• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

63095 – Шприц / голка загального призначення; 63095 – Шприц / голка загального призначення; 63095 – Шприц / голка загального призначення; 63095 – Шприц / голка загального призначення; 63095 – Шприц / голка загального призначення; 63095 – Шприц / голка загального призначення; 63095 – Шприц / голка загального призначення; 63095 – Шприц / голка загального призначення; 63095 – Шприц / голка загального призначення; 63095 – Шприц / голка загального призначення; 45158 – Набір для крізьшкірних ін'єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін'єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 58232 – Рулон ватний нестерильний; 58232 – Рулон ватний нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий нестерильний; 48125 – Рулон марлевий нестерильний; 48126 – Бинт марлевий стерильний; 48125 – Рулон марлевий нестерильний; 43222 – Захисна пов'язка для кінцівок; 43222 – Захисна пов'язка для кінцівок; 59014 – Бинт еластичний, з латексу гевеї, нестерильний; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний нестерильний; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний нестерильний; 16631 – Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньо-венних вливань; 40548 – Хірургічна рукавичка, латексна; 47172 – Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 56286 – Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні

Завершена

8 486 758.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 433.79 UAH
Номер: 662f9e454dd94c66b054b48e0d2f080c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-20-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.09.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 20.09.2022 20:41 - 12.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 19.09.2022 № 277 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 19.09.2022 № 277 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2022-01-11-000652-c 11.01.2022 Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради Код ЄДРПОУ: 02004717 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 встановлено порушення вимог частини 6 статті 33, частини 4 статті 41 Закону №922. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року№ 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради (далі Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерна документація, затверджена уповноваженою особою замовника (протокол від 10.01.2022 №11), протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.02.2022), тендерні пропозиції учасників торгів (ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.», ФОП ОСАДЧУК О.Б.), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.02.2022 року, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 21.02.2022, договір від 04.03.2022 №35 та додаткові угоди до нього від 09.03.2022 №1, від 25.04.2022 №2, від 17.08.2022 №3. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником у пункті 6.4.4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Частиною 3 статті 22 Закону №922 визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору на стадії укладання суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону №922 та частини четвертої статті 41 Закону №922.
Період усунення порушень: 12.10.2022 12:05 - 27.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 12.10.2022 12:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня! Пояснення на висновок, більш детально в прикріпленому документі.
Дата публікації звіту: 14.10.2022 15:08