користується Учасник, правові підстави такого користування та найменування технічних засобів, обладнання, механізмів, інших виробничих об’єктів, інформація про які повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації.
Учасником ФОП Копчак Марія Петрівна в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 25.01.2022 №03, в якій зазначено, що у власності перебуває холодильник побутовий (2 шт.), однак не надано підтвердження власності вказаного обладнання.
Також, у частині 1 Додатку 3 до ТД для підтвердження належного стану обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених учасником у вищевказаній довідці, Учасники у складі тендерної документації подають копії наступних документів:
- останнього акту (актів) обстеження складських та виробничих приміщень, виданого територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщення санітарним та іншим вимогам, встановлених законодавством, щодо надання послуг з організації харчування;
- договору на санітарну обробку (на надання послуг з дезінфекції, дезінсекції, дератизації) складських приміщень та виробничих приміщень (харчоблоку);
- сертифікату на систему управління якістю продукції ISO 9001:2015, дійсного на дату подання тендерної пропозиції, разом зі звітом про перевірку системи управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015, звітом за результатами наглядового аудиту та рішенням щодо можливості видачі вказаного сертифікату;
- сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007, дійсного на дату подання тендерної пропозиції, разом зі звітом за результатами наглядового аудиту;
- сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2019, дійсного на дату подання тендерної пропозиції.
Учасником ФОП Копчак Марія Петрівна у тендерній пропозиції вищевказаних документів не надано.
Також, у частині 2 Додатку 3 ТД для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником вимагається: «Учасник повинен мати працівників, які пройшли підготовку за курсом вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів згідно ДСТУ ISO 22000:2007, ДСТУ ISO 22000:2019 та отримали відповідні свідоцтва (надати в складі тендерної пропозиції копії таких свідоцтв по кожному ДСТУ ISO)».
Учасником ФОП Копчак Марія Петрівна надано Довідку, яка містить відомості про наявність в учасника працівників від 25.01.2022 №04 в кількості трьох працівників, однак не надано копії свідоцтв по кожному ДСТУ ISO.
Також, у частині 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником вимагається документ про освіту відповідних працівників.
Учасником ФОП Копчак Марія Петрівна не надано документ про освіту працівників Дорошенко Ольги Петрівни та Юсташ Юлії Сергіїівни, зазначених в довідці.
Також, у частині 3 Додатку 3 ТД Замовником вимагається для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати учаснику разом з довідкою копію(ї) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), не менше одного повністю виконаного договору, що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження копії(-й) договору (договорів) надати копії документів (у тому числі, але не виключно, акти виконання робіт, акти про надані послуги, копії документів, що підтверджують здійснення оплати за надані послуги із банківських установ, копії додаткових угод до договору тощо), що підтверджують виконання зобов'язань, що передбачені договором (договорами).
Учасником ФОП Копчак Марія Петрівна надано Довідку про досвід виконання аналогічного договору від 25.01.2022 №05 із зазначенням трьох договорів, укладених із Ліцеєм №13 та надано копію одного договору про закупівлю послуг з організації гарячого харчування учнів за державні кошти від 14.09.2020 №2, однак, не надано підтвердження повного виконання договору.
На порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Копчак Марія Петрівна як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Також, у Додатку 5 ТД Замовником вимагається, що учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати скановані акт інспектування або лист територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 4477 «Про затвердження форми акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин); акт інспектування або лист територіального органу Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР») видані на складські приміщення).
Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати договір із акредитованою лабораторією на дослідження готових страв, строк дії якого перевищує строк надання послуги за даною закупівлею, технічні умови на продукцію власного виробництва зареєстровані у встановленому законодавством України порядку, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов на продукцію власного виробництва.
Учасником ФОП Копчак Марія Петрівна у тендерній пропозиції вищевказаних документів не надано.
Таким чином, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Копчак Марія Петрівна через те, що вона не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень:
16.02.2022 15:09 - 03.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.02.2022 15:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
неможливость усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути
Дата публікації звіту:
17.02.2022 13:07