• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Філе куряче охолоджене, Яловичина, Напівфабрикати зі свинини великокускові м’якушеві охолоджені, Стегенця курячі охолоджені

ДК 021:2015 код 15110000-2 М’ясо (Філе куряче охолоджене, Яловичина, Напівфабрикати зі свинини великокускові м’якушеві охолоджені, Стегенця курячі охолоджені)

Завершена

843 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 219.00 UAH
Номер: db0c65a9ceac4f14a6bf356c0cfbbfba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-23-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 23.05.2022 14:26 - 15.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.05.2022 №2-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23.05.2022 №2-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2022-01-10-001123-c 10.01.2022 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 17, м. Суми, Сумської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.01.2022, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.01.2022, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Гоцка Дмитра Володимировича, приватного акціонерного товариства «Охтирський м'ясокомбінат», фізичної особи-підприємця Гончаренка Артема Юрійовича, вимогу про усунення невідповідностей до 01.02.2022, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.01.2022 № 4, від 31.01.2022 № 11, від 01.02.2022 № 12, повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2022, договір від 14.02.2022 № 11. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником у підпункті 3.3 пункту 3 розділу V тендерній документації встановлено вимогу щодо надання учасниками додатково у складі своєї пропозиції зокрема: копії або оригіналу сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2015, виданого на ім'я Учасника діючого на момент подання та Звіту за результатами останнього аудиту та копії або оригіналу сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2009, виданого на ім'я Учасника, діючого на момент подання та Звіту за результатами останнього аудиту. При цьому, пунктом 1 наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 26.12.2019 № 502, прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом перекладу з наданням чинності з 01 січня 2021 року зокрема, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (на заміну ДСТУ OHSAS 18001:2010). Відповідно до пункту 2 наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 04.08.2008 № 268, зі змінами, затверджено національні стандарти України з наданням чинності з 1 січня 2009 року, зокрема ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання». Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, в частині включення до тендерної документації вимог, які не передбачені законодавством.
Період усунення порушень: 08.06.2022 13:27 - 24.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 08.06.2022 13:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноважена особа комунальної установи Сумської спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 17, м. Суми, Сумської області ознайомившись із висновком розуміє описаний вище недолік, при цьому враховуючи їх малозначність, гарантує на майбутнє забезпечити ретельну перевірку на предмет актуальності діючих нормативно-правових актів України перед включенням їх до тексту та умов тендерних документацій та/або оголошень спрощених закупівель. Разом з тим, відповідно до пункту 3 частини ІІ висновку моніторингу, органом фінансового контролю встановлено: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.». Таким чином, здійснення вказаного зауваження та проведення постійного самоконтролю на предмет перевірки актуальності діючих нормативно-правових актів України перед включенням їх до тексту та умов тендерних документацій та/або оголошень спрощених закупівель, є належними та необхідними заходами по унеможливленню допущення відповідних прогалин в майбутніх закупівлях. Відтак, Замовником вжито необхідних заходів передбачених статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 09.06.2022 15:25