-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з постачання теплової енергії , 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
14 365 822.85
UAH з ПДВ
Номер:
caa643cd62124440b7f9e05a1c0601dd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-03-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2022 00:00
Період моніторингу:
14.02.2022 15:13 - 10.03.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
14.02.2022 № 93
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.02.2022 № 93
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2022-01-06-000827-а 06.01.2022 Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради / 42664633 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Відповідно до прийняття Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», згідно із наказом Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 р. № 34 припинено проведення заходів державного фінансового контролю на період дії воєнного стану на території України.
Моніторинг відновлено відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 25.02.2022 № 49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю».
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради UA-P-2022-01-06-002115-a (далі Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення переговорної процедури UA-2022-01-06-000827-a, повідомлення про намір укласти договір, договір на постачання теплової енергії № 500 від 09.02.2022, пояснення Замовника надані 22.02.2022 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
30.03.2022 19:49 - 05.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2022 19:49
Запити/Пояснення
Номер:
c94e3caec3e34e579c39ab15c05d2911
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
18.02.2022 08:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua) Замовник є розпорядником бюджетних коштів на якого поширюються норми пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). З огляду на зазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
be281b5e582d4150a672074294b9a0fc
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.02.2022 16:08
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України, який оприлюднений в електронній системі закупівель 18.02.2022 (о 08:21 год.), в рамках моніторингу переговорної процедури за предметом: Послуги з постачання теплової енергії , 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, на та виконання вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо наступне:
Щодо питання: на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.? Очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика) та комунальних тарифів. Очікувна вартість предмету закупівлі розрахована виходячи із загальної площі приміщень, яку необхідно отопити, фактичного обсягу спожитої теплової енергії у попередніх роках та тарифу на теплову енергію.
Щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті. Інформація розміщена на офіційному сайті Управління освіти молоді та спорту Петриківської селищної ради (https://osvita.petrykivka.dp.gov.ua/storage/app/sites/171/Zakupivli/tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-poslug-z-postachannya-teplovoi-energiya.pdf
Номер:
5cd69c8d73fa4909976d692b21efcbf2
Назва:
Про припинення проведення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
24.02.2022 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2022 00:00
Опис:
Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 № 34 припиняє проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-06-000827-a. Сканована копія Наказу від 24.02.2022 № 34 "Про зупинення заходів державного фінансового контролю" додається.
Номер:
dd9ee36c6aac4179b462d9172b9c5dc1
Назва:
Про здійснення заходів державного фінансового контролю
Дата опублікування:
30.03.2022 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2022 00:00
Опис:
Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 №49 поновлює проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-06-000827-a. Копія наказу додається.