• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів

Завершена

1 541 862.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 709.31 UAH
Номер: e6b52a035e2f4934b2d6a7c7910a3c91
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-04-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.02.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 04.02.2022 13:40 - 26.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 04.02.2022 № 70 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Заступник начальника управління – начальник відділу взаємодії з правоохоронними органами Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.02.2022 №70 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17 UA-2022-01-11-000391-a 11.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина САНЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, vosvvo@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Руміш Ярослав Ярославович встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ФОП Руміш Ярослав Ярославович та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею №22 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Руміш Ярослава Ярославовича, протокол розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою від 01.02.2022, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис з використанням засобу КЕП учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5 цієї документації. Учасником Фізична особа-підприємець Руміш Ярослав Ярославович в складі тендерної пропозиції надано файл «Електронний підпис» (sign.p7s) (накладено електронний підпис на пропозицію). За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify (далі – ЦЗО), було встановлено наступне: Підписувач РУМІШ ЯРОСЛАВ ЯРОСЛАВОВИЧ П.І.Б. РУМІШ ЯРОСЛАВ ЯРОСЛАВОВИЧ РНОКПП 3370507271 Організація (установа) ФІЗИЧНА ОСОБА Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 18:57:40 03.02.2022 Сертифікат виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер 2B6C7DF9A3891DA104000000E41FA6007A880503 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований Враховуючи вищенаведене, пропозиція Фізична особа-підприємець Руміш Ярослав Ярославович не містить саме кваліфікований електронний підпис на захищеному носії, оскільки, за результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі ЦЗО, з’являється інформація, що тип носія особистого ключа «Незахищений», що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ ТД. На порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Руміш Ярослав Ярославович через те, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень: 10.02.2022 15:09 - 25.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.02.2022 15:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управлінням західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області проведено моніторинг процедури закупівлі ДК 021:2015(CPV:2008) 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів) та встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: пропозиція Фізичної особи-підприємця Руміш Ярослава Ярославовича не містить кваліфікований електронний підпис на захищеному носії, оскільки, за результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі ЦЗО, з’являється інформація, що тип носія особистого ключа «Незахищений», що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ ТД. УЕП — це електронний підпис, що створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем. Він дає змогу провести електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. КЕП — це удосконалений електронний підпис, що створений з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Відповідно до п. 3 постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. № 193 УЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим п. 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юросіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно КЕП чи печаток або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Тривати згідно з абз. 2 п. 1 постанови № 193 мав з 07.11.2020 р. по 31.12.2021 р. Однак на підставі постанови КМУ від 17.03.2021 р. № 227 його продовжено до 5 березня 2022 року. Отже, наразі учасники публічних закупівель можуть підписувати свої пропозиції УЕП, якщо інше не передбачено тендерною документацією/умовами закупівлі замовника, до 05.03.2022 р., відповідно учасником було обрано накладанням на свою пропозицію електронний цифровий підпис УЕП. Також, порушення у тендерній документації не призвело до необ’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі. В подальших закупiвлях виявлені порушення будуть вpaxoвaнi i не будуть допущені.
Дата публікації звіту: 11.02.2022 13:07