• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт нежитлових приміщень для облаштування притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства за адресою: вул. Центральна, 7, військове містечко, 115, Березівська сільська рада, Житомирський район, Житомирська область»

Завершена

3 456 463.66 UAH з ПДВ
Номер: e4f6d9df2bee4d87a0f9301fb9a402d5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-06-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 06.05.2022 11:48 - 31.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 06.05.2022 № 136 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.05.2022 № 136. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 26. UA-2022-01-11-005149-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: наявність умов для застосування переговорної процедури; відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 11.01.2022 року, договір про закупівлю від 24.01.2022 року № 8, пояснення Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 12.05.2022 року. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено, що переговорна процедура Замовником проводилася відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Слід зазначити, що відповідно до частин 1, 2, 5 та 6 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником лише як виняток, зокрема за наявності підстав визначених пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону, з розміщенням в електронній системі закупівель відповідного обґрунтування в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівель). Пунктом 8 частини 6 статті 40 Закону передбачено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури закупівлі) повинно містити таку інформацію, а саме: обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, відповідно до пункту 8 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та додатково оприлюднені експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Однак, проведеним аналізом дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог передбачених пунктом 8 частини 6 статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить оприлюднені експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Разом з тим, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 12.05.2022, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі від 09.05.2022 року.
Період усунення порушень: 17.05.2022 11:49 - 01.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.05.2022 11:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту: 24.05.2022 10:51

Запити/Пояснення

Номер: feb16922fbed4c3594663cbc2a194b4b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-10-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.02.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 10.02.2022 16:29 - 04.03.2022 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 09.02.2022 № 60 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.02.2022 № 60. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2022-01-11-005149-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог Постанови № 710, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710). Слід відмітити, що враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в України» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року по 24.03.2022 року тимчасово припинялось здійснення моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2021 рік, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 17.02.2022 року та 24.02.2022 року.
Період усунення порушень: 30.03.2022 14:21 - 05.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.03.2022 14:21

Запити/Пояснення