-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Прання білизни
Завершена
2 455 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 276.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 276.00 UAH
Номер:
da5832973b044e5a9b179be0dfe57d8f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-24-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2022 00:00
Період моніторингу:
24.10.2022 13:28 - 14.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.10.2022 № 40-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 24.10.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 24.10.2022 № 40-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2022-01-10-004040-c 10.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Комунального підприємства «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради» (далі – Замовник) (UA-P-2022-01-10-004233-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 12.01.2022 № 20; лист із змінами до тендерної документації №1 від 12.01.2022; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Карповича Андрія Олександровича; протокол уповноваженої особи від 28.01.2022 № 63; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг від 10.02.2022 № 10/2; пояснення Замовника (інформація та документи), розміщені в електронній системі закупівель 26.10.2022.
Період усунення порушень:
14.11.2022 17:00 - 18.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2022 17:00
Запити/Пояснення
Номер:
5fddca03bbe14060911f157d8d36da58
Назва:
надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
25.10.2022 08:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Прання білизни (ДК 021:2015: 98310000-9 — послуги з прання і сухого чищення» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f80e98c7010d4a869105a4c74cf085b6
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
26.10.2022 13:07
Опис:
На Ваш запит від 24 жовтня 2022 року надаємо наступні пояснення:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації, а також відповідно до наявної потреби на підставі аналізу даних про кількість випраної білизни за минулий період, з урахуванням тенденції на збільшення об'ємів. Для аналізу використовуються дані за останні три роки в розрізі відділень та з урахуванням інтенсивності хірургічної та іншої лікувальної роботи лікарні.
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом аналізу тенденції на збільшення ціни за останні три роки та з урахуванням ринкової ціни на дану послугу, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної послуги та спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі http://okl.poltava.ua/.