• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (медичні матеріали: 58234-стрічка ватяна, 34655-марля, неткана, 48126-рулон марлевий не стерильний, 48126-рулон марлевий не стерильний, 33056 - матеріал для накладення гіпсової пов'язки, 37445-лезо скальпеля, одноразового використання, 58986 - лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний, 58986 - лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний, 34923- катетер аспіраційної системи, загального призначення, 10678 — Катетер для введення, 10678 — Катетер для введення, 34096-внутрішній катетер уретральний, постійний для дренажна, антимікробний, 34096-внутрішній катетер уретральний, постійний для дренажна, антимікробний, 12557 Маска для кисневої терапії, 12557 Маска для кисневої терапії, 57813 - Маска лицьова апарату постійного / двухфазного позитивного тиску в дихальних шляхах, одноразового використання, 35201 Канюля назальна стандартна для подачі кисню, 42386 -пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 42585 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD, 46238 Стерильна пробірка, 35209 - голка для взяття крові, стандартна, 37566 - тримач пробірки для забору крові, одноразового використання, 34920-катетер для периферійного судинного вливання, 34920-катетер для периферійного судинного вливання, 34920-катетер для периферійного судинного вливання, 34920-катетер для периферійного судинного вливання, 43324-Система для переливання рідин загального призначення, 43324-Система для переливання рідин загального призначення, 47017-шприц загального призначення, разового застосування, 47017-шприц загального призначення, разового застосування, 47017-шприц загального призначення, разового застосування, 47017-шприц загального призначення, разового застосування, 47017-шприц загального призначення, разового застосування, 12170 Подовжувач інфузійний, 47017-шприц загального призначення, разового застосування, 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 58970 - Пробірка центрифужна ІВД, епестерильна, 40548-хірургічна рукавичка, латексна, 40548-хірургічна рукавичка, латексна, 40548-хірургічна рукавичка, латексна, 40548-хірургічна рукавичка, латексна, 36281- Презервативи для УЗД, 15321-нестерильний з'єднувальний гель, 47775-контейнер для збору проб неспеціалізований IVD, без добавок, нестерильний, 47775-контейнер для збору проб неспеціалізований IVD, без добавок, нестерильний, 47775-контейнер для збору проб неспеціалізований IVD, без добавок, нестерильний, 50280 - Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз, 32297-шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна, 35177-маска хірургічна, одноразового застосування, 35397 - Термометр капілярний для вимірювання температури тіла пацієнта, ртутний, 15687 Покривне скло, 43998 Затискач для пуповини, одноразового використання, 61937-бахіли хірургічні, 42461 Депрессор для язика оглядовий, 37468 Дзеркало гінекологічне поворотно-зубчасте одноразове стерильне, 44059 Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів, 44059 Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів, 35091-халат операційний, одноразового застосування, 35212-голка спінальна, одноразового застосування, 13472-скарифікатор)

Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер: 1df2ecffdf22466395fbe54bd9cfc689
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-13-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.09.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 13.09.2022 13:21 - 05.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.09.2022 №26-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13 вересня 2022 року № 26-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2022-01-11-000113-a від 11.01.2022 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 426-52-57, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій становлено порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому виявленого порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Тальнівська багатопрофільна лікарня» Тальнівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-11-000080-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.12.2021, із змінами, внесеними 17.01.2022 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації, оприлюднений 17.01.2022; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.01.2022; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ГОЛДЕНМЕД» (далі – ТОВ «ГОЛДЕНМЕД»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2022 № 16; повідомлення про намір укласти договір 31.01.2022; договір від 14.02.2022 № 25; пояснення Замовника від 19.09.2022, надане через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визначив переможцем торгів учасника ТОВ «ГОЛДЕНМЕД», тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації виходячи з наступного. Відповідно до вимог, встановлених Замовником у пункті 4 Загальних вимог Медико-технічних вимог Додатку 2 тендерної документації, з метою отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та з термінами придатності, яких вимагає ця документація, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом закупівлі саме цих відкритих торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі відповідно до оголошення, назву товару, кількість. У разі якщо учасник надає гарантійний лист, наданий уповноваженим представником виробника в Україні, необхідно надати завірену копію документа виробника, що підтверджує відповідні повноваження такого представника. Так, учасник ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист від ТОВ «ЕКСДІА ПЛЮС» від 18.01 2022 № 174/01, відповідно до якого ТОВ «ЕКСДІА ПЛЮС» є уповноваженим представником виробників «Guangzhou Wondfo Biotech Co., Ltd» та «Assure Tech Co., LTD» в Україні та уповноважує ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» представляти та поставляти їхню продукцію, зокрема, швидкий тест на антиген коронавірусу 2019-nCOV (метод латерального потоку, W196), в кількості 1300 шт. Проте, на порушення вимог пункту 4 Додатку 2 тендерної документації ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» у складі своєї тендерної пропозиції не надав завірені копії документів виробників «Guangzhou Wondfo Biotech Co., Ltd» та «Assure Tech Co., LTD», що підтверджують відповідні повноваження уповноваженого представника ТОВ «ЕКСДІА ПЛЮС» на постачання відповідного товару. Крім того, учасник ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» надав гарантійний лист від ТОВ «Ла Мед» від 24.01.2022 № 25, в якому зазначено, що ТОВ «Ла Мед» є уповноваженим офіційним дистриб’ютором «3М Польща» на підставі дистриб’юторського договору, на що надав підтверджуючий лист від 04.01.2021. Проте, відповідно до підтверджуючого листа від 04.01.2021 ТОВ «Ла Мед» уповноважено закуповувати продукцію, перелічену в додатку до цього листа (зокрема, паперовий хірургічний пластир, розміром 2,5 см х 9,1 см) у «3М Польща» і перепродавати її на власний розсуд та за дорученням на території України протягом 2021 року. Даний підтверджуючий лист є дійсним протягом строку дії Дистриб’юторського Договору, тобто до 31 грудня 2021 року, якщо Дистриб’юторський Договір не буде припинений раніше, в той час, коли дана закупівля проводиться на 2022 рік. У зв’язку із зазначеним вище, Замовнику 15.09.2022 оприлюднено запит про надання пояснень з питання підстав визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ГОЛДЕНМЕД», тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації. Щодо даного питання Замовник пояснив, що в зв’язку з великим обсягом роботи та необхідністю якнайшвидше забезпечити хворих та медичний персонал медичними виробами, помилково не враховано відсутність окремих документів та недоліки в загальному переліку поданих документів так, як на момент прийняття рішення їх відсутність не була помічена. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень: 21.09.2022 08:54 - 06.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 21.09.2022 08:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту: 23.09.2022 11:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 17.10.2022 09:14

Запити/Пояснення