• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Овочі та фрукти в асортименті

ДК 021:2015 код 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти в асортименті)

Завершена

304 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 524.50 UAH
Номер: 3a7194fe9e684c048885bbe81022093e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-11-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.02.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 11.02.2022 11:16 - 05.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.02.2022 № 66 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби 11.02.2022 № 66 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-11-000920-c, 11.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, storcheus24071982@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини 3 статті 25 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, навчань, тощо) та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Черкаська санаторна школа Черкаської обласної ради» (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.01.2022; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Мігаль Лесі Анатоліївни; протокол уповноваженої особи від 31.01.2022 № 4; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; пояснення, надані Замовником 16.02.2022 в електронній системі закупівель; договір від 15.02.2022 № 10; звіт про результати проведення закупівлі. Аналізом питання дотримання законодавства під час оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що Замовником, який відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Державної казначейської служби України є розпорядником бюджетних коштів, не дотримано вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) щодо забезпечення оприлюднення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі ID: UA-2022-01-11-000920-c обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті. Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пункт 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», не відповідає нормам пункту 3 частини 3 статті 25 Закону.
Період усунення порушень: 18.02.2022 13:49 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2022 13:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Проведено роз’яснювальну роботу стосовно чинного законодавства у сфері публічних закупівель та з приводу невідповідності пункт 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідають нормам пункту 3 частини 3 статті 25 Закону. Було встановлено, що підставою невідповідності нормі пункту 3 частини 3 статті 25 Закону, про які запитувалося під час моніторингу, слугувало виключно механічне використання минулорічної редакції тендерної документації і враховуючи відсутність звернень зі сторони потенційних учасників до завершення періоду подання тендерних пропозицій встановлених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, можливості відкоригувати таку інформацію на даному етапі, а також рівноцінність наведених норм Закону, Замовник вважає, що дане упущення не створює порушень законних прав та інтересів, будь-якої із сторін закупівельного процесу. Замовник сприйняв належним чином акцентування уваги на вказану технічну описку та гарантує в майбутньому контролювати відповідність положень тендерної документації до діючої редакції Закону.
Дата публікації звіту: 24.02.2022 10:35

Запити/Пояснення