-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги теплопостачання
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
c799f6c59971459f95c288c160101128
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-28-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.01.2022 00:00
Період моніторингу:
28.01.2022 11:49 - 19.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.01.2022 № 68
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2022-01-11-000345-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 11 січня 2022 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.01.2022.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомлені про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; повнота відображення інформації в повідомлені про намір укласти договір про закупівлю; наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Арбузинської селищної ради (далі – Замовник); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про надання послуг з теплопостачання від 24.01.2022 № 11; пояснення Замовника від 02.02.2022 та від 03.02.2022, отримані через електронну систему закупівель; рішення Арбузинської селищної ради від 12.11.2008 № 6.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону оприлюднене повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2022-01-11-000345-c не містить інформацію щодо експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Зокрема, в повідомленні про намір укласти договір відсутні документи, що підтверджують відсутність конкуренції з технічних причин щодо надання послуг теплопостачання Замовнику за адресою: площа Центральна, 18, селище міського типу Арбузинка, Первомайський район, Миколаївська область.
Період усунення порушень:
18.02.2022 11:14 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2022 11:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язанння щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-11-000345-c Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, притягнено до дисциплінарної відповідальності уповноважену особу Павлюк Тетяну Сергіївну відповідно до розпорядження №14-к/тр від 23.02.2022 р. «Про оголошення догани».
Дата публікації звіту:
24.02.2022 14:44
Запити/Пояснення
Номер:
83fa4db01e1d4b3593ce3993f8168e05
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
28.01.2022 13:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуги теплопостачання)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Відповідно до інформації, розміщеної в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2022-01-11-000345-c, умовою застосування переговорної процедури закупівлі є «Відсутність конкуренції з технічних причин».
Пропонуємо надати документи, що підтверджують наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону.
Документи (пояснення, інформацію) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3a92de71dc994102b702ae04c0ebca43
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.02.2022 11:49
Опис:
Відповідно до частини 1 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується Замовником якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин.
З метою безперебійної роботи та для забезпечення утримання в належному стані адміністративної будівлі Арбузинської селищної ради в опалювальний період за результатом переговорної процедури закупівлі між Арбузинською селищною радою та Комунальним підприємством «Арбузинський комбінат комунальних послуг» укладено договір на закупівлю послуг теплопостачання.
Підставою застосування переговорної процедури закупівлі є «Відсутність конкуренції з технічних причин», так як на території смт Арбузинка, де знаходяться адміністративна будівля Арбузинської селищної ради, діє лише одне Комунальне підприємство «Арбузинський комбінат комунальних послуг», в якого в оперативному управлінні знаходиться котельня, яка може надавати послуги з децентралізованого теплопостачання .
Документами, що підтверджують наявність умов для застосування переговорної процедури є: Рішення №6 XXXVII позачергової сесії 5 скликання від 12.11.2008 р. Арбузинської селищної ради (Про створення комунального підприємства), відповідно до якого КП «Арбузинський комбінат комунальних послуг» в оперативне управління передано котельню, яка надає послуги по теплопостачанню; Дозвіл Управління Держпраці у Миколаївські області №066.20.48.
У зв’язку з цим (за відсутності альтернативи) єдиним можливим надавачем послуг теплопостачання являється КП «Арбузинський комбінат комунальних послуг».
Номер:
01fd8552b2734bcbaf77f847ccb45327
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.02.2022 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуги теплопостачання)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d1441ca7db444d42b387538a2f3449d9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.02.2022 16:16
Опис:
На Ваш запит повідомляємо наступне, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, затвердженого Постановою КМУ від 01.06.2011 року №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги» та інших нормативно-правових актів України.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі рішення виконавчого комітету Арбузинської селищної ради № 291 від 23 вересня 2021 року, яким встановлено тариф на послуги по теплопостачанню адміністративних будинків в розмірі – 133,41 грн. за 1 м2. Враховуючи те, що опалювальна площа Арбузинської селищної ради становить 1130 м2 та те, що послуги з теплопостачання у вихідні, святкові та нічний час доби не надаються, вартість оплати за теплопостачання складає 70%.
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: https://arbtg.gov.ua/docs/1139945/.
Номер:
c56a61c002f5440bba387f4d558b5eaa
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
03.02.2022 16:17
Опис:
Згідно Рішення №6 XXXVII позачергової сесії 5 скликання від 12.11.2008 р. Арбузинської селищної ради (Про створення комунального підприємства) надаємо наступні роз’яснення:
за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Арбузинська селищна рада знаходиться за адресою площа Центральна,18, в минулому приміщення Арбузинської РДА. На сьогодні дане приміщення за адресою площа Центральна, 18 знаходиться на балансі Арбузинської селищної ради.