-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з постачання теплової енергії
Торги відмінено
1 091 060.00
UAH без ПДВ
Номер:
184b575b6e5b4e52a4ff6e5a4a684ba9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-14-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.01.2022 00:00
Період моніторингу:
14.01.2022 10:57 - 05.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.01.2022 №9
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівельвідповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальникаУправління Північного
офісуДержаудитслужби
в Черкаській областіСергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 14.01.2022 № 9
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-01-10-003948-c, 10.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4¹ Постанови № 710.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Процедуру закупівлі відмінено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Канівської міської ради Черкаської області (далі – Замовник) на 2022 рік; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури); пояснення Замовника, отримане 19.01.2022 в електронній системі закупівель; протокол від 10.01.2022; протокол про відміну від 18.01.2022.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю установлено, що обґрунтування застосування переговорної процедури не містить експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують відсутність конкуренції з технічних причин, чим порушено вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
За результатами оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що Замовником не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель ID: UA-2022-01-10-003948-c, чим порушено вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Період усунення порушень:
24.01.2022 16:13 - 08.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.01.2022 16:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Процедуру закупівлі відмінено
Дата публікації:
02.02.2022 09:39
Запити/Пояснення
Номер:
b14710dd53e246c297934da0998f658e
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.01.2022 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Теплова енергія пара, гаряча вода та пов’язана продукція», ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-10-003948-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2022-01-10-003948-c відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
3) з яких підстав не підтверджена документально умова застосування переговорної процедури закупівлі – відсутність конкуренції з технічних причин (замовником не наведено експертні, технічні або нормативні документи, щодо підключення до тепломережі замовника та постачання теплової енергії замовнику виключно Фізичною особою-підприємцем Рахубою Інною Володимирівною) ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності
Номер:
1abbf8bff85c48a0acc73d3037a08f53
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.01.2022 18:27
Опис:
З приводу Вашого запиту щодо надання пояснень, повідомляємо наступне:
1. Відповідно до ч. 3 чт. 20 Закону України «Про теплопостачання» тарифи на виробництво теплової енергії, у тому числі на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії, на транспортування та постачання теплової енергії встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, та органами місцевого самоврядування у межах повноважень, визначених законодавством. Розмір кошторисних призначень, ліміти та тарифи на постачання теплової енергії Замовника визначаються Рішенням Фінансового управління Виконавчого комітету Золотоніської міської ради. Відповідне рішення розміщується на сайті http://kaniv-rada.gov.ua/ №420 від 06.12.2021 року, а саме п. 2 Встановити з 01.01.2022 тариф на постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії на рівні 3209 грн. за 1 Гкал.
Отже, тарифи затверджуються органом місцевого самоврядування, і виходячи з фактичного використання (кількості), Замовником визначено очікувану вартість закупівлі.
2. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2022-01-10-003948-c відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів», повідомляємо, що зазначена постанова встановлює та регулює відносини щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, ПЕРЕДБАЧЕНИХ ДЛЯ УТРИМАННЯ органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Під дію Постанови НЕ підпадають усі конкурентні процедури закупівель, а лише ті, що ПЕРЕДБАЧЕНИХ ДЛЯ УТРИМАННЯ відповідних суб’єктів.
Отже, замовник при проведенні переговорної процедури з закупівлі теплової енергії не зобов’язаний оприлюднювати запитувану інформацію, оскільки не підпадає під її дію.
Звертаємо увагу на єдиний підхід до проведення перевірок органами державного фінансового контролю щодо однакових запитань. Так, за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-08-009052-b (UA-2021-06-08-009052-b) за аналогічним запитанням Замовником було надано пояснення, і за Висновком про результати моніторингу закупівлі з цього питання – порушень НЕ ВИЯВЛЕНО : «За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; надання роз’яснень на звернення за роз’ясненнями; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.»
3.Документальне підтвердження застосування переговорної процедури закупівлі зазначається і обґрунтуванні застосування процедури, а саме: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЦЬ РАХУБА ІННА ВОЛОДИМИРІВНА не є суб'єктом природних монополій, що входить до зведеного переліку суб'єктів природних монополій, який ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій, але згідно отриманого листа № 542 від «29» грудня 2021 року від Канівського комунального підприємства теплових мереж у якому повідомляється, що на даний час технічний стан розподільчих теплових мереж до школи № 3 не може гарантувати забезпечення приміщення вказаної школи теплоносієм належної якості та в достатній кількості, лист додано до протоколу переговорів та рішення про затвердження ціни, що розміщена 10.01.2022 року.