-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг) ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг) ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Місце надання послуг: Сумська область, відповідно до документації, 1701,8 км автомобільних доріг загального користування державного значення (територіальні та регіональні) та штучні споруди на них
Завершена
3 119 718 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 598 590.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 598 590.00 UAH
Номер:
8b03085fb46843e5959d9a45577253c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-10-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.08.2022 00:00
Період моніторингу:
10.08.2022 13:10 - 01.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2022 № 167
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-01-11-004701-a 11.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ДП «Сумський облавтодор» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації та щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації та щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби автомобільних доріг у Сумській області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.01.2022 (протокол № 11.01) зі змінами , затвердженими рішенням уповноваженої особи від 02.02.2022 (протокол № 02.02), тендерні пропозиції дочірнього підприємства «Сумський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Сумський облавтодор») та товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.03.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.03.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.05.2022, повідомлення про намір укласти договір від 30.05.2022, довгостроковий договір № 4Е-2022 від 10.06.2022 з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (далі – Договір), укладений між Замовником та ТОВ «Автомагістраль-Південь», відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 29.08.2022.
Згідно із підпунктом 5.1.2 пункту 5.1 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості необхідній для забезпечення надання послуг.
Для підтвердження учасник надає податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (за формою, наведеною у наказі Міністерства фінансів України 15 грудня 2020 року № 773 (далі – Наказ № 773)) за останній період.
Слід зазначити, що відповідно до Наказу № 773 затверджено:
форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок);
Порядок заповнення та подання податковими агентами Розрахунку (далі – Порядок).
Так, згідно із пунктом 1 розділу ІІІ Порядку заголовна частина Розрахунку містить інформацію, зокрема про додатки, що є невід’ємною частиною Розрахунку.
Учасник процедури закупівлі ДП «Сумський облавтодор» у складі своєї тендерної пропозиції надав заголовні частини Розрахунків за 4 квартал 2021 року стосовно ДП «Сумський облавтодор» та власних філій.
Однак, зазначений учасник не надав до вказаних заголовних частин Розрахунків додатки, що є їх невід’ємною частиною, та які містять деталізовану інформацію про трудові відносини з найманими працівниками із зазначенням, зокрема їх ПІБ, посад, періоду трудових відносин, суми нарахованої заробітної плати, сум нарахованого та утриманого єдиного внеску.
При цьому, у заголовній частині Розрахунку зазначається лише узагальнена інформація про працівників, зокрема про середньооблікову кількість штатних працівників, про нарахування доходу та єдиного внеску за найманих працівників.
Отже, учасник процедури закупівлі ДП «Сумський облавтодор» у своїй тендерній пропозиції в недотримання вимог підпункту 5.1.2 пункту 5.1 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості необхідній для забезпечення надання послуг.
З огляду на вищевикладене, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ДП «Сумський облавтодор» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень:
02.09.2022 14:57 - 17.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2022 14:57
Оскарження висновку в суді
Опис:
До Сумського окружного адміністративного суду 13.09.2022 року подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування рішення
Дата публікації:
13.09.2022 13:47
Дата відкриття провадження:
26.09.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
480/6002/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку від 02.09.2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-11-004701-a
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 09.08.2022 року № 167 Департаментом моніторингу закупівель здійснено моніторинг закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг) ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2022-01-11-004701-a, за результатами проведення якого 02.09.2022 року складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-11-004701-a (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
САД у Сумській області (далі за текстом – Замовник) детально опрацьовано та проаналізовано зазначений Висновок. Однак, Замовник вважає висновок незаконним та необґрунтованим, тому, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), до нього надаються аргументовані заперечення.
Контролюючий орган вбачає порушення Замовником, яке полягає у не відхиленні тендерної пропозиції ДП "Сумський облавтодор", зазначаючи у Висновку, що учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції в недотримання вимог підпункту 5.1.2 пункту 5.1 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі за текстом – ТД) не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості необхідній для забезпечення надання послуг.
Так, Замовником у тендерній документації на закупівлю, що була предметом моніторингу, встановлено до учасників закупівлі вимогу на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до п. 5.1.2 розділу Інструкція з підготовки ТД для підтвердження відповідності учасників даному кваліфікаційному критерію учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості необхідній для забезпечення надання послуг (згідно форми, наведеної у Додатку №2 тендерної документації) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (за формою, наведеною у наказі Міністерства фінансів України 15 грудня 2020 року № 773) за останній період. При цьому, встановлена Замовником мінімальна кількість працівників, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, складала 95 осіб.
Для підтвердження інформації, що працівники в достатньої кількості працюють саме на підприємстві Учасника та отримують офіційний дохід з відповідною сплатою податків, від Учасника вимагалося надання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (за формою, наведеною у наказі Міністерства фінансів України 15 грудня 2020 року № 773) (далі - Податковий розрахунок) за останній період. Тобто, для підтвердження кваліфікаційного критерія вимагається лише форма з назвою ПОДАТКОВИЙ РОЗРАХУНОК СУМ ДОХОДУ, НАРАХОВАНОГО (СПЛАЧЕНОГО) НА КОРИСТЬ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ - ФІЗИЧНИХ ОСІБ, І СУМ УТРИМАНОГО З НИХ ПОДАТКУ, А ТАКОЖ СУМ НАРАХОВАНОГО ЄДИНОГО ВНЕСКУ. Слід зазначити, що додатки 1-6, окрім того, що вони не містять інформації на підтвердження кваліфікаційного критерію, містять персональні дані про працівників Учасника (реквізити паспорта, ідентифікаційний код, відомості про оплату праці тощо), яка є конфіденційною (ст. 21 ЗУ «Про інформацію», ст. 31 ЗУ «Про оплату праці»), запитувати яку Замовник не має права (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Зазначаємо, що у вказаному наказі ПОДАТКОВИЙ РОЗРАХУНОК СУМ ДОХОДУ, НАРАХОВАНОГО (СПЛАЧЕНОГО) НА КОРИСТЬ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ - ФІЗИЧНИХ ОСІБ, І СУМ УТРИМАНОГО З НИХ ПОДАТКУ, А ТАКОЖ СУМ НАРАХОВАНОГО ЄДИНОГО ВНЕСКУ та інші 6 додатків затверджені у вигляді окремих форм для заповнення з окремими відмітками про отримання контролюючими органами, які кожний окремо підписуються керівником підприємства та завіряється печаткою.
Вказаний Податковий розрахунок з додатками не є статистичною звітністю, а є документом для перевірки правильності сплати податків і подається до органів ДПС (розділ І до Порядку заповнення Податкового розрахунку), тому порядок подання податкової звітності, викладеної у вказаному наказі, для подання Учасником тендерної пропозиції не застосовується.
Разом з тим, додатки до податкового розрахунку містять, зокрема, відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам, відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору. Зазначені відомості не були обʼєктом дослідження в межах такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Така інформація також жодним чином не підтвердила б чи не спростувала б відповідність учасника закупівлі вказаному кваліфікаційному критерію.
Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Сумський облавтодор» Замовником встановлено, що учасником за довідкою №70/1 від 25.01.2022 року заявлено наявність у нього мінімальної кількості працівників – 135 осіб. Вказана кількість працівників підтверджена учасником податковими розрахунками за 4 квартал 2021 року платників:
ДП "СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР";
Філія "Буринський райавтодор" ДП "Сумський облавтодор";
Філія "Глухівська дорожньо-експлуатаційна дільниця" ДП "Сумський Облавтодор";
Філія "Дорбудсервіс" ДП "Сумський облавтодор";
Філія "Климентівська дорожньо-експлуатаційна дільниця Дочірнього підприємства Сумський облавтодор";
ФІЛІЯ "КОНОТОПСЬКИЙ РАЙАВТОДОР" ДП "СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР";
Філія "Краснопільський райавтодор" ДП "Сумський облавтодор";
Філія "Липоводолинський райавтодор" ДП "Сумський облавтодор";
Філія "Путивльський райавтодор";
Філія "Роменський райавтодор" ДП "Сумський облавтодор";
ФІЛІЯ "СЕРЕДИНО-БУДСЬКИЙ РАЙАВТОДОР";
ФІЛІЯ "СУМСЬКА ДОРОЖНЬО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ДІЛЬНИЦЯ" ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР";
Філія "Сумський райавтодор" ДП "Сумський облавтодор";
Філія "Шосткинський райавтодор" ДП "Сумський облавтодор"
загальною кількістю, що більше ніж у 4 рази перевищує заявлену учасником мінімальну кількість працівників.
Таким чином, учасником ДП «Сумський облавтодор» підтверджено його відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до вимог тендерної документації. Тож Замовником прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ДП «Сумський облавтодор» вимогам ТД та допуск його до аукціону.
Виходячи з вищевикладеного, висновок Держаудитслужби від 02.09.2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-11-004701-a містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області, яке полягає у не відхиленні тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону.
Дата публікації звіту:
08.09.2022 09:44
Запити/Пояснення
Номер:
a5180aeb0bd54501ae1626aad6ab2ded
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.08.2022 14:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг) ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-11-004701-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
863b7b9c94ff479093610248001dc8f1
Назва:
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2022-01-11-004701-a
Дата опублікування:
29.08.2022 10:00
Опис:
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 09.08.2022 року № 167 Департаментом моніторингу закупівель здійснюється моніторинг закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг) ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2022-01-11-004701-a.
24.08.2022 року Державною аудиторською службою України сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області (далі за текстом – САД у Сумській області) зобов’язано надати пояснення, інформацію та документи через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
З порушених у запиті питань повідомляємо наступне.
1. Договір про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення є довгостроковим та передбачає надання послуг протягом II кварталу 2022 р. - I кварталу 2025 р.
Розмір бюджетних призначень визначений відповідно до абзацу 2 ст. 6 Закону України «Про автомобільні дороги» (передбачено, що експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та інших видів автомобільних доріг може здійснюватися на основі довгострокових (до семи років) договорів (контрактів) про утримання автомобільних доріг загального користування за принципом забезпечення їх експлуатаційного стану відповідно до нормативно-правових актів, норм та стандартів) як закупівля за середньостроковим/довгостроковим договором.
Разом з тим, відповідно до ч. 1 ст. 48 Бюджетного кодексу України розмір бюджетних призначень доводиться тільки на поточний бюджетний рік.
Розмір бюджетного призначення на 2022 рік на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання доріг по САД у Сумській області додається.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг ПГ.1-218-118:2005, Технічних правил Ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України П-Г.1-218-113:2009, ДСТУ 8993:2020 Рівні обслуговування під час експлуатаційного утримання та ДСТУ 8800:2018 Настанова з утримання залізобетонних дорожніх огороджень парапетного типу.
Крім того, у ході виконання та прийняття до оплати послуг за договором, надання послуг перевіряється на відповідність:
ДСТУ 3587-97 «Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»;
ДСТУ 4100:2021 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні вимоги. Правила застосування;
ДСТУ – Н Б В. 3.2.-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг»;
ДСТУ 2587-2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги»;
ДСТУ 8751:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні потреби»;
ДСТУ Б.В.2.3-10-2003 «Огородження дорожнє парапетного типу»;
ДСТУ Б.В.2.3-11-2004 «Огородження дорожнє перильного типу»;
ДСТУ Б.В.2.3-12-2004 «Огородження дорожнє металеве бар’єрного типу»;
ДСТУ Б В.2.3-25:2009 Огородження дорожнє тросового типу. Загальні технічні умови;
Єдиним правилам ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони;
ДСТУ 8749:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення робіт;
ДСТУ 7168:2010 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні тимчасові. Загальні технічні умови;
ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання (діє з 01.01.2022 р.);
Р В.3.2-218-03450778-39-2003 «Рекомендації з утримання смуги відведення автомобільних доріг»;
НПАОП 63.21-1.01-09 Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг;
ДСТУ 8800:2018 Настанова з утримання залізобетонних дорожніх огороджень парапетного типу.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до кошторисної документації, розробленої виходячи з комплексу робіт згідно з Додатком 8 Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої спільним наказом Міністерства фінансів України та Міністерства інфраструктури України № 573/1019 від 21.09.2012 р., за базовими обсягами виходячи з протяжності автомобільних доріг та виконання комплексу робіт на II квартал 2022 р. - I квартал 2025 р. Рівень утримання доріг – допустимий (копії наказу та зведеного кошторисного розрахунку додаються).
2. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) САД у Сумській області у визначених законодавством строках на сторінці власного веб-сайту: https://su.ukravtodor.gov.ua/ було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг) ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту.
Разом з тим, повідомляю, що у лютому 2022 року хакерської атаки зазнав сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua та, зокрема, сторінка Служби автомобільних доріг у Сумській області, де був розділ, в якому протягом 2020-2022 років заповнювалась інформація щодо публічних закупівель, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також інша суспільно важлива інформація.
Через хакерську атаку зазначена інформація уся була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Зберегти інформація вдалося лише частково завдяки резервним копіям 2019 року. Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, та йде його подальше налаштування. Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація буде поступово заново заповнюватись.
Тож станом на дату подання цих пояснень зазначене унеможливлює надання конкретного посилання на сторінку власного веб-сайту, де Замовником було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення закупівлі, яка є предметом моніторингу.
Додатки:
1. Копія Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (на 1 арк.).
2. Копія наказу САД у Сумській області від 30.09.2021 року №68 (на 2 арк.).
3. Копія зведеного кошторисного розрахунку вартості обʼєкту будівництва (на 1 арк.).