-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання території м. Кам’янське) на основі CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць
надання послуг, категорія замовника - органи місцевого самоврядування, місцезнаходження - вул. Москворецька, 14, м. Кам`янське, Дніпропетровська область, 51931, мова підготовки ТП - українська
Завершена
30 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 300 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 300 000.00 UAH
Номер:
ee9cfde64e68412aa6edc76eba32e251
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-28-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2022 00:00
Період моніторингу:
28.10.2022 12:05 - 18.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.10.2022 № 18-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 27.10.2022 № 18-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-01-06-000720-a 06.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами, розгляд тендерних пропозицій, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Депатаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.01.2022, тендерні пропозиції: комунального підприємства Кам’янської міської ради «Кам’янське автотранспортне підприємство 042802», товариства з обмеженою відповідальністю «Екко-Сіті», протокол уповноваженої особи щодо визначення переможця торгів від 15.02.2022 № 22, договір закупки послуг від 28.02.2022 № 35-22, додаткові угоди від 20.04.2022 № 1 та від 06.06.2022 № 2, повідомлення про зміни від 22.04.2022 № 1 та від 06.06.2022 № 2.
Період усунення порушень:
14.11.2022 13:17 - 18.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2022 13:17
Запити/Пояснення
Номер:
f7a957d0ef7346e5bc6f74392dd8fb66
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.10.2022 10:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання території м. Кам’янське) Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради ДК 021:2015: 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-06-000720-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Також на підставі яких документів внесені зміни додатковими угодами від 20.04.2022 № 1 та від 06.06.2022 № 2 до договору про закупівлю послуги від 28.02.2022 року № 35-22 на послуги з прибирання та підмітання вулиць щодо зміни ціни за одиницю послуги?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.