-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Постачання теплової енергії
Торги відмінено
605 200.00
UAH з ПДВ
Номер:
b6ee229ac5dd4f1694af41a416b82a61
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-18-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.01.2022 00:00
Період моніторингу:
18.01.2022 10:12 - 09.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2022 №15
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 17.01.2022 №15
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2022-01-10-003061-c 10.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі -порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік комунального закладу «Жмеринський обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей» (далі – Замовник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10 січня 2022 року №3, повідомлення про намір укласти договір від 10 січня 2022 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 січня 2022 року б/н та пояснення від 18 січня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що зазначена переговорна процедура застосована відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону з підстави: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником 21 січня 2022 року (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 січня 2022 року б/н) процедуру закупівлі відмінено.
Період усунення порушень:
24.01.2022 14:04 - 08.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.01.2022 14:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КЗ "Жмеринський обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей" порушення усунено шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації звіту:
24.01.2022 14:41
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни переговорної процедури закупівлі.
Дата публікації:
24.01.2022 14:45
Запити/Пояснення
Номер:
1ac5c54d7e934463add8c10317447e73
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2022 11:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з постачання теплової енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-10-003061-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або на офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f0122eeae2764319ad32f7a684df5b51
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.01.2022 14:15
Опис:
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі за встановленими тарифами. Вартість закупівлі формувалась на підставі рішення Виконавчого комітету Жмеринської міської ради Вінницької обл.№350 від 28 жовтня 2021 року , за яким на опалювальний період 2021-2022 рр. для МКП «Енергоресурс» тарифи на теплопостачання за 1 Гкал. та 1 м2 опалювальної площі для бюджетних організацій (паливо газ) складає 5043,48 грн. А також, згідно лімітів споживання енергоносіїв по бюджетних установах - КЕКВ 2271 - 120 Гкал. Вартість закупівлі обговорювалась під час проведення переговорів з представником учасника, Міське комунальне підприємство "ЕНЕРГОРЕСУРС" (код за ЄДРПОУ 32644469), щодо закупівлі - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії) - на 2022 рік. Від учасника, Міське комунальне підприємство "ЕНЕРГОРЕСУРС" – директор Житницький А.А. За результатами переговорів вартість закупівлі теплової енергії на 2022 рік складає : 605200,00 гривень з ПДВ. Обґрунтування наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі Міське комунальне підприємство "ЕНЕРГОРЕСУРС" (код за ЄДРПОУ 32644469) займає монопольне становище на території Вінницької області зі здійснення транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими )тепловими мережами (Зведений перелік суб’єктів природних монополій на 31.12.2021 року – порядковий №84). Також, Міське комунальне підприємство "ЕНЕРГОРЕСУРС" є ліцензіатом з постачання пари, гарячої води та пов’язаної продукції (Реєстр ліцензіатів на право провадження господарської діяльності з теплопостачання №1030 від 21 липня 2014 року, №21 від 12 лютого 2013 року, порядковий №3, безстрокова ліценція). Дана інформація підтверджена довідкою Виконавчого комітету Жмеринської міської ради Вінницької обл. від 18.10.21 р. № 02-5/10-5116 , де вказані посилання на сайти відповідних органів з підтвердженням монополії. Підприємство має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, тривалий позитивний досвід виконання аналогічних договорів. Підтверджуючі документи під час проведення процедури закупівлі , нажаль , не були довантажені (випадково).
Інформація про закупівлю ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії) та підтверджуючі документи знаходяться на сайті Управління спільної комунальної власності територіальних громад Вінницької області за посиланням (http://uskv.vn.ua/okv/okv154/2okv154.html) у розділі «Інформація про фінансовий стан».