• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт 4-х поверхового лікувального корпусу, літера А-4, з благоустроєм прилеглої теріторії КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР по вул. Київська, 1 в м. Миколаєві

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською чи російською мовами. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 224653.90 (Двісті двадцять чотири тисячі шістсот п'ятдесят три гривні 90 копійок) грн.; Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Учаснику необхідно завантажити в систему оригінал електронної банківської гарантії у вигляді файлу у форматі pdf з посиланням на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Реквізити: 54001, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 21 тел. 0(512) 37-94-89 UА378201720344201012180018979 Державна казначейська служба України, м.Київ МФО 820172 код 35989356 Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Банківська гарантія складається згідно форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 14.12.2020 № 2628 (далі за текстом - наказ) відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення), а також згідно вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затверджених Наказом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних).

Завершена

49 923 087.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 254 607.74 UAH
Номер: 60ce6ea9e40a483e9edf622abd946cd3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-20-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.09.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 20.09.2022 19:44 - 12.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.09.2022 № 27-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.09.2022. Начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 20.09.2022 № 27-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 1 UA-2022-01-06-000807-a 06.01.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 005-72-21, cernovolsergij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Господар-2» встановлено порушення абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. В ході моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення пункту 4-1 Постанови 710. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДІ КОР-БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором підряду на виконання будівельних робіт від 13.06.2022 № 06, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору. З огляду на неможливість усунення порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону - здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (ідентифікатор - UA-P-2022-01-06-000785-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника (Протокол від 06.01.2022 № 1) зі змінами (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДІ КОР-БУД» (далі – ТОВ «ДІ КОР-БУД») та товариства з обмеженою відповідальністю «Господар-2» (далі – ТОВ «Господар-2»); протоколи прийняття рішення уповноваженою особою від 07.02.2022 № 4, від 26.05.2022; вимога про усунення невідповідностей до ТОВ «Господар-2»; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду на виконання будівельних робіт від 13.06.2022 № 06; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 03.05.2022 № 4362-р/пк-пз. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону в річному плані закупівель UA-P-2022-01-06-000785-b не зазначив інформації щодо коду економічної класифікації видатків бюджету. За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено, що ТОВ «Господар-2» не відповідає кваліфікаційному критеріям, установленому статтею 16 Закону. Так, згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники зобов’язані надати «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування за формою Таблиці 1». «До довідки включаються всі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт за предметом закупівлі та передбачені проектом будівництва, що пройшов державну експертизу». Відповідно до «Підсумкової відомості ресурсів» (файл «Договірна ціна з додатками 7ч.pdf»), поданою ТОВ «Господар-2» у відповідністю з вимогами пункту 6 розділу 3 Тендерної документації, передбачено використання 95 найменувань будівельних машин та механізмів, в тому числі: кран баштовий, вантажопідйомність 8 т; кран переносний, вантажопідйомність 1 т; автогідропідіймачі, висота підйому 28 м; автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т; котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т; прес листозгинальний тощо. Згідно з Пiдсумковими вiдомостями ресурсiв до переліку видів та обсягів робіт № 02-01-01, № 07-01-01, № 07-04-01, розміщеними Замовником у складі Додатку 4 до Тендерної документації «Технічна специфікація», передбачено, що під час виконання робіт за предметом закупівлі використовується: кран баштовий, вантажопідйомність 8 т; кран переносний, вантажопідйомність 1 т; автогідропідіймачі, висота підйому 28 м; автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т; котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т; прес листозгинальний. Тобто, машини і механізми, зазначені у двох попередніх абзацах, передбачені як проектно-кошторисною документацією на будівництво «Капітальний ремонт 4-х поверхового лікувального корпусу, літера А-4, з благоустроєм прилеглої теріторії КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР по вул. Київська, 1 в м. Миколаєві», так і зазначені ТОВ «Господар-2» як такі, що будуть використовуватись згідно з «Підсумковою відомістю ресурсів». Водночас, ТОВ «Господар-2» не включив вказану техніку до «Довідки про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених в технічному завданні від 25.05.2022 № 5 (файл: «довідка м.т.б.pdf»), чим порушив вимогу, визначену підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Господар-2» підлягала відхиленню на підставі абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Проте, Замовник на порушення абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Господар-2», визнав його переможцем та уклав договір підряду на виконання будівельних робіт від 13.06.2022 № 06. Крім того в ході моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова 710) не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). Також встановлено, що найменування Замовника, зазначене в річному плані закупівель та в оголошенні про проведення відкритих торгів, не відповідає даним Єдиного державного реєстра юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Період усунення порушень: 11.10.2022 17:34 - 26.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.10.2022 17:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департамент містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської державної адміністрації повідомляє Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, що зобов’язання викладені у висновку а саме, в частині здійснення заходів, щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором підряду на виконання будівельних робіт від 13.06.2022 № 06, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору, має намір здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору підряду на виконання будівельних робіт від 13.06.2022 № 06 відповідно чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 19.10.2022 10:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 01.02.2023 08:06

Запити/Пояснення