-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревинна тріска
Завершена
1 643 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 217.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 217.00 UAH
Номер:
7989455cbfe24581aee48d89680fde63
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-12-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.12.2022 00:00
Період моніторингу:
12.12.2022 16:27 - 03.01.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.12.2022 № 54
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 12.12.2022 № 54
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2022-01-10-004090-с 10.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дубенського ліцею № 7 Дубенської міської ради Рівненської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.01.2022 б/н (далі – тендерна документація), запитання до процедури від 13.01.2022, відповідь Замовника від 13.01.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Лаушкін Сергій Вікторович (далі – ФОП Лаушкін Сергій Вікторович), Товариства з обмеженою відповідальністю «НД СІСТЕМ ПЛЮС» (далі – ТОВ «НД СІСТЕМ ПЛЮС»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Славресурс» (далі – ТОВ «Славресурс»), протокольні рішення (протокол) уповноваженої особи від 31.01.2022 № 13, від 02.02.2022 № 15 (щодо відхилення тендерних пропозицій ФОП Лаушкін Сергій Вікторович та ТОВ «НД СІСТЕМ ПЛЮС» відповідно), від 02.02.2022 № 16 (щодо визначення переможцем ТОВ «Славресурс»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.02.2022, договір про закупівлю товарів від 14.02.2022 № 6, укладений між Замовником та ТОВ «Славресурс» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 14.02.2022, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 19.12.2022.
Період усунення порушень:
22.12.2022 16:04 - 28.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2022 16:04
Запити/Пояснення
Номер:
c2fa1924598843489f46844ed0132def
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.12.2022 12:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «Деревинна тріска», ДК 021:2015:03410000-7: Деревина, очікуваною вартістю 1 643 400,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-10-004090-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «Славресурс» під час укладання договору вимоги пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7bee1d6166b34bb3add740b057433d36
Назва:
відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.12.2022 14:18
Опис:
На наявну в електронній системі закупівель Інформацію про моніторинг та Запит замовнику на пояснення Східного офісу Держаудитслужби (номер: UA-M-2022-12-12-000032; Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2022 , Дата публікації запиту: 2022-12-14 12:26:25) по відкритим торгам: Деревинна тріска, ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-10-004090-c), повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 згідно кошторисних призначень на 2022 рік.
Технічні та якісні характеристики визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://dubnolyceum7.com/%d1%84%d1%96%d0%bd%d0%b0%d0%bd%d1%81%d0%be%d0%b2%d0%b0-%d0%b7%d0%b2%d1%96%d1%82%d0%bd%d1%96%d1%81%d1%82%d1%8c/
2. Відповідно до пункту 3 розділу VI тендерної документації «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом».
Товариством з обмеженою відповідальністю «Славресурс» під час укладання договору дотримані вимоги тендерної документації та надані відповідні документи, а саме:
- Виписка №19 з протоколу №1 загальних зборів учасників ТОВ від 13 жовтня 2011 р.
- Витяг з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Щодо ліцензування або документу дозвільного характеру, то відповідно до частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 22-VIII ліцензуванню підлягають певні види господарської діяльності. До встановленого переліку не віднесено торгівлю твердим паливом, а тому ліцензія в даному випадку не потрібна. Підтвердження стосовно відповідних видів економічної діяльності (КВЕД) ТОВ «Славресурс», основний КВЕД 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами зазначено в Витягу з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.