• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Розподіл електричної енергії (Послуги по розподілу електричної енергії)

Згідно ч. 1 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту протоколу – Закон) переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками (далі по тексту цього протоколу – переговорна процедура закупівлі). Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені ч. 2 ст. 35 Закону, у тому числі така процедура може бути застосована у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Враховуючи те, що Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дашівської селищної ради смт Дашів Гайсинського рн. Вінницької області як бюджетна організація є замовником/користувачем послуги з електроенергії за тарифом (яка включає в себе послуги з розподілу електричної енергії та супутні послуги з компенсації перетікання реактивної енергії), вартість закупівлі якої за результатами переговорів із єдиним постачальником універсальної послуги постачання електричної енергії за регульованим тарифом і передачі електричної енергії в межах власних діючих мереж на території Вінницької області Акціонерне Товариством «Вінницяобленерго» (код ЄДРПОУ 00130694), визначено на рівні 559 550,39 грн та закупівля здійснюватиметься за переговорною процедурою закупівлі за предметом закупівлі: послуги з розподілу електричної енергії ДК 021:2015 код – 65310000-9.

Торги відмінено

559 550.39 UAH з ПДВ
Номер: d36fb49d3b9744c3b14adcf2c38e2a5e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-18-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.01.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 18.01.2022 10:53 - 09.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.01.2022 №15 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 17.01.2022 №15 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10.UA-2022-01-11-000215-a 11.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Дашівської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою від 10 січня 2022 року №4, від 24 січня 2022 року №15, протокол проведення переговорів від 10 січня 2022 року №3, пояснення від 18 січня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, Замовником зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Згідно з пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити інформацію про обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі не містить експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником 24 січня 2022 року (протокол від 24 січня 2022 року №15) процедуру закупівлі відмінено.
Період усунення порушень: 03.02.2022 16:18 - 18.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2022 16:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв"язку з неможливістю усунути виявлені порушення, переговорну процедуру скасовано.
Дата публікації звіту: 04.02.2022 14:19

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником переговорну процедуру закупівлі відмінено згідно протоколу від 24.01.2022 №15.
Дата публікації: 04.02.2022 16:22

Запити/Пояснення