• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

булочки, хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний

Завершена

3 610 635.63 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 54 160.00 UAH
Номер: 21d04dcf2cd54373851bc76e152f3ddf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-15-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.09.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 15.09.2022 15:23 - 07.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.09.2022 № 23-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15.09.2022 № 23-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2022-01-06-003971-c 06.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій в частині відхилення (не відхилення) замовником тендерної пропозиції ТОВ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ» встановлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання вимог Постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за укладеним договором з ТОВ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ» від 07.02.2022 №31-ВТ з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2022 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266, далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), вимоги про усунення невідповідностей, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.01.2022 № 1; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ» (далі – ТОВ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ») та «ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ № 11» (далі – ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11»); протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій від 26.01.2022 №1; протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій від 27.01.2022 №1; повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2022; договір на поставку товарів (продуктів харчування) від 07.02.2022 №31-ВТ; додаткова угода № 1 від 07.02.2022, додаткова угода № 2 від 15.02.2022; додаткова угода № 3 від 15.02.2022; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 20.09.2022 та 27.09.2022. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація містить посилання на нормативно-правовий акт, який втратив чинність, а саме: Наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» - втрата чинності від 19.10.2021. За результатами здійснення моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації встановив наступну вимогу до учасників: Після розміщення документів, що входять до складу тендерної пропозиції, учаснику необхідно накласти КЕП (кваліфікований електронний підпис). У випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 13.02.2020 № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Учасник ТОВ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ» подав свою тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначених електронних цифрових підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ», як такий що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а укладено з ТОВ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ» договір на поставку товарів (продуктів харчування) на загальну суму 3 609 835,08 гривень.
Період усунення порушень: 28.09.2022 16:44 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2022 16:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – Коледж, заклад), ознайомившись з висновком від 28.09.2022 року, складеним Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області (далі – Управління) за результатами моніторингу процедури закупівлі булочок, хлібу пшеничного, хлібу житньо-пшеничного за ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (UA-2022-01-06-003971-c) (далі – процедура закупівлі хлібобулочних виробів) та повідомляє наступне. Відповідно до інформації, викладеної в констатуючій частині висновку, Управлінням за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, зі змінами (далі – Закон) встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій в частині відхилення (не відхилення) замовником тендерної пропозиції ТОВ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ» (далі - товариство) встановлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Управління зобов’язало Коледж здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за укладеним договором з ТОВ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ» від 07.02.2022 № 31-ВТ з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України. Згідно з ч.1 ст.188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Пунктами 6.2.1, 12.3 договору від 07.02.2022 № 31-ВТ передбачено, що Коледж має право в односторонньому порядку розірвати існуючий договір у разі невиконання зобов’язань ТОВ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ» щодо своєчасності та якості постачання хлібобулочних виробів. Повідомляємо, що на теперішній час ТОВ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ» належним чином виконує свої зобов’язання за договором від 07.02.2022 № 31-ВТ. На сьогоднішній день відсутні факти несвоєчасного постачання хлібобулочних виробів та факти постачання неякісних хлібобулочних виробів. Враховуючи викладене, випадки, передбачені п.6.2.1, п.12.3 договору від 07.02.2022 № 31-ВТ, що дозволяють його розірвати Коледжу в односторонньому порядку відсутні. З урахуванням викладеного, а також з метою усунення виявлених Управлінням порушень, Коледжем направлено на адресу ТОВ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ» лист щодо розгляду питання стосовно розірвання договору від 07.02.2022 № 31-ВТ. Після отримання відповіді ТОВ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ», Управління буде додатково проінформовано про результати розгляду вказаним товариством пропозицій Коледжу. Додаток: - лист закладу з пропозицією ТОВ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ» щодо розірвання договору від 07.02.2022 № 31-ВТ на 3 аркушах; - лист закладу з пропозицією ТОВ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ» щодо розірвання договору від 07.02.2022 № 31-ВТ на 3 аркушах з відміткою ТОВ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ» про прийняття.
Дата публікації звіту: 05.10.2022 17:08

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Інформація про усунення порушень На виконання висновку від 28.09.2022 року, складеному Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області за результатами моніторингу процедури закупівлі булочок, хлібу пшеничного, хлібу житньо-пшеничного за ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (UA-2022-01-06-003971-c) сторонами Договору № 31-ВТ від 07 лютого 2022 року КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ» 25 вересня 2022 року підписано Додаткову угоду № 4 про припинення дії Договору та розміщено її в системі електронних закупівельProZorro. Додаток: сканкопія Додаткової угоди № 4 від 25 жовтня 2022 року.
Дата публікації: 28.10.2022 10:31

Запити/Пояснення