-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Відеогастроскоп (комплект)
Завершена
2 620 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 100.00 UAH
Номер:
b7a0c7add0714e418f45b455e9259fdf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-24-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2022 00:00
Період моніторингу:
24.10.2022 13:30 - 14.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.10.2022 № 40-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 24.10.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 24.10.2022 № 40-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2022-01-11-000159-a 11.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік комунального некомерційного підприємства «Вінницький обласний спеціалізований клінічний диспансер радіаційного захисту населення Вінницької обласної Ради» (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2022-01-10-005287-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 11.01.2022 (протокол № 4); реєстр тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВІН»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.01.2022 № 15; повідомлення про намір укласти договір; договір від 15.02.2022 № 3110/44; пояснення та інформація, надані Замовником 02.11.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 не зазначив в тендерній документації посаду та електронну адресу посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Період усунення порушень:
14.11.2022 16:58 - 29.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2022 16:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на те, що дані порушення є несуттєвими та не призвели до матеріальних втрат і нераціонального використання коштів, дисциплінарне стягнення до уповноваженої особи замовника не застосовувалось.
Замовником здійснено заходи щодо упередження аналогічних порушень в майбутньому, а саме: проведено позапланове навчання особи, якою допущено порушення.
Дата публікації звіту:
17.11.2022 14:10
Запити/Пояснення
Номер:
a87ceb28975e4638995b0d45a1a64765
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
31.10.2022 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків (Відеогастроскоп (комплект))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3a239a4fa6654a2f92ed0e641f48aee9
Назва:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування
Дата опублікування:
02.11.2022 15:43
Опис:
Замовник на підставі аналізу фактичної наявності медичного обладнання для забезпечення статутної діяльності та з урахуванням запланованих поточних завдань, а також керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», визначив технічну специфікацію товару, що закуповується, у тому числі його технічні, функціональні та якісні характеристики.
Керуючись частиною четвертою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником проведено попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, отримано від суб’єктів господарювання комерційні пропозиції з цінами на медичне обладнання, що закуповується, також здійснено моніторинг закупівельних цін минулих періодів проведених закупівель ідентичного та аналогічного медичного обладнання на вебпорталі prozorro.gov.ua.
Враховуючи вищезазначене, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження», Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Стосовно вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький обласний спеціалізований клінічний диспансер радіаційного захисту населення Вінницької обласної Ради» не має статусу бюджетної установи і не є розпорядником бюджетних коштів, а обладнання придбано за власні кошти отримані в результаті господарської діяльності підприємства, тому інформація не опубліковується..