• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33600000-6 Фармацевтична продукція

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Номер: 04414ee597c947c7a32bd4760e6807bf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-20-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.09.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 20.09.2022 16:39 - 12.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.09.2022 Одеса № 239 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.09.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.09.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 20.09.2022 № 239 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 10 UA-2022-01-11-004566-a 11.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, elvira.lupashko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пункту 2, 14 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Івано-Франківська обласна клінічна інфекційна лікарня Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.01.2022 № 2, тендерну пропозицію комунального підприємства «Обласний аптечний склад» (далі - КП «Обласний аптечний склад»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.02.2022 № 8, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 01.02.2022 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю (постачання) від 14.02.2022 № 69 (далі - Договір). За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 1 розділу 4 ТД не вірно вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме 27.01.2022 10:00 год, що не відповідає зазначеному в оголошенні про проведення відкритих торгів кінцевому строку подання тендерних пропозицій - 27.01.2022 00:00, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини 2 статті 22 Закону. Також відповідно до пункту 5 розділу 3 ТД замовником зазначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, надається учасниками у формі та порядку, встановленому у Додатку 1 до ТД. Водночас пунктом 2 Додатку 1 до ТД передбачено, що на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону, учасник подає сканкопію інформації в довільній формі, яка складається згідно зразка з Додатком 6 до ТД, на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника. У Додатку 6 до ТД в тому числі зазначено, що цією довідкою учасник гарантує, що службова (посадова) особа учасника, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю, була/не була (зазначити потрібне) засуджена за кримінальне правопорушення вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов'язане з хабарництвом та відмивання коштів), має/не має (зазначити потрібне) незняту, непогашену у встановленому законом порядку. При цьому відповідно до пункту 6 частини 1 статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Проте на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник не вірно визначив підставу для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлену пунктом 6 частиною першою статті 17 Закону, документальне підтвердження відсутності якою надає учасник. За результатами моніторингу установлено, що у підпункті 3.6 пункту 3 Додатку 1 до ТД Замовник визначив, що учасник повинен надати заповнений та підписаний проект договору, згідно з Додатком 5 до ТД. Проте у складі тендерної пропозицій учасник КП «Обласний аптечний склад» надав незаповнений пункт 3.1 розділу 3 (сума договору) проекту договору та специфікацію додаток 1 до проекту договору, яка відповідно до пункту 12.1 розділу 12 є його невід'ємною частиною, чим не дотримав вимог підпункту 3.6 пункту 3 Додатку 1 до ТД. Також відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 розділу 3 ТД під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, що вимагаються замовником у тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Тендерна пропозиція повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». КЕП учасника перевіряється на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Разом з тим, відповідно до пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис– удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Також відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратнопрограмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, в тому числі якщо під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та якщо під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). При цьому, у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587 зазначено, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. За результатами перевірки електронного підпису учасника процедури закупівлі КП «Обласний аптечний склад» на сайті ЦЗО за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений, який не може вважатися кваліфікованим, чим порушено вимоги підпункту 1.4 пункту 1 розділу 3 ТД. Відповідно до Додатку 3 до ТД учасник у складі своєї тендерної пропозиції обов’язково повинен надати заповнену форму «Технічна специфікація». Водночас формою «Технічна специфікація» передбачено для заповнення стовбець п’ятий «Країна виробника». Учасником КП «Обласний аптечний склад» у складі тендерної пропозиції надано листом від 25.01.2022 № 149 форму «Технічна специфікація». Проте у пункті 38 «Моксифлоксацин р-н д/ін. 400мг/250мл» та 66 «Цефікад порошок для ін’єкцій 1,0 г» наданої форми «Технічна специфікація» (лист від 25.01.2022 № 149) учасник не заповнив стовбець п’ятий «Країна виробника» чим не дотримав вимоги Додатку 3 до ТД. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в ТД, та шляхом завантаження необхідних документів, в тому числі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку 3 до ТД. Водночас пунктом 4 Додатку 3 до ТД передбачено, що спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналами листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro (Дана вимога стосується препаратів вітчизняного виробництва). Учасником КП «Обласний аптечний склад» у пункті 9 «Гепарин розчин для ін’єкцій 5000 5,0 мл №5» форми «Технічна специфікація» (лист від 25.01.2022 № 149) у стовбці п’ятому зазначено, що країна виробника – Україна, Новофарм-Біосинтез. Також у складі тендерної пропозиції надано лист від 18.02.2021 № 080 виданий ТОВ фірмою «Новофарм-Біосинтез», в якому зазначено, що ТОВ «Торговий дім «Новофарм-Біосинтез» на підставі укладеного договору поставки продукції від 02.01.2019 № 01/01/2019 являється офіційним дистриб’ютором і постачальником в Україні лікарських засобів виробництва ТОВ фірми «Новофарм-Біосинтез». А також у складі тендерної пропозиції надано лист від 21.01.2022 № 115 виданий ТОВ «Торговий дім «Новофарм-Біосинтез» щодо спроможності учасника поставити товар. Проте у складі тендерної пропозицій учасник КП «Обласний аптечний склад» не надав лист авторизації саме від виробника ТОВ фірми «Новофарм-Біосинтез» (при цьому товар виробляється на території України) на гепарин розчин для ін’єкцій 5000 5,0 мл №5 про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданий із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro, чим не дотримав вимоги пунктом 4 Додатку 3 до ТД. Отже, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника КП «Обласний аптечний склад» у зв’язку із невідповідністю його встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. У межах проведення моніторингу Замовнику було надано запит на пояснення від 21.09.2022 щодо документального підтвердження обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, а також надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено відповідну інформацію. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак на запит Південного офісу Держаудитслужби від 21.09.2022 Замовником не надано пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 28.09.2022 16:21 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2022 16:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником у пункті 1 розділу 4 ТД не вірно вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме 27.01.2022 10:00 год, що не відповідає зазначеному в оголошенні про проведення відкритих торгів кінцевому строку подання тендерних пропозицій - 27.01.2022 00:00, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини 2 статті 22 Закону. Крім того, моніторингом встановлено, що замовник не вірно визначив підставу для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлену пунктом 6 частиною першою статті 17 Закону, документальне підтвердження відсутності якою надає учасник. В зв’язку із зазначеним повідомляємо, що замовником прийнято до уваги вказані порушення та в подальшому зобов’язуємось дотримуватися вимог чинного законодавства при оприлюдненні тендерної документації. Щодо встановленого порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та невідхилення тендерної пропозиції учасника КП «Обласний аптечний склад» у зв’язку із невідповідністю його встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства – Замовник не погоджується із трактуванням зазначених порушень та надає свої аргументовані заперечення. Зокрема, у Висновку про результати моніторингу зазначено, що учасник КП «Обласний аптечний склад» надав незаповнений пункту 3.1 розділу 3 (сума договору) проекту договору та специфікацію додаток 1 до проекту договору, яка відповідно до пункту 12.1 розділу 12 є його невід'ємною частиною, чим не дотримав вимог підпункту 3.6 пункту 3 Додатку 1 до ТД. Однак, відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до пункту 1.1 Розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Виходячи із змісту статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ціна Договору про закупівлю визначається за наслідками проведеного аукціону та відповідно до частини 4 статті 41 Закону може відрізнятися від змісту тендерної пропозиції ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі у випадку перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції. Виходячи із вищенаведеного, замовником не встановлено у тендерній документації вимоги, щодо зазначення ціни у проекті договору про закупівлю. Учасник надав у складі тендерної пропозиції заповнений проект договору, у якому зазначив усю інформацію та реквізити, необхідні для укладення договору і таким чином, виконав вимогу тендерної документації Замовника. Також, слід відмітити, що відповідно до п.12.1 розділу 12 Проекту договору, специфікація – є невід’ємною частиною договору. При цьому, ні тендерною документацією Замовника, ні Договором про закупівлю, ні чинним законодавством України не визначено, що додатки до договору є невід'ємною частиною проекту договору, тому учасники не зобов'язані їх заповнювати згідно з умовами тендерної документації, оскільки вона не містила вимоги заповнення саме додатку до договору. Зважаючи на викладене, КП «Обласний аптечний склад» не порушено умови тендерної документації саме в цій частині. Висновок щодо неналежності додатків до договору до проекту договору підтверджується численною практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Щодо встановленого Вами порушення в частині підписання тендерної пропозиції КП «Обласний аптечний склад» удосконаленим електронним підписом, то хочемо наголосити, що згідно з вимогами абзацу 2 частини другої статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» застосовувати виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії - токені чи у хмарі) мають: органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб`єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов`язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону. З 07.11.2020 по 05.03.2022, протягом дії воєнного стану та ще 6 місяців по його завершенню підприємства мають право використовувати удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Таким чином, оскільки, чинним законодавством України визначено право учасників публічних закупівель на підписання тендерних пропозицій удосконаленими електронними підписами, то учасником КП «Обласний аптечний склад» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створені та подані з урахуванням положень Закону України «Про електронні довірчі послуги», як і вимагалось тендерною документацією замовника. Незаповнення учасником двох граф у Додатку 3 «Технічна специфікація» згідно частини п’ятої розділу 5 ТД та Наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 "Про затвердження Переліку формальних помилок" Замовником віднесено до формальної помилки, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника. Щодо надання гарантійного листа від уповноваженого представника виробника ТОВ «Торговий дім «Новофарм-біосинтез», то хочемо відмітити, що у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції КП «Обласний аптечний склад», оскільки учасником надано авторизаційний лист від офіційного представника в Україні, а в пункті 4 Додатку 3 до ТД Замовником крім того, було зазначено, що дана вимога стосується і препаратів вітчизняного виробництва. Таким чином, виходячи із вищенаведеного, Замовником дотримано всі принципи публічних закупівель та обрано переможця з найменшою ціновою пропозицією, який відповідає всім кваліфікаційним критеріям Замовника. Щодо вимоги про припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, то хочемо наголосити, що згідно статті 43 Закону України «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону; 5) якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Тобто, Закон України «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік підстав для визнання нікчемності договору, жодну з яких не зазначено у Висновку про результати моніторингу. Згідно з частиною 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України (далі – ЦК та ГК відповідно) з урахуванням особливостей, визначених Законом. Статтею 651 ЦК України визначено підстави для зміни або розірвання договору. Зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов`язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Враховуючи все вище зазначене, КНП «Івано-Франківська обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» здійснює заходи, щодо розірвання Договору про постачання № 169 від 14 лютого 2022 року, а саме 05.10.022 року зазначений договір розірвано за згодою сторін, відповідна інформація опублікована в ЕСЗ.
Дата публікації звіту: 05.10.2022 15:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: .
Дата публікації: 06.10.2022 16:03

Запити/Пояснення