• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Відеогастроскоп (комплект)

Завершена

2 620 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 100.00 UAH
Номер: b7a0c7add0714e418f45b455e9259fdf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-24-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 24.10.2022 13:30 - 14.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.10.2022 № 40-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 24.10.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24.10.2022 № 40-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 4 UA-2022-01-11-000159-a 11.01.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svitlana.ch293@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2022 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік комунального некомерційного підприємства «Вінницький обласний спеціалізований клінічний диспансер радіаційного захисту населення Вінницької обласної Ради» (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2022-01-10-005287-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 11.01.2022 (протокол № 4); реєстр тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВІН»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.01.2022 № 15; повідомлення про намір укласти договір; договір від 15.02.2022 № 3110/44; пояснення та інформація, надані Замовником 02.11.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 не зазначив в тендерній документації посаду та електронну адресу посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Період усунення порушень: 14.11.2022 16:58 - 29.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2022 16:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на те, що дані порушення є несуттєвими та не призвели до матеріальних втрат і нераціонального використання коштів, дисциплінарне стягнення до уповноваженої особи замовника не застосовувалось. Замовником здійснено заходи щодо упередження аналогічних порушень в майбутньому, а саме: проведено позапланове навчання особи, якою допущено порушення.
Дата публікації звіту: 17.11.2022 14:10

Запити/Пояснення