• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо яловиче охолоджене (м’якоть)

Завершена

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Номер: 5f80444fbc1141c7be1e4e263c2441ef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-11-000145
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.02.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 11.02.2022 15:09 - 05.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Херсон 11.02.2022 № 105 Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2022-01-10-005637-c. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 11.02.2022. Начальник управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, kherson.zakupivli@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, , своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: У звязку з виявленими порушеннями Закону при складанні тендерної документації та з огляду на відсутність механізму їх усунення, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності поданих учасниками пропозицій вимогам тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Тернопільської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.01.2022 р. № 3 зі змінами; пропозиція ТОВ "МИКУЛИН", повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2022; договір про закупівлю від 15.02.2022 № 20, пояснення Замовника на запит Управління від 14.02.2022, надане через електронну систему закупівель 17.02.2022. За результатами проведеного моніторингу встановлено наступне. Відповідно до Додатку №2 тендерної документації слідує, що технічні характеристики предмету закупівлі, а саме мяса яловичини повинні відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам наказу МОЗ, МОН «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329. Також у Додатку 5 до тендерної документації, що є проектом договору про закупівлю, йдеться посилання на вищезазначений наказ, який втратив чинність відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я № 1950/990 від 15.09.2021. Отже, на порушення норм абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація містять вимоги які не передбачені законодавством України. Крім того, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «МИКУЛИН», якого обрано переможцем, вимогам тендерної документації замовника, в частині ненадання документів, які вимогались від учасника відповідно вимог тендерної документації. Так, у пункті 5.2.1 розділу 5 тендерної документації замовником встановлена вимога, що у складі тендерної пропозиції учасниками надається довідка з відповідного органу про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень станом на дату подання документа. Встановлено, що на дану вимогу у складі пропозиццї ТОВ «МИКУЛИН» міститься документ, що виданий Теребовлянським відділом державної виконавчої служби у Тернопільському районі №1621 від 24.01.2022, за змістом якого надається інформація про відсутність виконавчих проваджень щодо громадянина Олійника Романа Ярославовича. У звязку з тим, що учасником закупівлі є саме юридична особа ТОВ «МИКУЛИН», а не гр.Олійник Р.Я., який є директором ТОВ «МИКУЛИН», учасником не надано інформацію про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень станом на дату подання документа. Однак, замовник, на порушення абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МИКУЛИН», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника, а обрав переможцем та уклав з ним договір про закупівлю товарів від 15.02.2022 № 20 загальною вартістю 3 993 600 грн.
Період усунення порушень: 09.08.2022 15:50 - 24.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 09.08.2022 15:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надіслати проект додаткової угоди про розірвання договору від 14.02.2022 року № 20 Товариству з обмеженою відповідальністю «МИКУЛИН» та відмінити торги на закупівлю згідно з предметом закупівлі ДК 021:2015: код 15110000-2 М’ясо (М'ясо яловиче охолоджене (м’якоть) відповідно до п.1 ст 32 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 15.08.2022 15:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Частково усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
Опис: порушення усунуті шляхом розірвання договору про закупівлю
Дата публікації: 29.08.2022 14:58

Запити/Пояснення