-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія (постачання електричної енергії)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 191 день назад
1 154 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 540.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 540.00 UAH
Номер:
64c8f4a655eb491fb309b22757399b8f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-06-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2022 00:00
Період моніторингу:
06.06.2022 15:42 - 01.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.06.2022 № 8-з
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 06.06.2022 № 8-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2022-01-06-004190-c 06.01.2022 дані автоматичних індикаторів ризиків
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та Наказу № 710.
За результатами аналізу питання порядку оприлюднення інформації, встановлено порушення вимог частини другої статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922-VIII – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно пункту 3 частини другої статті 32 Закону № 922-VIII тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2022 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), своєчасності розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Батівської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи № 1 від 06.01.2022; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 23.02.2022 №3758-р/пк-пз; виконання Замовником рішення Колегії АМКУ (протокол № 4 від 22.04.2022); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол рішення уповноваженої особи про результати розгляду тендерної пропозиції від 01.02.2022 №2; протокол рішення уповноваженої особи про намір укласти договір від 01.02.2022 №3; протокол рішення уповноваженої особи про скасування рішення від 22.04.2022 № 4; протокол рішення уповноваженої особи про про результати розгляду тендерної пропозиції від 16.05.2022 №5; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 10.06.2022.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII встановлено, що Замовником тендерну документацію складено з порушенням частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, а саме: відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону № 922-VIII розроблення та затвердження, в тому числі, переліку формальних помилок, є однією з основних функцій Уповноваженого органу. Так, Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповідності до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону № 922-VIII 15.04.2020 видано наказ №710 (далі – Наказ № 710) та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 «Про затвердження Переліку формальних помилок» з детальним описом помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Проте, за результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Наказу № 710, чим порушено пункт 19 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII.
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 10 та частини другої статті 31 Закону № 922-VIII – інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Проте, Замовником 12.05.2022 оприлюднено рішення уповноваженої особи від 22.04.2022 №4 про скасування рішення щодо визнання товариства з обмеженою відповідальністю«ЗАКАРПТТЯЕНЕРГОЗБУТ» переможцем тендеру тобто на 21 день, та 15.06.2022 оприлюднено рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ» від 16.05.2022 № 5, тобто на 31 день чим порушено вимоги пункту 9 частини першої статті 10 та частини другої статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами моніторингу ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював індикатор ризиків RISK-1-13 (Невиконання замовником рішення органу оскарження), – не підтвердилась.
Відповідно до інформації оприлюдненої на веб-порталі уповноваженого органу, станом на 15.06.2022 Замовником відхилено всі тендерні пропозиції.
Згідно пункту 3 частини другої статті 32 Закону № 922-VIII тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень:
21.06.2022 14:57 - 08.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.06.2022 14:57
Запити/Пояснення
Номер:
5e290796b641439a9f52d84b143ebd5f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.06.2022 12:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Електрична енергія (постачання електричної енергії)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-06-004190-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи продовжувався строк дії тендерних пропозицій, що визначений у тендерній документації до закінчення цього строку у відповідності до частини сьомої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» ? У разі продовження строку дії тендерних пропозицій надайте відповідь - чи продовжувався термін дії забезпечення тендерної пропозиції та на який строк ?
Пояснення (інформацію та підтвердні документи до кожного пункту) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
55a971ac2d40400d885966985a8a1143
Назва:
відповідь на звернення
Дата опублікування:
10.06.2022 22:52
Опис:
За результатами розгляду запиту Західного офісу Держаудитслужби (Закарпатська обл.), що опублікований у системі електронних торгів, уповноваженою особою Батівської селищної ради надаються наступні пояснення та відповідна інформація.
1.Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також його очікуваної вартості здійснювалось замовником на основі прогнозованих показників споживання електричної енергії установами, що фінансуються з бюджету Батівської селищної територіальної громади та вартості електричної енергії на ринку на час оголошення закупівлі.
2.Продовження строків дії тендерних пропозицій, відповідно до ч.7 ст.26 закону України «Про публічні закупівлі» Замовником не вимагалось.
Окрім того, інформуємо, що Замовником – Батівською селищною радою вивчається можливість виконання рекомендацій визначених у пп.1 п.4 Постанови КМ України за №710 від 11 жовтня 2016 року (із наступними змінами) шляхом зміни роботи, інтерфейсу та інших складових веб-сайту замовника, посилання на веб-сайт: https://batyovo-rada.gov.ua/