• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Розподіл газу

Завершена

146 763.00 UAH з ПДВ
Номер: be3804606bca4fad98539ca02e8da32a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-16-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.11.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 16.11.2022 09:48 - 08.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.11.2022 №256 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.11.2022 № 256 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 31 UA-2022-01-11-005661-a 11.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 929-55-14, LudStr69@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання про оприлюднення інформації встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури,дотримання вимог Постанови № 710,своєчасності укладання договору про закупівлю. порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури,своєчасності укладання договору про закупівлю,дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710),надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Корнинської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, протокол проведення переговорної процедури без номеру та дати; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 11.01.2022, Типовий договір розподілу природного газу від 17.01.2022 № 1-р, пояснення Замовника від 22.11.2022, оприлюднені через електронну систему закупівель. Аналізом інформації щодо укладеного договору за результатами переговорної процедури закупівлі встановлено, що Замовником, за результатами переговорної процедури закупівлі укладено та оприлюднено Типовий договір розподілу природного газу від 17.01.2022 № 1-р. За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Так, Замовник оприлюднив Типовий договір розподілу природного газу від 17.01.2022 № 1-р (далі – Договір), укладений із Акціонерним товариством «Оператор газорозподільної системи «Житомиргаз». Відповідно до пункту 1.3 цей договір є договором приєднання, що укладається з урахуванням вимог статей 633,634, 641, та 642 Цивільного кодексу України на невизначений строк. Фактом приєднання Споживача до умов цього договору (акцептування цього договору)є вчинення Споживачем будь-яких дій, які засвідчують його бажання укласти Договір, зокрема надання підписаної Споживачем заяви-приєднання за формою, наведеною у додатку 1 (для побутових споживачів) або у додатку 2 (для споживачів, що не є побутовими) до цього Договору, яку в установленому порядку Оператор ГРМ направляє Споживачу Інформаційним листом за формою, наведеною у додатку 3 до цього Договору, та/або сплата рахунків Оператора ГРМ, та/або документальне підтверджене споживання природного газу. Згідно з пунктом 3.2. Договору «За умови включення Споживача до Реєстру споживачів будь-якого постачальника у розрахунковому періоді та відсутності простроченої заборгованості за цим Договором Оператор ГРМ забезпечує розподіл природного газу, що належить Споживачу, до межі балансової належності його об'єкта з дотриманням належного рівня надійності, безпеки, якості та величини тиску природного газу. Приймання-передача обсягу газу, належного Споживачу, а також перехід експлуатаційної відповідальності за стан газових мереж від Оператора ГРМ до Споживача відбуваються на межі балансової належності об’єкта Споживача. Споживач забезпечує належну експлуатацію власних газових мереж після межі балансової належності згідно з чинним законодавством, зокрема відповідно до вимог Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15 травня 2015 року № 285, зареєстрованих в Міністерстві юстиції країни 08 червня 2015 року за № 674/27119, або укладає відповідний договір з будь-якою організацією, яка має право на виконання таких робіт, з урахуванням вимог Кодексу газорозподільних систем. За домовленістю Сторін експлуатаційна відповідальність Оператора ГРМ може бути поширена і на газові мережі (їх частину) Споживача, якщо це визначено в акті розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, що є невід’ємною частиною цього Договору. Порядок укладання акта розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності Сторін визначений Кодексом газорозподільних систем». Крім цього, відповідно до пункту 12.7. Договору, «Складений Сторонами акт розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін є невід’ємною частиною цього Договору». Проте, Замовник разом із Договором Додаток 2 (Заяву приєднання для споживачів, що не є побутовими) та Додаток 3 (Інформаційний лист), а також акт розмежування належності та експлуатаційної відповідальності сторін не оприлюднив. Згідно з пунктом десятим частини першої статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Таким чином, оприлюднивши Договір не в повному обсязі, зокрема, без Додатку 2 та Додатку 3, а також акту розмежування належності та експлуатаційної відповідальності сторін, Замовник не дотримав вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. На запит Північно-східного офісу щодо відсутності істотних умов, які зазначені в повідомленні про намір укласти договір та звіті про проведення процедури закупівлі: «Чому укладений за результатом переговорної процедури типовий договір розподілу природного газу від 17.01.2022 № 1-р не містить істотних умов, які зазначені в повідомленні про намір укласти договір та звіті про проведення процедури закупівлі, а саме: ціни договору, умов оплати (порядку здійснення розрахунків), строку дії договору (строку надання послуг), оприлюднений не в повному обсязі, а саме: без Додатку 2 (Заява-приєднання для споживачів, що не є побутовими) та без Додатку 3 (Інформаційний лист) – пункт 1.3 Договору. Надати акт розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, що відповідно до пункту 12.7 Договору є невід’ємною частиною договору та пояснити причини його не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу», Замовник не надав відповіді, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 02.12.2022 22:22 - 17.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.12.2022 22:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На запит Корнинською селищною радою в АТ «Оператор газорозподільної системи «Житомиргаз» на надання всіх потрібних документів, вони їх нам надали невчасно. Коли був заключений договір на розподіл природного газу, так як вони монополісти, ними був наданий лише типовий договір. На сьогоднішній день, вони нам надали і всі інші документи, прикріпленні нижче. Корнинська селищна рада врахує всі зауваження Державної аудиторської служби України, і в подальшому таких порушень не буде.
Дата публікації звіту: 06.12.2022 15:21

Запити/Пояснення