• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92, дизельне паливо

Торги не відбулися

1 103 660.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 16 554.90 UAH
Номер: 36d94cb9a5d44f64b87ac63ffb129ef8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-09-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.02.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.02.2022 11:52 - 05.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 11.02.2022 № 67 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.02.2022 № 67. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2022-01-10-001343-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Валентина-2000» установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 та статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходи щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти Попільнянської селищної ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника переможця ПП «Валентина-2000» (далі - Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою визначення учасника ПП «Валентина-2000» переможцем від 03.02.2022 № 36, повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2022, пояснення Замовника, що надане через електронну систему закупівель від 16.02.2022, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі - АМКУ) від 22.04.2022 № 4047-р/пк-пз. Слід зазначити, що у зв’язку з прийняттям органом оскарження до розгляду скарги від суб’єкта оскарження, органом державного фінансового контролю у відповідності до частини 13 статті 8 Закону зупинялось рішення про початок моніторингу процедури закупівлі з 15.02.2022 по 22.04.2022. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених пунктами 1 - 12 частини 1 статті 17 Закону. Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункту 4 Додатку 1 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання аналогічного договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), а також надання копії/ю документів/у на підтвердження виконання зазначеного договору (інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена). Слід відмітити, що відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27 січня 2022 11:11. На виконання вищевказаних умов Переможець у складі тендерної пропозиції надав аналогічний договір від 20.10.2021 року № 1021 на суму 131 976, 00 грн., термін дії якого згідно пункту 9.1 договору до 31.12.2021 року, тобто термін дії договору станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та дату оголошення про проведення відкритих торгів закінчився. На підтвердження виконання вказаного договору у складі пропозиції Переможця надано видаткові накладні від 19.10.2021 № РН-0002253 на суму 14 040,00 грн., та від 04.11.2021 № РН-0002389 на суму 60 1972,00 грн., тобто загальна сума виконання договору становить 74 232,00 грн., що не підтверджує факт виконання аналогічного договору, чим не дотримано вимоги підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункту 4 Додатку 1 тендерної документації та відповідно не підтверджує відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Валентина-2000», як таку що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Слід відмітити, що моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 05.05.2022 11:05 - 21.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 05.05.2022 11:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Закупівлю UA-2022-01-10-001343-с Бензин А-92, дизельне паливо скасовано.
Дата публікації звіту: 06.05.2022 15:53

Запити/Пояснення