-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 03410000-7 «Деревина» - (Дрова паливні - ДК 021:2015 код 03413000-8 «Паливна деревина»)
Завершена
2 028 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 285.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 285.00 UAH
Номер:
1ab14bc99d204cfb829b2a8a36ce0160
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-29-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2022 00:00
Період моніторингу:
29.09.2022 21:47 - 21.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
49 UA-2022-01-10-004737-c 10.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції КП «Долинське міське комунальне господарство» при Долинській міській раді, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Долинської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; зміни до річного плану закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти, молоді та спорту Долинської міської ради від «10» січня 2022 року рішення № 10; тендерні пропозиції КП «Долинське міське комунальне господарство» при Долинській міській раді, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозиції від 27.01.2022; протокол рішення уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти, молоді та спорту Долинської міської ради щодо найбільш економічно вигідної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації на закупівлю від 27.01.2022 № 16; повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2022; договір від 08.02.2022 № 41/22, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 17.10.2022.
Період усунення порушень:
20.10.2022 22:15 - 26.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.10.2022 22:15
Запити/Пояснення
Номер:
576214b05c264d37af762dc5d30d348e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.10.2022 22:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 код 03410000-7 «Деревина» - (Дрова паливні - ДК 021:2015 код 03413000-8 «Паливна деревина» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-10-004737-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ab12613edb9a4f8685d4ad21412476c2
Назва:
ПОЯСНЕННЯ від 17.10.2022 року на запит
Дата опублікування:
17.10.2022 16:22
Опис:
ПОЯСНЕННЯ від 17.10.2022 року на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2022-09-29-000084 закупівлі ID: UA-2022-01-10-004737-c додаються в окремому файлі.
Додатково до пояснення додаються документи - додатки:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021:2015 код 03410000-7 «Деревина» - (Дрова паливні - ДК 021:2015 код 03413000-8 «Паливна деревина») відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2022-01-10-004737-с.
2. Скріншот з сайту