-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт нежитлових приміщень для облаштування притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства за адресою: вул. Центральна, 7, військове містечко, 115, Березівська сільська рада, Житомирський район, Житомирська область»
Завершена
3 456 463.66
UAH з ПДВ
Номер:
e4f6d9df2bee4d87a0f9301fb9a402d5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-06-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2022 00:00
Період моніторингу:
06.05.2022 11:48 - 31.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.05.2022
№ 136
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.05.2022 № 136.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
26. UA-2022-01-11-005149-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: наявність умов для застосування переговорної процедури; відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 11.01.2022 року, договір про закупівлю від 24.01.2022 року № 8, пояснення Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 12.05.2022 року.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено, що переговорна процедура Замовником проводилася відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Слід зазначити, що відповідно до частин 1, 2, 5 та 6 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником лише як виняток, зокрема за наявності підстав визначених пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону, з розміщенням в електронній системі закупівель відповідного обґрунтування в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівель).
Пунктом 8 частини 6 статті 40 Закону передбачено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури закупівлі) повинно містити таку інформацію, а саме: обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином, відповідно до пункту 8 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та додатково оприлюднені експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Однак, проведеним аналізом дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог передбачених пунктом 8 частини 6 статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить оприлюднені експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Разом з тим, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 12.05.2022, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі від 09.05.2022 року.
Період усунення порушень:
17.05.2022 11:49 - 01.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.05.2022 11:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту:
24.05.2022 10:51
Запити/Пояснення
Номер:
29bb13f8f8c4429a9fc18e5dbd38c5c0
Назва:
порушення
Дата опублікування:
06.05.2022 15:02
Опис:
Інформація про результати моніторингу закупівлі в
розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710).
Слід відмітити, що враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в України» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року по 24.03.2022 року тимчасово припинялось здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2021 рік, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 17.02.2022 року та 24.02.2022 року.
Зобов'язання щодо усунення порушень
законодавства в сфері державних закупівель:
-
Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог Постанови № 710, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Номер:
932fb8e9826e4d08ae3b50c04d893f08
Назва:
Надання відповідді Замовнику на запит
Дата опублікування:
09.05.2022 12:13
Опис:
Так, Управлінням згідно наказу № 60 від 09.02.2022 року з 10.02.2022 проводився моніторинг переговорної процедури закупівель за номером ID: UA-2022-01-11-005149, висновок про результати проведення моніторингу процедури закупівель оприлюднено в електронній системі закупівель 30.03.2022.
Слід відмітити, що на виконання вимог наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 року № 34, Управлінням з 24.02.2022 року по 24.03.2022 року тимчасово припинялось здійснення моніторингу процедури закупівлі, при цьому на виконання вимог наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 року № 49 поновлено та завершено проведення моніторингу зазначеної процедури закупівель.
Слід також зазначити, що порядок проведення моніторингу процедури закупівель регламентується статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Так, згідно абзацу 2 статті 8 Закону, моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії, при цьому стаття 8 Закону містить обмеження щодо строку проведення моніторингу процедури закупівель (ч. 4 ст. 8 Закону), але не містить жодних обмежень щодо кількості моніторингів однієї процедури закупівель.
Разом з тим, Форму висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та Порядок заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.10.2020 за № 958/35241.
Підпунктом 2 пункту 1 розділу III Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури (далі – Висновок), зазначено, що в констатуючій частині Висновку, зокрема, зазначаються питання, що стали предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель та перелік проаналізованих документів та інформації.
Так, у Висновку згідно наказу № 60, чітко зазначено, що «Предметом аналізу (моніторингу) були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2021 рік, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 17.02.2022 року та 24.02.2022 року».
Слід зазначити, що порушення в ході проведення вищевказаного моніторингу не встановлені, зобов’язання по усуненню порушень в такому випадку відсутні.
Відповідно до наказу № 136 від 06.05.2022 року з 06.05.2022 на даний час проводиться моніторинг переговорної процедури закупівель за номером ID: UA-2022-01-11-005149, в ході якого здійснюється аналіз окремих питань, які не передбачені попереднім моніторингом, зокрема: наявність умов для застосування переговорної процедури; відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення та інші.
Враховуючи вищевикладене, в ході моніторингів проведених відповідно до наказів Управління за № 60 від 09.02.2022 року та за № 136 від 06.05.2022 року розглянуто (розглядаються) різні питання, що стали предметами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель та відповідно проаналізовано (аналізуються) різні документи.
Номер:
5fce084de58f4284b645a5652e8f3199
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
09.05.2022 12:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі по предмету «Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт нежитлових приміщень для облаштування притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства за адресою: вул. Центральна, 7, військове містечко, 115, Березівська сільська рада, Житомирський район, Житомирська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-11-005149-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить оприлюднені експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Разом з тим, прошу надати експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (у разі їх наявності).
Слід зазначити, що відповідно до частин 1, 2, 5 та 6 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником лише як виняток, зокрема за наявності підстав визначених пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону, з розміщенням в електронній системі закупівель відповідного обґрунтування в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівель).
Пунктом 8 частини 6 статті 40 Закону передбачено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури закупівлі) повинно містити таку інформацію, а саме: обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
feb16922fbed4c3594663cbc2a194b4b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-10-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.02.2022 00:00
Період моніторингу:
10.02.2022 16:29 - 04.03.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.02.2022
№ 60
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.02.2022 № 60.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2022-01-11-005149-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог Постанови № 710, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710).
Слід відмітити, що враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в України» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року по 24.03.2022 року тимчасово припинялось здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2021 рік, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 17.02.2022 року та 24.02.2022 року.
Період усунення порушень:
30.03.2022 14:21 - 05.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2022 14:21
Запити/Пояснення
Номер:
c1cd0ff2ac9e45b08ff2e680b29e572d
Назва:
Запит про надання пояснень та документів
Дата опублікування:
14.02.2022 11:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт нежитлових приміщень для облаштування притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства за адресою: вул. Центральна, 7, військове містечко, 115, Березівська сільська рада, Житомирський район, Житомирська область» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-11-005149-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
Так, відповідно до частини 1 статті 40 Закону № 922 переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922 передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Так, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі Березівської сільської ради (далі - Замовник) зазначено, що «Під час виконання капітального ремонту виникла необхідність в проведенні додаткових робіт. Зокрема, у процесі виконання основних робіт по об’єкту було виявлено необхідність в закупівлі додаткових аналогічних робіт, не включених в початковий проект, які технічно та економічно пов’язані з основним договором від 17.08.2021 р. №326. Проектною організацією згідно отриманого завдання було виконано корегування проекту із включенням додаткових аналогічних робіт до проектно-кошторисної документації і отримано експертний звіт (позитивний)».
Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу додаткових аналогічних робіт, не включених в початковий проект, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи) та перелік - відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи).
Крім того, поясніть чи перевірялись Замовником відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ «АРТХАУС», яка подана Замовнику (договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими).
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Отже, поясніть чи вимагалось Замовником подання ТОВ «АРТХАУС» документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Якщо так, то надайте документи, що підтверджують встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ «АРТХАУС», якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8020a2b0461543f1af45bc645bc598c8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.02.2022 16:20
Опис:
Відповідь у вкладених файлах
Номер:
a855d5e1b1e045ecb7543c18205d78e0
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.02.2022 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі робіт по предмету «Капітальний ремонт нежитлових приміщень для облаштування притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства за адресою: вул. Центральна, 7, військове містечко, 115, Березівська сільська рада, Житомирський район, Житомирська область» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-11-005149-a) та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) за наступними запитаннями.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи вимагалось у запрошені від учасника переговорної процедури закупівель ТОВ «АРТХАУС» та/або під час укладання договору про закупівлю надання дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (з врахуванням внесених змін Постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 року №77), які повинні бути виконані відповідно до переліку робіт визначених локальними кошторисами за договором від 24.01.2022 року № 8, зокрема: на виконання робіт у траншеях; монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; на роботи, що виконуються на висоті 1,3 метри; нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій?
Також, прошу зазначити, чи вимагалось у запрошені від учасника переговорної процедури закупівель ТОВ «АРТХАУС» та/або під час укладання договору про закупівлю надання ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення?
Якщо Вами вимагались вищевказані документи, які в подальшому надані ТОВ «АРТХАУС» для участі у переговорній процедурі закупівель, прошу надати їх скан-копії.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a10bb9e8d2a544dab065c5237ae1ed31
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.02.2022 15:36
Опис:
Відповідь у прикріплених файлах
Номер:
a53285506ab64901abfe849817120ce7
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації та документів)
Дата опублікування:
22.02.2022 13:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу вищевказаної переговорної процедури закупівель та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) за наступними запитаннями.
За результатами аналізу наявності умов для застосування переговорної процедури встановлено, що переговорна процедура закупівлі Березівською сільською радою (дал – Замовник) проводилася відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Разом з тим, в додатку 1 листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі, та сільського господарства України від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 щодо проведення переговорної процедури закупівель на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону зазначено, що дана підстава застосовується у разі, якщо: протягом трьох років після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у додаткових аналогічних роботах чи послугах, які є тотожними конкретним видам робіт та послуг, що містяться у договорі про закупівлю.
Поряд з цим, відповідно до наданих Замовником пояснень та доданих до них копій документів встановлено, що договором на закупівлю послуг від 24.01.2022 року № 8, укладеним за результатами проведення вищевказаної переговорної процедури закупівель, передбачений перелік робіт, зокрема:
- у локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01 (Будівельні роботи):
за розділом 1 «Демонтажні роботи»: звалювання з кореня дерев м’яких порід, діаметром стовбура до 16 см. (шифр норми – РН18-111-1) та діаметром стовбура понад 16 см. до 24 см. (шифр норми – РН18-111-2); розбирання покриттів покрівлі з хвилястим азбестоцементних листів (шифр норми – РН8-2-4); розбирання лат (решетування) з дощок суцільних (шифр норми – РН 8-1-3); розбирання крокв зі стояками та підкосами з брусів і колод (шифр норми – РН8-1-5); демонтаж віконних коробок в кам’яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах (шифр норми – РН6-1-1); знімання засклених віконних рам (шифр норми – РН6-2-2); демонтаж дверних коробок в кам’яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах (шифр норми – РН6-13-1); знімання дверних полотен (шифр норми – РН6-14-1); (демонтаж) монтаж ємкості системи опалення (шифр норми – РН20-12-3); розбирання міжповерхових перекриттів по дерев’яних балках в цегляних будівлях (шифр норми – РН4-1-1); розбирання цегляних стовпчиків під лаги (шифр норми – РН7-1-1); розбирання лаг з дощок і брусків (шифр норми – РН7-1-2); розбирання дерев’яних плінтусів (шифр норми – РН7-3-1); розбирання дощатих покриттів підлог (шифр норми – РН7-2-1); розбирання покриттів підлог з деревноволокнистих плит (шифр норми – РН7-2-12); розбирання покриттів підлог з лінолеуму та реліну (шифр норми – РН7-2-5); розбирання цементних плінтусів (шифр норми – РН7-3-2); розбирання покриттів підлог з бетонних плиток (шифр норми – РН7-2-7); (демонтаж) улаштування підстильного шару бетонного (шифр норми – РН7-16-4); розбирання цегляних перегородок (шифр норми – РН5-3-1);
за розділом 2 «Стіни та перегородки»: пробивання прорізів у цегляних стінах вручну (шифр норми – РН3-23-1); мурування стовпів та інших конструкцій із цегли прямокутних неармованих при висоті поверху до 4 м. (шифр норми – РН3-30-3);
за розділом 3 «Металоконструкції ферм і балок»: улаштування поясів в опалубці/бетон важкий В20 (М250) (шифр норми – ЕН6-19-1)
за розділом 5 «Покрівля»: монтаж металевих драбин (шифр норми – РН20-12-5);
за розділом 6 «Прорізи»: установлення пластикових підвіконних дощок (шифр норми – ЕН10-25-3);
за розділом 7 «Підлоги»: улаштування плінтусів з плиток керамічних (шифр норми – РН7-31-4); улаштування плінтусів полівінілхлорид них на шурупах (шифр норми – ЕН11-43-3);
за розділом 8 «Опорядження внутрішнє»: улаштування каркасу підвісних стель «Армстронг» (шифри норм – ЕН15-76-1 та ЕН15-76-2);
за розділом 9 «Зовнішнє оздоблення»: ремонт цегляних кладки стін окремими місцями (шифр норми –РН3-12-1); поліпшене штукатурення цементно-вапняним розчином по каменю стін фасадів (шифр норми – РН11-41-1);
за розділом 12 «Перегородки душові»: монтаж перегородок з металопластику у кам’яних стінах (шифр норми – ЕН10-28-3);
за розділом 13 «Зовнішні металеві сходи»: виготовлення сходів з огорожею (шифр норми – ЕН9-73-2); монтаж сходів з огорожею (шифр норми – ЕН9-29-1); установлення закладних деталей ЗД-1 (шифр норми – ЕН6-11-8); установлення закладних деталей ЗД-1, ЗД-2 (шифр норми – ЕН6-11-8); установлення закладних виробів ЗВ-1 (шифр норми – ЕН6-11-8); закладення бетонних отворів,гнізд і борозен класу В15 (шифр норми – ЕН46-33-5); ґрунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ГФ-021 (шифр норми – Е13-16-6); фарбування поґрунтованих бетонних і поштукатурених поверхонь фарбою БТ-177 сріблистою (шифр норми – Е13-20-6);
за розділом 14 «Металева конструкція балкону»: монтаж металоконструкцій балкону (шифр норми – РН20-12-1); монтаж огорожі площадок (шифр норми – Е9-29-1); установлення закладних деталей ЗД-2 (шифр норми – ЕН6-11-5); закладення бетоном отворів, гнізд і борозен, бетон класу В15 (шифр норми – Е46-33-5); ґрунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ГФ-021 (шифр норми – Е13-16-6); фарбування поґрунтованих бетонних і поштукатурених поверхонь фарбою БТ-177 сріблистою (шифр норми – Е13-20-6);
за розділом 15 «Різні роботи»: (демонтаж) повітроводів діаметром понад 250 до 355 мм з оцинкованої сталі класу Н товщиною 0,6 мм (шифр норми – РН15-121-5); прокладання повітроводів діаметром понад 250 до 355 мм з оцинкованої сталі Н товщиною 0,6 мм (шифр норми – РН15-121-5);
- у локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-03 (Електромонтажні роботи):
пробивання борозен в цегляних стінах, переріз борозен до 20 см2 (шифр норми – РН20-28-1);
- у локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-07 (Кондиціонування):
установлення рекуператорів (шифр норми – Е20-31-1); установлення кондиціонерів (шифр норми – Е20-40-1); ізоляція трубопроводів діаметром до 25 мм напівциліндрами (шифр норми – РН19-3-1);
- у локальному кошторисі на будівельні роботи № 04-01-01 (Зовнішні мережі освітлення):
за розділом 1 «Земляні роботи»: розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2м без кріплень з укосами, група ґрунту 2 (шифр норми – РН1-18-2); перевезення ґрунту до 1 км (шифр норми – С311-1); улаштування піщаної основи (шифр норми – Е23-1-1); засипання вручну траншей, група ґрунту 1 (шифр норми – РН1-20-1);
за розділом 2 «Монтажні роботи»: покриття 1-2 кабелів, прокладених у траншеї, сигнальною стрічкою (шифр норми – М8-143-5); улаштування трубопроводів із поліетиленових гнучких гофрованих труб (шифр норми – Е34-103-1);
за розділом 3 «Освітлення»: засипання ям екскаватором на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0, 25 м3 (шифр норми – Е1-199-1); ущільнення грунту гравієм (шифр норми – ЕН11-1-1); установлення опор з металевих труб вагою до 0,1 т (шифр норми – Е33-259-1); підключення проводів і жил електричних кабелів до приладів і засобів автоматизації, спосіб підключення під гвинт з окінцюванням наконечником (шифр норми – М11-233-1);
- у локальному кошторисі на будівельні роботи № 07-01-01 (Пориття, Благоустрій):
- за розділом 1 «Вимощення»: улаштування доріжних корит напівкоритного профілю вручну, глибина корита до 250 мм (шифр норми – РН18-12-9); улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску (шифр норми – РН18-20-1); улаштування одношарових основ товщиною 15 см із щебеню фракції 40-70 мм з межею міцності на стиск до 68,6 МПа (шифр норми – РН18-23-12); улаштування вирівнювальних шарів основи з піщано-цементної сумішші (шифр норми – РН18-20-1); улаштування бетонних плитних тротуарів із заповненням швів цементним розчином (шифр норми – ЕН27-64-1).
Слід зазначити, що вищевказані види робіт не передбачені в договорі від 17.08.2021 року № 326, який відповідно до обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі зазначено Замовником як основний договір про закупівлю, а відтак фактично Замовником за договором від 24.01.2022 року № 8 передбачено придбання окремого переліку робіт (зазначені вище), що за своїм змістом не є тотожними конкретним видам робіт основного договору, тобто, фактично не є аналогічними.
Зважаючи на вищевикладене, прошу обґрунтувати необхідність та законодавчі підстави застосування переговорної процедури закупівель за умови передбаченої пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону, враховуючи той факт, що вказані вище роботи не є аналогічними ?
У разі наявності документального підтвердження, прошу надати їх копії.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b9e0026dda3a488999749d3bef90216c
Назва:
Повідомлення про припинення проведення монітрингів процедур закупівель
Дата опублікування:
24.02.2022 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2022 00:00
Опис:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та наказу № 60 від 09.02.2022 "Про початок моніторингу процедур закупівель", на період дії воєнного стану.
Номер:
87cd070419b24fa080f69266bd61c0d1
Назва:
порушення
Дата опублікування:
06.05.2022 14:58
Опис:
Інформація про результати моніторингу закупівлі в
розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710).
Слід відмітити, що враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в України» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року по 24.03.2022 року тимчасово припинялось здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2021 рік, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 17.02.2022 року та 24.02.2022 року.
Зобов'язання щодо усунення порушень
законодавства в сфері державних закупівель:
-
Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог Постанови № 710, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Номер:
6eb698e370814ce3ab83be77389c9a0c
Назва:
Відповідь на роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Дата опублікування:
09.05.2022 12:07
Опис:
Відповідь на роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Так, Управлінням згідно наказу № 60 від 09.02.2022 року з 10.02.2022 проводився моніторинг переговорної процедури закупівель за номером ID: UA-2022-01-11-005149, висновок про результати проведення моніторингу процедури закупівель оприлюднено в електронній системі закупівель 30.03.2022.
Слід відмітити, що на виконання вимог наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 року № 34, Управлінням з 24.02.2022 року по 24.03.2022 року тимчасово припинялось здійснення моніторингу процедури закупівлі, при цьому на виконання вимог наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 року № 49 поновлено та завершено проведення моніторингу зазначеної процедури закупівель.
Слід також зазначити, що порядок проведення моніторингу процедури закупівель регламентується статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Так, згідно абзацу 2 статті 8 Закону, моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії, при цьому стаття 8 Закону містить обмеження щодо строку проведення моніторингу процедури закупівель (ч. 4 ст. 8 Закону), але не містить жодних обмежень щодо кількості моніторингів однієї процедури закупівель.
Разом з тим, Форму висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та Порядок заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.10.2020 за № 958/35241.
Підпунктом 2 пункту 1 розділу III Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури (далі – Висновок), зазначено, що в констатуючій частині Висновку, зокрема, зазначаються питання, що стали предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель та перелік проаналізованих документів та інформації.
Так, у Висновку згідно наказу № 60, чітко зазначено, що «Предметом аналізу (моніторингу) були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2021 рік, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 17.02.2022 року та 24.02.2022 року».
Слід зазначити, що порушення в ході проведення вищевказаного моніторингу не встановлені, зобов’язання по усуненню порушень в такому випадку відсутні.
Відповідно до наказу № 136 від 06.05.2022 року з 06.05.2022 на даний час проводиться моніторинг переговорної процедури закупівель за номером ID: UA-2022-01-11-005149, в ході якого здійснюється аналіз окремих питань, які не передбачені попереднім моніторингом, зокрема: наявність умов для застосування переговорної процедури; відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення та інші.
Враховуючи вищевикладене, в ході моніторингів проведених відповідно до наказів Управління за № 60 від 09.02.2022 року та за № 136 від 06.05.2022 року розглянуто (розглядаються) різні питання, що стали предметами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель та відповідно проаналізовано (аналізуються) різні документи.