• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кейтеренгові послуги

Завершена

2 013 577.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 067.89 UAH
Номер: 5ac279a2d95a4b41abdfcbbc56996ad8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-30-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 30.05.2022 15:39 - 22.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.05.2022 № 180 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.05.2022 №180. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-10-001179-b, 10.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №708. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої та частини третьої статті 22 Закону внаслідок визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, що не відповідають Нормам та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженим Постановою КМУ №305. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 24 Закону. Крім того Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому виявлених порушень при складанні тендерної документації та врахування норм Постанови КМУ №305 при здійсненні закупівель послуг з організації харчування учнів, а також недопущення у подальшому порушень вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №708 при визначенні предмету закупівлі, вимог частини другої статті 24 Закону при опублікуванні змін до тендерної документації та частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації, документів у випадках, передбачених законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель початкової школи «Світанок» Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-10-001330-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, опубліковану 10.01.2022 та 18.01.2022; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП Яремчук Андрій Ігорович (далі - ФОП Яремчук А.І.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.01.2022 №5; повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені переможцем тендеру документи та інформацію після аукціону; договір від 08.02.2022 №08/02/2022; опубліковані під час моніторингу Замовником відповідь та документи на запити органу державного фінансового контролю. Правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг визначено у Порядку визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за №500/34783, далі – Порядок №708). Так, згідно з пунктом 3 розділу І Порядку №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Проведеним моніторингом встановлено, що за процедурою закупівлі UA-2022-01-10-001179-b Замовником визначено вид предмету закупівлі – послуги, конкретна назва предмета закупівлі – Кейтеренгові послуги, код ДК 021:2015 (CPV) - 55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування класу кодів 55520000-1 – Кейтерингові послуги. Також, моніторингом встановлено, що відповідно до вимог тендерної документації Замовника (Технічна специфікація, Додаток 3) механізм організації шкільного харчування повинен здійснюватися відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (далі – Постанова КМУ №305), приготування їжі, а також харчування учнів повинно здійснюватися учасником-переможцем процедури закупівлі безпосередньо у навчальному закладі. За умовами проєкту договору (Додаток 4 до тендерної документації) Замовник (Навчальний заклад) зобов’язується надавати Виконавцю виробничі, складські та інші приміщення для організації харчування учнів забезпечити їх пожежною безпекою, а до зобов'язань Виконавця, зокрема, віднесено: організовувати харчування категорії осіб зазначених в тендерній документації, згідно з графіком, який затверджений директором Навчального закладу; організовувати харчування для пільгових категорій дітей відповідно до чинного законодавства; приготування страв в їдальнях здійснювати згідно з щоденним меню та діючими збірниками рецептур страв; забезпечувати приготування страв високої якості та калорійності, проводити щоденно бракераж сирої та готової продукції за участю медичного працівника Навчального закладу; забезпечити навчальні заклади на час надання послуг відповідним технологічним обладнанням (холодильним, плитами, м’ясорубкою тощо), кухонним і іншим інвентарем, який необхідний для виконання заявленого меню; забезпечити організацію харчування в закладі шляхом впровадження послуги «Меню на вибір». Таким чином, за умовами тендерної документації Замовника передбачено здійснення постачання послуг з харчування з використанням матеріально-технічної бази закладу освіти. Відповідно до визначень у пункті 3 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого Постановою КМУ №305, спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази закладу визначено як аутсорсинг. Одночасно, кейтеринг за визначенням у пункті 3 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого Постановою КМУ №305, – це спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає доставку і реалізацію готових страв, виготовлених без використання матеріально-технічної бази закладу освіти оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування. Слід зазначити, що у Єдиному закупівельному словнику в групі кодів 55500000-5 – Послуги їдалень та кейтерингові послуги окрім коду 55520000-1 – Кейтирингові послуги міститься код 55510000-8 – Послуги їдалень. За кодом ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (за за показником четвертої цифри) визначено саме кейтерингові послуги, надання яких відповідно до тендерної документації Замовника за процедурою закупівлі UA-2022-01-10-001179-b не передбачено. Відповідно до наданого під час моніторингу пояснення Замовника назву предмету закупівлі зазначено відповідно до положення пп. 2.1 п. 2 Наказу Управління освіти ЛМР Департаменту гуманітарної політики «Про затвердження примірного меню для організації дитячого харчування у закладах загальної середньої освіти» від 31.12.2021 р № 857р, в якому зазначається оголошення торгів за предметом: «Кейтерингові послуги ДК 021:2015: 55520000-1 (послуги з організації шкільного харчування), а у специфікації плану закупівлі було зазначено деталізовано номенклатуру: ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування відповідно до Примірної тендерної документації, затвердженої листом Мінекономіки щодо примірної тендерної документації у сфері організації харчування у закладах освіти вих. №3304-04/46862-07 від 23.09.2021, посилаючись на пп.4.1 п.4, в якому зазначено наступне: «Додатково замовником самостійно зазначається деталізована назва послуги (наприклад: Послуги з організації гарячого харчування дітей у навчальних закладах освіти або Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій тощо». Водночас, підпункт 2.1 п.2 наданого до моніторингу наказу управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради від 31.12.2021 №857р містить зобов’язання керівникам закладів загальної середньої освіти під час оголошення торгів за предметом «Кейтерингові послуги ДК 021:2015: 55520000-1 (послуги з організації шкільного харчування) при підготовці технічного завдання використовувати меню, подане у Додатку №1 та Додатку №2 до цього наказу, а не визначає та не зобов’язує при оголошенні закупівель послуги з організації шкільного харчування визначати предмет закцпівлі – кейтерингові послуги та застосовувати саме код ДК 021:2015: 55520000-1. Згаданий у поясненні лист Мінекономіки №3304-04/46862-07 від 23.09.2021 містить рекомендації (а не зобов’язання) щодо підготовки тендерної документації у сфері організації харчування у закладах освіти. Окрім того, у примірній програмі, наведеній у зазначеному листі Мінекономіки зазначено код ДК 021-2015 55510000-8 Послуги їдалень. Отже, з врахуванням вищенаведеного, а також встановлення у тендерній документації вимоги щодо здійснення постачання послуг з харчування з використанням матеріально-технічної бази закладу освіти, при визначенні предмету закупівлі за процедурою UA-2022-01-10-001179-b предмет закупівлі (Кейтерингові послуги) та код ДК 021:2015 предмету закупівлі (55520000-1 – Кейтерингові послуги) визначено з порушенням пункту 3 розділу І Порядку №708. Відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). За нормою частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Крім того, частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені у Додатку 2 до тендерної документації. Моніторингом встановлено, що у розділі 3 «Примірне меню» Додатку 2 до тендерної документації здійснено посилання на нечинний нормативний акт, а саме зазначено, що у відповідності до листа Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України №1/9-347/26-04/19995/2-21 від 07.07.2021, на основі постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», згідно з пунктом 4 постанови № 305 нові норми харчування набирають чинності з 1 вересня 2021 року, тобто на сьогодні постанова Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. №1591 «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» є чинною та підлягає застосуванню. Однак, постанова Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» втратила чинність з 01.09.2021 на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305. Одночасно у розділі 2 Додатку 2 до тендерної документації вказано, що послуги з харчування учнів повинні надаватися з дотриманням вимог відповідних нормативних актів, зокрема встановлених постановою КМУ від 24 березня 2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (далі – Постанова КМУ №305). Так, Постановою КМУ №305 затверджено норми харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які набули чинності з 01 вересня 2021 року, та Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. У Додатку 9 Постанови КМУ №305 визначено Норми споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування. Відповідно до п.10 Норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених Постановою КМУ № 305, відхилення маси нетто порцій груп харчових продуктів, зазначених у додатках 1-2, 5-6 та 9, для конкретного прийому їжі допускається на рівні 5-10 відсотків. У складі тендерної документації (розділі 3 «Примірне меню» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») містяться Примірні меню на 4 тижні (з понеділка по пятницю) для харчування учнів (далі – Примірні меню) за такими категоріями учнів: І категорія – учні 1-4 класів, учні закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Львівської міської територіальної громади з числа дітей (рідних, усиновлених, пасинків, падчерок) учасників антитерористичноїоперації/ООС, у тому числі тих, які загинули (пропали безвісти) або померли, та постраждалих учасників Революції Гідності та Героїв Небесної Сотні, дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів, дітей із багатодітних сімей та дітей працівників закладів охорони здоров'я, померлих внаслідок коронавірусної хвороби (COVID-19); ІІ категорія – діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах, діти із сімей, які отримують допомогу згідно із Законом України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям». Проведеним під час моніторингу аналізом Примірних меню (Додаток 2 тендерної документації Замовника) встановлено, зокрема, що для харчування учнів І та ІІ категорій передбачено вихід фруктів (банани, яблуко, виноград) в кількості 50 грам та 70 грам відповідно. При цьому, включення фруктів відповідно до вищевказаних Примірних меню передбачено лише один раз на тиждень. Водночас, згідно з нормами харчування за Постановою КМУ №305 для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти у разі п’ятиденного перебування норма споживання фруктів та ягід (різноманітні, сезонні, свіжі або заморожені) становить щодня 100 грамів нетто. Також, у Примірному меню, що міститься у складі тендерної документації Замовника, враховано вихід хліба – 20 грам для учнів І категорії, тоді як згідно з нормами харчування за Додатком 9 Постанови КМУ №305 норма споживання хліба для дітей віком від 6 до 11 років – 30 грамів нетто. Крім того, у Примірному меню (Додаток 2 тендерної документації) враховано вихід каші гречаної, каші пшеничної, рису, каші булгур, каші перлової, кускусу та макаронів відварних – 100 грамів порції для учнів І категорії. Водночас, згідно з нормами харчування за Додатком 9 Постанови КМУ №305 норма споживання злакових, зернових та бобових (перевага надається злаковим кашам та макаронним виробам з вищим вмістом харчових волокон, рекомендується чергування з бобовими) для дітей віком від 6 до 11 років – 120 грамів готової каші або бобових, або макаронів (чотири рази на тиждень). Варто зазначити, що у Примірних меню Замовника відсутні бобові як страва, тоді як згідно з нормами харчування за Додатком 9 Постанови КМУ №305 бобові пропонуються принаймні один раз на тиждень. Також, у Примірних меню Замовника враховано страви, що передбачають використання свинини або яловичини (биточки м’ясні запечені, тефтелі з м’яса в соусі, шніцель з м’яса), тоді як Нормами Постанови КМУ №305 (Додаток 9) не передбачено страв з м'яса свинини та яловичини. При цьому, у розділі 2 Додатку 2 до тендерної документації вказано, що послуги з харчування учнів повинні надаватися з дотриманням вимог Постанови КМУ №305. У наданому під час моніторингу поясненні на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо вищенаведених невідповідностей між нормами Примірних меню та нормами харчування за Постановою КМУ №305, Замовником зазначено, що при підготовці тендерної документації закупівлі за ID: UA-2022-01-10-001179-b, а саме Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пункту 3 «Примірне меню», застосовувалось Примірне меню, затверджене наказом Управління освіти ЛМР Департаменту гуманітарної політики «Про затвердження примірного меню для організації дитячого харчування у закладах загальної середньої освіти» від 31.12.2021 №857р (далі – Наказ №857р). Слід зазначити, що відповідно до п.2.1 Наказу №857р (опублікований разом з поясненням Замовника в електронній системі закупівель) керівникам закладів загальної середньої освіти доручено використовувати затверджені зазначеним наказом примірні меню під час оголошення торгів за предметом: «Кейтерингові послуги ДК 021:2015: 55520000-1 (послуги з організації шкільного харчування)». Окрім того, пунктом 2.2 Наказу № 857р визначено можливість внесення змін до меню за наявності аргументації та погодження з управлінням освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради. Таким чином, на порушення вимог пункту 3 частини другої та частини третьої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (норми виходу страв, частота включення при харчуванні, чергування харчових продуктів) визначено з недотриманням норм законодавства, яке регулює надання послуг громадського харчування, а саме Норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженим Постановою КМУ №305. Крім того, проведеним моніторингом встановлено, що тендерну документацію по закупівлі UA-2022-01-10-001179-b опубліковано 10.01.2022 разом з оголошенням про проведення відкритих торгів. Водночас, 18.01.2022 Замовником оприлюднено нову редакцію тендерної документації, в якій у частині 1 розділу 3 змінено нормативний документ, яким затверджено форму акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (за попередньою редакцією зазначено наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 (Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР), за новою редакцією – наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 (Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин). Відповідно до частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Водночас, на порушення вимог частини другої статті 24 Закону, Замовником при внесенні вищевказаних змін до тендерної документації не оприлюднено в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що внесені до тендерної документації. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Західним офісом Держаудитслужби під час моніторингу 30.05.2022 було опубліковано в електронній системі закупівель запит Замовнику щодо надання відповідних пояснень. Однак, Замовником надано (опубліковано в електронній системі закупівель) відповідь на восьмий робочий день (09.06.2022) з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 20.06.2022 14:17 - 07.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2022 14:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Для здійснення заходів, щодів, щодо недопущення у подальшому виявлених порушень при складанні тендерної документації та врахування норм Постанови КМУ №305 при здійсненні закупівель послуг з організації харчування учнів, а також недопущення у подальшому порушень вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №708 при визначенні предмету закупівлі, вимог частини другої статті 24 Закону при опублікуванні змін до тендерної документації та частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації, документів у випадках, передбачених законом. 1. Здійснювати перевірку чинності всіх нормативних документів при складанні тендерної документації, навіть за умови наявності відповідних вказівок чи розпоряджень засновника. 2. Скласти лист в Управління освіти з викладенням ситуації, щодо проведеного моніторингу за закупівлею ID: UA-2022-01-10-001179-b 3. Повідомити Учасника і Переможця закупівлі ID: UA-2022-01-10-001179-b ФОП Яремчука Андрія Ігоровича, щодо проведеного моніторингу Закупівлі, висновків та необхідності усунення виявлених порушень. 4. Суворо і неухильно дотримуватися вимог частини другої статті 24 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» при опублікуванні змін до тендерної документації та частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації, документів у випадках, передбачених законом. 5. Пройти тематичне навчання на відповідних онлайн-платформах, щодо вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №708 при визначенні предмету закупівлі з метою недопущення у подальшому виявлених порушень при складанні тендерної документації. 6. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата публікації звіту: 24.06.2022 14:25

Запити/Пояснення