-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів
Завершена
1 541 862.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 709.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 709.31 UAH
Номер:
e6b52a035e2f4934b2d6a7c7910a3c91
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-04-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.02.2022 00:00
Період моніторингу:
04.02.2022 13:40 - 26.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
04.02.2022 № 70
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Заступник начальника управління –
начальник відділу взаємодії
з правоохоронними органами
Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 04.02.2022 №70
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2022-01-11-000391-a 11.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу контролю
у сфері закупівель Галина САНЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Руміш Ярослав Ярославович встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ФОП Руміш Ярослав Ярославович та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею №22 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Руміш Ярослава Ярославовича, протокол розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою від 01.02.2022, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис з використанням засобу КЕП учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5 цієї документації.
Учасником Фізична особа-підприємець Руміш Ярослав Ярославович в складі тендерної пропозиції надано файл «Електронний підпис» (sign.p7s) (накладено електронний підпис на пропозицію). За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify (далі – ЦЗО), було встановлено наступне:
Підписувач
РУМІШ ЯРОСЛАВ ЯРОСЛАВОВИЧ
П.І.Б.
РУМІШ ЯРОСЛАВ ЯРОСЛАВОВИЧ
РНОКПП
3370507271
Організація (установа)
ФІЗИЧНА ОСОБА
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача)
18:57:40 03.02.2022
Сертифікат виданий
АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер
2B6C7DF9A3891DA104000000E41FA6007A880503
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Тип контейнера
Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису
З повними даними для перевірки (CAdES-X Long)
Сертифікат
Кваліфікований
Враховуючи вищенаведене, пропозиція Фізична особа-підприємець Руміш Ярослав Ярославович не містить саме кваліфікований електронний підпис на захищеному носії, оскільки, за результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі ЦЗО, з’являється інформація, що тип носія особистого ключа «Незахищений», що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ ТД.
На порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Руміш Ярослав Ярославович через те, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень:
10.02.2022 15:09 - 25.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.02.2022 15:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області проведено моніторинг процедури закупівлі ДК 021:2015(CPV:2008) 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів) та встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: пропозиція Фізичної особи-підприємця Руміш Ярослава Ярославовича не містить кваліфікований електронний підпис на захищеному носії, оскільки, за результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі ЦЗО, з’являється інформація, що тип носія особистого ключа «Незахищений», що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ ТД.
УЕП — це електронний підпис, що створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем. Він дає змогу провести електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
КЕП — це удосконалений електронний підпис, що створений з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Відповідно до п. 3 постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. № 193 УЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим п. 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юросіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно КЕП чи печаток або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Тривати згідно з абз. 2 п. 1 постанови № 193 мав з 07.11.2020 р. по 31.12.2021 р.
Однак на підставі постанови КМУ від 17.03.2021 р. № 227 його продовжено до 5 березня 2022 року. Отже, наразі учасники публічних закупівель можуть підписувати свої пропозиції УЕП, якщо інше не передбачено тендерною документацією/умовами закупівлі замовника, до 05.03.2022 р., відповідно учасником було обрано накладанням на свою пропозицію електронний цифровий підпис УЕП.
Також, порушення у тендерній документації не призвело до необ’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі.
В подальших закупiвлях виявлені порушення будуть вpaxoвaнi i не будуть допущені.
Дата публікації звіту:
11.02.2022 13:07