• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі збирання побутових відходів

Згідно з технічною специфікацією

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Номер: 2b32ce223db94306aa9167ed30808275
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-24-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 24.10.2022 13:34 - 14.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.10.2022 № 40-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 24.10.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24.10.2022 № 40-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 7 UA-2022-01-06-003853-c 06.01.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 225-36-47, tatyanasirotkina23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців першого, другого та третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛУЦЬКТЕРКОМСЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема: 1) припинити зобов’язання за договором про закупівлю від 15.02.2022 № 97, укладеним з ЛСКАП «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС», в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору; 2) здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення частини п’ятої статті 8 та частини третьої статті 22 Закону у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14.11.2022. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі – Замовник) (UA-P-2022-01-06-004119-c ); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація (далі – Тендерна документація або ТД), протокол від 06.01.2022 № 9; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЛУЦЬКТЕРКОМСЕРВІС» (далі – ТОВ «ЛУЦЬКТЕРКОМСЕРВІС») та тендерна пропозиція Луцького спеціального комунального автотранспортного підприємства «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС» (далі – ЛСКАП «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС»); протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.01.2022 (про відхилення тендерної пропозиції/визначення переможця); повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 15.02.2022 № 97 (далі – договір про закупівлю); додаткові угоди від 15.02.2022 № 1 та від 21.07.2022 № 2 до договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору від 15.02.2022 та від 21.07.2022; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, розміщене в електронній системі закупівель 28.10.2022. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що уповноваженою особою Замовника на порушення пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), після розміщення документів в електронній системі закупівель (річний план закупівлі, тендерна документація, протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.01.2022 (відхилення тендерної пропозиції/визначення переможця), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю, додаткова угода від 15.02.2022 № 1 та додаткова угода від 21.07.2022 № 2) накладено удосконалений електронний підпис. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник на порушення частини третьої статті 22 Закону включив до тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Так, Замовник в підпункті 9.4.2 пункту 9 проєкту договору (додаток 6 до тендерної документації) щодо випадків зміни істотних умов договору зазначив наступне: «зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі». При цьому, умови підпункту 9.4.2 пункту 9 проєкту договору про закупівлю не відповідають предмету закупівлі та застосовуються згідно пункту 2 частини п'ятої статті 41 Закону, якщо предметом закупівлі є товар. Разом з цим, предметом даної закупівлі є послуги. Як наслідок, укладений договір про закупівлю також містить підпункт 9.4.2 пункту 9, умови якого не відповідають предмету закупівлі. Крім того, встановлено, що зміст підстав, визначених в підпунктах 5 та 6, пункту 5.3, частини 5, розділу ІІІ ТД не узгоджується з підставами, встановленими пунктами 5, 6 частини першої статті 17 Закону зі змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» від 03.11.2020 № 954-IX, а саме: замість словосполучення «кримінальне правопорушення», Замовник в тендерній документації застосував термін «злочин». За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що переможцем процедури закупівлі ЛСКАП «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС» не надано документи, які передбачені пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: «Виключно для підтвердження остаточної ціни тендерної пропозиції переможця за результатами електронного аукціону та з метою вичерпного виконання вимог Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати електронні документи (договірна ціна, кошторис, календарний план тощо) з підтвердженням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, створений відповідно до вимог цієї тендерної документації. При розрахунку тендерної пропозиції, надавати розгорнутий розрахунок із зазначенням кількості людино-годин, матеріалів, механізмів. У разі ненадання документів, передбачених тендерною документацією, переможець процедури закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення (підписання) договору про закупівлю (шляхом невиконання обов’язкових умов для укладення договору), а його тендерна пропозиція підлягає відхиленню. Документи, передбачені тендерною документацією, вважаються не поданими у разі, якщо на момент спливу строку для їх подання зазначені електронні документи: відсутні в електронній системі закупівель (не завантажені переможцем)». Отже, Замовник, враховуючи вищенаведену умову тендерної документації, був зобов’язаний визнати переможця процедури закупівлі - ЛСКАП «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС», таким, що відмовився від підписання договору та відхилити його тендерну пропозицію на підставі пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації та абзацу першого та другого пункту 3 частини першої статті 31 Закону. Натомість, на порушення абзацу першого та другого пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник уклав договір з ЛСКАП «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС». Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасник ЛСКАП «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС», як переможець процедури закупівлі не надав, як передбачено вимогою додатку 7 ТД, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Так, відповідно до вимог додатку 7 ТД «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону». Проте, учасник ЛСКАП «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС» після визначення його переможцем не оприлюднив документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,8 частини першої та частиною другої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини шостої статті 17 Закону та умови додатку 7 ТД. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ЛСКАП «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС» підлягала відхиленню на підставі абзаців першого та третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. Натомість, Замовник на порушення вимог абзаців першого та третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ЛСКАП «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС» як переможця процедури закупівлі, та уклав з ним договір про закупівлю. Крім того, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав протягом трьох робочих днів пояснення (інформацію, документи) на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений 24.10.2022. Відповідь на запит в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив 28.10.2022, тобто на 4-й робочий день з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень: 14.11.2022 16:57 - 29.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2022 16:57

Оскарження висновку в суді

Опис: Позов подано до Волинського окружного адміністративного суду 28.11.2022
Дата публікації: 29.11.2022 17:48
Дата відкриття провадження: 01.12.2022 00:00
Номер відкриття провадження: 140/7924/22

Запити/Пояснення