-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капуста, цибуля, морква, буряк, огірки, помідори, гарбуз, часник, яблука, лимони, банани, апельсини, груші, мандарини, горошок заморожений, вишня с/м, сухофрукти, родзинки, чорнослив, курага, томатна паста, квашена капуста, солоні огірки, солоні помідори, квасоля, горох колотий
Завершена
2 685 181.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 426.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 426.00 UAH
Номер:
e85620ea09004528b11f2df57bb74c0d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-22-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2022 00:00
Період моніторингу:
22.11.2022 16:42 - 14.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2022 № 259
(дата) м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 22.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.11.2022 № 259
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2022-01-06-000804-a 06.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства: встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП Чичімов Є.О., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; Тендерну документацію для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі: ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Капуста, цибуля, морква, буряк, огірки, помідори, гарбуз, часник, яблука, лимони, банани, апельсини, груші, мандарини, горошок заморожений, вишня с/м, сухофрукти, родзинки, чорнослив, курага, томатна паста, квашена капуста, солоні огірки, солоні помідори, квасоля, горох колотий), затверджену рішенням уповноваженої особи №9 від 06.01.2022 (далі – Замовник), тендерну пропозицію ФОП Чичімов Є.О., протокол розкриття тендерних пропозиції від 24.01.2022, рішення уповноваженої особи Замовника №38 від 27.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2022, Договір №30 від 07.02.2022, додаткову угоду № 1 від 18.10.2022, додаткову угоду № 2 від 18.10.2022, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 18.10.2022, пояснення Замовника, наданого через електронну систему закупівель 25.11.2022 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано вимог пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) а саме : під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Тобто Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить слідуючу позицію щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 15331131-4 Оброблена квасоля, 15331130-7 Квасоля, горох, перець овочевий, помідори та інші овочі, 15331000-7 Оброблені овочі , 15331461-6 Консервована квашена капуста, 15332100-5 Оброблені фрукти, 15332140-7 Оброблені яблука, 15332150-0 Оброблені груші, 15332160-3 Оброблені банани, 15332180-9 Баштанні культури, 15332412-5 Оброблені родзинки, 15332419-4 Родзинки без кісточок тощо.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 23.11.2022 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, зокрема, стосовно унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-01-06-000804-a, а саме чому код товару не визначено згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 25.11.2022 надав пояснення зокрема наступного змісту: «… Така інформація стосується виключно переговорної процедури, а замовником проводилась процедура відкритих торгів…», а також: «…Узагальнюючи норми Закону №922 та норми підзаконних актів, процедура закупівлі, шляхом проведення відкритих торгів за предметом «Капуста, цибуля, морква, буряк, огірки, помідори, гарбуз, часник, яблука, лимони, банани, апельсини, груші, мандарини, горошок заморожений, вишня с/м, сухофрукти, родзинки, чорнослив, курага, томатна паста, квашена капуста, солоні огірки, солоні помідори, квасоля, горох колотий», ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-06-000804-a) проводилась без поділу на лоти та не поділялась на назви номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника та була проведена відповідно до норм Закону №922.»
Однак, наведене надане пояснення не спростовує факт відсутності порушення пункту 14 Порядку № 1082, оскільки зазначений пункт містить чітку вимогу стосовно унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, тобто не обмежене застосування зазначеної норми для переговорних процедур закупівель.
Період усунення порушень:
13.12.2022 21:11 - 28.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2022 21:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капуста, цибуля, морква, буряк, огірки, помідори, гарбуз, часник, яблука, лимони, банани, апельсини, груші, мандарини, горошок заморожений, вишня с/м, сухофрукти, родзинки, чорнослив, курага, томатна паста, квашена капуста, солоні огірки, солоні помідори, квасоля, горох колотий», ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-06-000804-a) 13 грудня 2022 року в електронній системі оприлюднений висновок про результати моніторингу, яким встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893.
За вимогами дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП Чичімов Є.О., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Щодо здійснення заходів та недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення повідомляю наступне:
- 16.12.2022 року було проведено засідання уповноважених осіб відділу освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради, щодо розгляду результатів та вимог моніторингу, на якому було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів про недопущення порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено про неухильне дотримання норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
19.12.2022 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
90dc66713a234bf18da8c3e09036222d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.11.2022 08:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капуста, цибуля, морква, буряк, огірки, помідори, гарбуз, часник, яблука, лимони, банани, апельсини, груші, мандарини, горошок заморожений, вишня с/м, сухофрукти, родзинки, чорнослив, курага, томатна паста, квашена капуста, солоні огірки, солоні помідори, квасоля, горох колотий», ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-06-000804-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) ?
2. Чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-01-06-000804-a код товару не визначено згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
d28ed53076f94848a83f4a2df7c79299
Назва:
Відповідь замовника на пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капуста, цибуля, морква, буряк, огірки, помідори, гарбуз, часник, яблука, лимони, банани, апельсини, груші, мандарини, горошок заморожений, вишня с/м, сухофрукти, родзинки, чорнослив, курага, томатна паста, квашена капуста, солоні огірки, солоні помідори, квасоля, горох колотий», ДК 021:2015: 15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-06-000804-a)
Дата опублікування:
25.11.2022 19:23
Опис:
Ознайомившись з запитом замовнику на пояснення (у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капуста, цибуля, морква, буряк, огірки, помідори, гарбуз, часник, яблука, лимони, банани, апельсини, груші, мандарини, горошок заморожений, вишня с/м, сухофрукти, родзинки, чорнослив, курага, томатна паста, квашена капуста, солоні огірки, солоні помідори, квасоля, горох колотий», ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-06-000804-a), повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість:
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі Програми «Організація харчування здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти» Зачепилівської селищної ради на 2018-2022 роки, яка затверджена рішенням VIII сесії VIII скликання селищної ради від 22 лютого 2018 року № 168 (з останніми змінами від 22 грудня 2021 року № 2923) та кошторису на 2022 рік, який затверджений рішенням ХХ сесії VIII скликання селищної ради від 22 грудня 2021 року № 2938 «Про бюджет Зачепилівської територіальної громади на 2022 рік».
Розрахунок бюджетного призначення на 2022 рік здійснено на підставі норм та порядків організації харчування у закладах освіти, а також відповідно Санітарного регламенту для закладів освіти, а загальна кількість продуктів харчування розраховувалась за формулою: сумарна норма (норма на дітей відповідного віку помножена на кількість дітей відповідного віку) помножена на кількість робочих днів освітнього процесу (з урахуванням канікулярного періоду та оздоровчого періоду), також виходячи з норм виконання норм харчування (у відсотковому вираженні) та середньозваженого показника відвідування дітей (коефіцієнт відвідування) було визначено потребу продуктів харчування.
Розмір бюджетного призначення визначено за формулою: потреба продуктів (в кількісному показнику) помножена на ціну (довідка Головного управління статистики у Харківській області про середні споживчі ціни по Харківській області помножена на індекс споживчих цін у 2021 році продовольчих товарів, згідно інформації із загальнодоступних джерел мережі Інтернет, зокрема на підставі статистичних даних Мінфіну).
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», обумовленою потребою, яка відповідає розміру бюджетного призначення.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
Ознайомитися в повній мірі з технічними та якісними характеристиками предмету закупівлі можна у прикріплених документах закупівлі за посиланням
https://www.dzo.com.ua/tenders/14609752
3. Чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-01-06-000804-a код товару не визначено згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ?
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У Законі № 922 чітко визначено, що таке Товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів (згідно з п. 34 ч. 1 ст. 1).
Під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо: назви предмета закупівлі та коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів.
Предмет закупівлі для товарів визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Законом № 922 ч.2 п.2 ст.21 визначено «назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)», тобто у випадку поділу закупівлі на лоти потрібно вказувати назву кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, але дана закупівля проводилась без поділу на лоти, тому зазначався узагальнений код по ДК.
Порядок визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15 квітня 2020 року №708 "Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі" (далі – Наказ №708) пояснює, як визначити предмет закупівлі:
Пунктом 3 розділу І Наказу №708 визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Пунктом 5 розділу І Наказу №708 визначено, що замовник може визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Тобто у випадку поділу закупівлі на лоти потрібно вказувати назву кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, але дана закупівля проводилась без поділу на лоти, тому зазначався узагальнений код по ДК.
Також пункт 5 розділу І Наказу №708 не має вимоги до застосування, а несе рекомендаційний характер.
До розділу ІІ Наказу №708 дана закупівля не підпадає.
Порядок оприлюднення інформації, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Наказ №1082) пояснює, яку інформацію потрібно оприлюднити при оголошенні закупівлі.
Пунктом 14 Наказу №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо:
назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Така інформація стосується виключно переговорної процедури, а замовником проводилась процедура відкритих торгів.
Інформація, що визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, містить інформацію про :
12. Під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо:
назви предмета закупівлі (у разі визначення предмета закупівлі - послуга з виконання науково-технічних робіт, у цьому електронному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи);
коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви.
13. Крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо:
міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН), у разі визначення предмета закупівлі - лікарський засіб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше лікарських засобів, замовником зазначається МНН кожного лікарського засобу;
коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу;
коду за показниками третьої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - послуга з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надається за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття;
коду за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - роботи;
коду та назви відповідно до Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - послуга з поточного ремонту або послуга з виконання науково-технічних робіт.
Тобто вищенаведені пункти та абзаци не мають відношення до даної закупівлі бо закупівлею є товар, що не підпадає під визначення жодного вищезазначеного пункту та абзаців, які стосуються насамперед переговорної процедури.
Узагальнюючи норми Закону №922 та норми підзаконних актів, процедура закупівлі, шляхом проведення відкритих торгів за предметом «Капуста, цибуля, морква, буряк, огірки, помідори, гарбуз, часник, яблука, лимони, банани, апельсини, груші, мандарини, горошок заморожений, вишня с/м, сухофрукти, родзинки, чорнослив, курага, томатна паста, квашена капуста, солоні огірки, солоні помідори, квасоля, горох колотий», ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-06-000804-a) проводилась без поділу на лоти та не поділялась на назви номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника та була проведена відповідно до норм Закону №922.