-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Огірки квашені, помідори квашені, капуста квашена, горошок зелений свіжозаморожений, вишня свіжозаморожена, томатна паста, сухофрукти, родзинки в’ялені, чорнослив в’ялений, курага в’ялена, гарбузове насіння лущене
Торги не відбулися
443 414.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 217.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 217.07 UAH
Номер:
a62e1865977046889f90bf358d84f22f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-06-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.07.2022 00:00
Період моніторингу:
21.07.2022 17:41 - 12.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
20.07.2022 № 188
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/1510-2022 від 09.02.2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.07.2022 № 188
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2022-01-10-002631-c 10.01.2022 Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання не відміни тендеру при наявності підстав, визначених Законом № 922-VIII встановлено порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939 та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, відміни тендеру у разі наявності підстав визначених Законом № 922-VIII, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом№ 922-VIII.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік UA-P-2022-01-10-002806-c Відділу освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника: від 28.01.2022 № 66, від 28.01.2022 № 68, від 21.02.2022 № 88, повідомлення про намір укласти договір 28.01.2022, скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі АМКУ) від 04.02.2022 UA-2022-01-10-002631-c.b1, рішення АМКУ від 16.02.2022 № 3276-р/пк-пз, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 01.08.2022, 09.08.2022.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Моніторингом установлено, що процедура має статус "Пропозиції розглянуті". Повідомлення про намір укласти договір з учасником процедури закупівлі, якого визначено переможцем ФОП "УДОВИЧЕНКО АЛІНА ОЛЕГІВНА" оприлюднено в електронній системі закупівель 28.01.2022.
При цьому установлено, що учасником процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ подана скарга до АМКУ 04.02.2022 UA-2022-01-10-002631-c.b1 на неправомірне рішення уповноваженої особи Замовника, зокрема щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ФОП УДОВИЧЕНКО АЛІНА ОЛЕГІВНА.
Відповідно до рішення АМКУ від 16.02.2022 № 3276-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП УДОВИЧЕНКО АЛІНА ОЛЕГІВНА. Проте, на початок моніторингу в електронній системі закупівель відсутні інформація та документи, що свідчать про виконання рішення АМКУ від 16.02.2022 № 3276-р/пк-пз.
На запит Східного офісу Держаудитслужби надано пояснення Замовника 01.08.2022 разом із протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.02.2022 № 88 про скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП УДОВИЧЕНКО АЛІНА ОЛЕГІВНА.
Таким чином, надане пояснення Замовника підтверджує факт наявності підстав визначених нормою пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII, зокрема відміни тендеру у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Проте, на порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII Замовником тендер не відмінено.
Норма пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII є імперативною, а отже обов’язковою до виконання.
Період усунення порушень:
10.08.2022 19:35 - 25.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.08.2022 19:35
Запити/Пояснення
Номер:
64dc82f1b5bb490da246aa5cbc353a58
Назва:
Запит для надання пояснень
Дата опублікування:
27.07.2022 13:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Огірки квашені, помідори квашені, капуста квашена, горошок зелений свіжозаморожений, вишня свіжозаморожена, томатна паста, сухофрукти, родзинки в’ялені, чорнослив в’ялений, курага в’ялена, гарбузове насіння лущене», ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-10-002631-c ), яку проведено відділом освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону № 922-VIII замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Моніторингом процедури закупівлі установлено, що в оголошенні про проведення закупівлі визначена дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій 26 січня 2022.
Відповідно до пункту 4 Розділу 3 тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, на момент проведення моніторингу строк дії тендерних пропозицій минув.
Окрім цього установлено, що процедура має статус "Пропозиції розглянуті", повідомлення про намір укладення договору оприлюднено 28 січня 2022, проте інформація про укладення договору, відміни торгів в електронній системі закупівлі відсутні.
Також моніторингом установлено, що відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.02.2022 № 3276-р/пк-пз Замовника забов’язано скасувати рішення про визначення учасника процедури закупівлі ФОП "УДОВИЧЕНКО АЛІНА ОЛЕГІВНА" переможцем закупівлі.
Проте, Замовник не виконав зазначене забов’язання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.02.2022 № 3276-р/пк-пз.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Просимо надати пояснення, чому Замовником не виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.02.2022 № 3276-р/пк-пз?
2. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Просимо надати законодавчо визначені причини не відміни тендеру відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII.
3. Просимо надати інформацію про укладення/не укладення договору за зазначеною закупівлею.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
1c242878c2294e3ba9a09acfc833fa7a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
01.08.2022 13:51
Опис:
Відповідно до Вашого запиту, щодо проведення моніторингу закупівлі «Огірки квашені, помідори квашені, капуста квашена, горошок зелений свіжозаморожений, вишня свіжозаморожена, томатна паста, сухофрукти, родзинки в’ялені, чорнослив в’ялений, курага в’ялена, гарбузове насіння лущене» повідомляємо наступне:
21.02.2022 року Відділом освіти, молоді, спорту, культури та туризмуПокровської сільської ради було скасовано протокольне рішення уповноваженої особи № 68 від 21.01.2022 року про визначення ФОП Удовіченко Аліну Олегівну переможцем закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15330000-0 (Оброблені фрукти та овочі) на підставі Рішення № 3276-р/пк-пз від 16.02.2022 року Антимонопольного комітету України.
У зв'язку з Указом Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не було можливості завершити закупівлю, але коли можливість з'явилася - дана функція була не можлива в зв’язку з пропущенням строків.
Номер:
c487882f9a7644f38ecdf04c598180e2
Назва:
Запит для надання пояснень
Дата опублікування:
28.07.2022 12:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Огірки квашені, помідори квашені, капуста квашена, горошок зелений свіжозаморожений, вишня свіжозаморожена, томатна паста, сухофрукти, родзинки в’ялені, чорнослив в’ялений, курага в’ялена, гарбузове насіння лущене», ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-10-002631-c), яку проведено відділом освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/44017778/info) Замовник є головним розпорядником місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
373b65d6f6ac42b89ce93b3f9c7dbe95
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.08.2022 13:53
Опис:
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення: Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відображаються в системі закупівель «Прозоро» за посиланням: UA-2022-01-10-002631-c.
Інформація щодо бюджетних призначень розміщена на офіційному сайті Покровської сільської ради, але в зв'язку з Указом Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» оприлюднення даної інформації не можливе.
Номер:
477da8ec98774c2d85b5fd46dc4143ca
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.08.2022 11:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Огірки квашені, помідори квашені, капуста квашена, горошок зелений свіжозаморожений, вишня свіжозаморожена, томатна паста, сухофрукти, родзинки в’ялені, чорнослив в’ялений, курага в’ялена, гарбузове насіння лущене», ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-10-002631-c), яку проведено відділом освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Просимо вдруге надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами відкритих торгів.
В ході моніторингу установлено, що відповідно до інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено 10 січня 2022, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами відкритих торгів оприлюднено 28 січня 2022, Указ Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» підписаний 24 лютого 2022.
Враховуючи зазначене, просимо надати пояснення з якої причини відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) Замовником, який є головним розпорядником місцевого бюджету протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (з 11.01.2022 по 17.01.2022) або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами відкритих торгів (з 31.01.2022 по 04.02.2022), не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, тоді як Указ Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» підписаний 24 лютого 2022?
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
812e9ef35d794ff8b3575a377682f792
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.08.2022 16:08
Опис:
По суті даного запиту повідомляємо: дане обґрунтування з технічних причин не було розміщено на власному веб-сайті, так як Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради не має власного сайту. (Скан-копія обґрунтування додається.)