-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво відкритих спортивних споруд на території комунального закладу "Загальноосвітній ліцей м. Покров Дніпропетровської області" за адресою: Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 31 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова , якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Завершена
15 555 608.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 100 000.00 UAH
Номер:
f08c1e9df65848a9a4d568cdd87493b7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-11-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.04.2022 00:00
Період моніторингу:
13.04.2022 09:56 - 07.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.04.2022 №1-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 09 лютого 2022 року №003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 11.04.2022 №1-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2022-01-06-003610-c 06.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерну пропозицію ТОВ «Вікно Сервіс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31 січня 2022 року №3, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11 лютого 2022 року №53/02-22, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 21 квітня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
02.05.2022 11:47 - 06.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2022 11:47
Запити/Пояснення
Номер:
79650007a4cf4d40a64fa339fc58e201
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.04.2022 11:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва відкритих спортивних споруд на території комунального закладу «Загальноосвітній ліцей м. Покров Дніпропетровської області» за адресою: Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 31 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-06-003610-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник тендеру ТОВ «Вікно Сервіс», якого обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації в частині надання документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, а саме: адміністративних витрат, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва (пункт 6. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
59087ab460844b18abefcf05ea59f764
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.04.2022 11:55
Опис:
Відповідно до п .6 розділу 3 Тендерної документації учасник процедури закупівлі має надати розрахунок адміністративних витрат, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва у складі своєї тендерної пропозиції.
Згідно п 6.5 Настанови з визначення вартості будівництва показники адміністративних витрат уточнюються в порядку передбаченому договором.
Пунктом 2.2 проекту договору передбачено застосування усереднених показників для визначення розміру адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій згідно Настанови з визначення вартостості будівництва відповідно до класу наслідків (відповідальності).
Учасник торгів ТОВ «Вікно Сервіс» надав кошторисну документацію з розрахунком адміністративних витрат відповідно до Настанови з визначення вартостості будівництва та проекту договору.
Номер:
a9d8b0915f1c425b9a826a405fe39336
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-11-000128
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2022 00:00
Період моніторингу:
14.02.2022 14:35 - 10.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.02.2022 №68
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09 лютого 2022 року №003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 11.02.2022 №68
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2022-01-06-003610-c 06.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 18 січня 2022 року №2) із внесеними змінами.
Період усунення порушень:
30.03.2022 13:21 - 05.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2022 13:21
Запити/Пояснення
Номер:
06ebcc3132fe467d8cd81ac4df094dae
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2022 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва відкритих спортивних споруд на території комунального закладу "Загальноосвітній ліцей м. Покров Дніпропетровської області" за адресою: Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 31 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-06-003610-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7d27e0eb7f614ae78426ee74304acda8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.02.2022 14:33
Опис:
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: «Будівництво відкритих спортивних споруд на території комунального закладу "Загальноосвітній ліцей м. Покров Дніпропетровської області" за адресою: Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 31 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» повідомляємо наступне:
Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ)
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проектно-кошторисної документації. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент».
Очікувана вартість закупівлі робіт з будывництва визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ.
Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.