• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо свинини (без кістки заморожене), філе куряче (заморожене), м'ясо яловичини (без кістки заморожене), м’ясо свинини (охолоджене), філе куряче (охолоджене)

М’ясо свинини (без кістки заморожене), філе куряче (заморожене), м'ясо яловичини (без кістки заморожене), м’ясо свинини (охолоджене), філе куряче (охолоджене) для забезпечення харчування дітей в закладах дошкільної освіти Овруцької територіальної громади

Завершена

2 120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 600.00 UAH
Номер: f194f6372f764844992d7dc3de12a87b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-17-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 17.03.2023 18:03 - 08.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ 17.03.2023 № 11-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 03.06.2022 №003100-18/3932-2022. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА 1. Додаток до наказу від 17.03.2023 № 11-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2022-01-06-004229-c 06.01.2022 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 932-39-10, tamarabeleckaja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону та частини дев’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації із внесеними змінами вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю із змінами та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Cхідний офіс Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом додержання вимог статті 10 Закону в частині строків оприлюднення інформації про закупівлю, притягнення до відповідальності осіб з вини, яких допущені встановлені порушення, недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 березня 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) ВІДДІЛУ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.01.2022 №6 із внесеними змінами, які затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.01.2022 №18, реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2022 №53, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2022 №55, тендерну пропозицію учасника-переможця Приватного підприємця «Продцентр-плюс» (далі – ПП «Продцентр-плюс»), повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару за державні кошти від 07.02.2022 № 18 на суму 2 073 000,00 грн з ПДВ, додаткова угода від 29.11.2022 №1, повідомлення про внесення змін до договору. Моніторингом питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, згідно поведеної процедури Замовником було укладено договір на закупівлю товару (М’ясо) від 07.02.2022 № 18 на суму 2 073 000,00 грн з ПДВ. В подальшому Замовником було укладено додаткову угоду від 29.11.2022 №1, умовами якої передбачено внесення змін в частині зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків, де вартість товару за договором склала у сумі 83 694,58 грн. з ПДВ. Згідно умов п. 5.1 основного договору № 18 від 08.12.2021 передбачено, що товар постачається до 31.12.2022 року. Поряд з цим, умовами п. 12.1 основного договору № 18 від 08.12.2021 передбачено, що договір набирає чинності з дати його укладання сторонами і діє до 31.12.2022 року, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Разом з цим Замовником не було оприлюднено додаткову угоду щодо продовження дії договору. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовником самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднюється звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Частиною 9 статті 41 Закону передбачено, що у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю. За даними пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua) встановлено, що замовником за проведеною трансакцію № 231272381 від 30 березня 2022 було здійснено останній платіж за договором від 08.12.2021 №18 на суму 83 694,58 грн з ПДВ, строк дії якого до 31 грудня 2022 року в повному розмірі. Однак, на момент початку моніторингу станом на 17.03.2023 звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовником не оприлюднено з дня настання підстав для його оприлюднення, чим порушено норми пункту 12 частини першої статті 10 Закону та вимоги частини 9 статті 41 Закону. Слід зазначити, що звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовник оприлюднив під час проведення моніторингу станом на 20.03.2023.
Період усунення порушень: 23.03.2023 10:39 - 07.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 23.03.2023 10:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заступнику начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталії Бєлкіній На висновок про наявність або відсутність порушень законодавства по моніторингу закупівлі №UA-2022-01-06-004229-c «М’ясо свинини (без кістки заморожене), філе куряче (заморожене), м'ясо яловичини (без кістки заморожене), м’ясо свинини (охолоджене), філе куряче (охолоджене)» повідомляємо наступне. Відділом з гуманітарних питань Овруцької міської ради проведено роботу з відповідальними особами, спрямовану на недопущення встановлених випадків у подальшому та здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Також просимо врахувати безпекову ситуацію в країні та часті відключення електроенергії, засобів зв`язку та інтернету, внаслідок чого система не зчитала КЕП і процедура подання звіту про виконання договору була не завершена. Уповноважена особа Бортник М.І., яка проводила дану закупівлю, відповідно до наказу відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради від 07 липня 2022 року № 42-к Бортник Марія Іванівна звільнена з посади фахівця з публічних закупівель відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради у зв’язку з скороченням штату працівників 14 липня 2022 року (наказ додається). Звіт про виконання договору №18 від 07.02.2022 року на закупівлю №UA-2022-01-06-004229-c «М’ясо свинини (без кістки заморожене), філе куряче (заморожене), м'ясо яловичини (без кістки заморожене), м’ясо свинини (охолоджене), філе куряче (охолоджене)» було оприлюднено в системі 20.03.2023. В подальшому будемо дотримуватись вимог чинного законодавства задля недопущення подібних випадків у роботі.
Дата публікації звіту: 24.03.2023 15:57